skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

Orange salon Orange Kraków

Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Kraków

Marsz. Piłsudskiego 22, Kraków
popraw dane

Telefon:
12 421 65 76
faks:
12 421 64 88

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-20:00
sobota:
09:00-15:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie Orange Kraków

Generalnie we wszystkich salonach Orange są kolejki. Ostatnio często korzystałam z salonu przy ul. Piłsudskiego w Krakowie (naprawa dwóch telefonów oraz pomoc w obsłudze nowo otrzymanego tabletu) i nie pozwolę złego słowa powiedziec na obsługę; przede wszystkim fachowa pomoc i w miare szybka. A w temacie pobierania opłat to w tym salonie obsługujący pracownik bez niczego przegrał mi kiontakty w zepsutym smartfonie z telefonu na kartę sim, gdy tymczasem w salonie w Galerii Krakowskiej ekspert orange "zażyczył" sobie za tę usługę 20zł!
Anonim (public-gprs516492.centertel.pl) (16.09.2014 09:52)

Po którymś razie bezskutecznego dzwonienia, zawziąłem się i zacząłem dzwonić do oporu. Po PÓŁTORAGODZINNYM wybierania numeru spasowałem. Mają totalnie ANALNE podejście do klienta. To jest szok. Jak można tak olewać klientów !!!!!!!!
Anonim (159-205-193-66.adsl.inetia.pl) (18.07.2014 13:29)

Koszmar !

Niekompetencja, lenistwo i "olewanie" klientów.
Anonim (efj217.internetdsl.tpnet.pl) (10.06.2014 09:19)

Ale jazda. To ona tak na cały salon sie wydziera? Opowiedz cos o tych akcjach- to ciekawe.
Anonim (ip-170-90.ists.pl) (06.05.2014 19:07)

Kierowniczka salonu krzyczy i przeklina na pracowników. Byłam świadkiem, jak z zaplecza wyrzuciła pracownika po chwili jak tam wszedł zjeść posiłek, bo wykrzyczała mniej wiecej "ch* mnie obchodzi twoją miska, jak nie zrobisz planu to będziesz jadać pod mostem (...)". Ciekawe czy PIP tam zagląda. Słyszałam od znajomej, ze ta kobieta wyzywa się na pracownikach od paru lat, ale mobbing dla niej to klucz do kariery, salon funkcjonuje kosztem zdrowia konsultantów czy kasjerek więc jej nie ruszą. Straszny babsztyl (od ludzi czekających w kolejce usłyszałam o kilku niesmacznych akcjach z jej udziałem, ale wystarczająco nakreśliłam sytuacje aby zroZumieć tych co mają taką przełożona!)

Anonim (89-68-80-106.dynamic.chello.pl) (17.03.2014 10:21)

Też uważam, że to najgorszy salon orange, jaki znam. Na dodatek usługi są sprzedawane podstepnie. Mnie sprzedano dostęp do internetu, który miał być w ramach abonamentu, jak się okazało było to kłamstwo
Anonim (user-31-172-180-102.va-router.com.pl) (06.03.2014 23:30)

nie idzie się dodzwonić - próbowałem 10 razy - nie odbierają telefonów, albo mają je w TPSA i nie działają
Anonim (89-72-134-107.dynamic.chello.pl) (19.02.2014 13:30)

Korzystam z tego salonu od lat i z przykrością stwierdzam, że jest to najgorszy salon w Krakowie. W kolejkach stoi się po kilkadziesiąt minut mimo uruchomionych 8 stoisk. Może dlatego, że po każdym obsłużonym kliencie pracownicy wychodzą do pokoju socjalnego i sprawdzają swoje telefony komórkowe, pisząc smsy lub dzwoniąc. Po opuszczeniu stanowiska przez klienta zajmują się swoimi prywatnymi sprawami w komputerze (rozbawione miny przed ekranem - chyba że tak wesołe rzeczy wystukują zawodowo na klawiaturze). Ludzie stoją z numerkami, nad którymi nikt nie panuje, które się nie wyświetlają, a w międzyczasie wchodzą nowi klienci z ulicy i siadają bezpośrednio przy pustych stanowiskach i są obsługiwani. Panie - owszem - ładne (jak napisał tu nabijający statystykę dobrych opinii Marek K.) i chyba poszukujące partnera, bo ochoczo podbiegają do klientów płci męskiej, zwłaszcza dobrze ubranych, zainteresowanych akcesoriami (ci klienci mają-jak się okazało - pierwszeństwo w obsłudze), podczas gdy klienci płacący czasami setki złotych miesięcznie za rachunek ślęczą prawie godzinę w kolejce. Obsługa czasami protekcjonalna i poirytowana, że człowiek nie potrafi obsłużyć nowego aparatu. Psujący się aparat reklamowany był 5 razy (w końcu odsyłają, żeby reklamować bezpośrednio w serwisie), ale nie zgadzają się na wymianę na nowy. I wreszcie ostatnie: zamykanie salonu przed czasem i pełen zdumienia uśmiech. że ktoś im zwraca uwagę, że jest jeszcze parę minut do godziny zamknięcia. To ten salon w głównej mierze przyczynił się do rezygnacji z usług tej sieci po 12 latach.
Anonim (geos43.ing.uj.edu.pl) (30.11.2013 15:58)

Może ktoś łaskawie odbierze
Anonim (public-gprs574629.centertel.pl) (11.09.2013 14:25)

Telefon w salonie nie dostępny.
Czemu debile nie usuną informacji, lub niech
podadzą prawidłowy. W ogólnopolskiej sieci orange rozmawia się tylko
z bezduszną automatyczna sektatarką bez możliwości rozmowy z konsultantem.

Anonim (89-65-21-46.dynamic.chello.pl) (19.07.2013 12:02)

Witam! Byłem dzisiaj w salonie Orange. Ja przynajmniej jestem bardzo zadowolony za rzetelną profesjonalną obsługę.Pozdrawiam Serdecznie i dziękuję za szybką i fachowa obsługę. Pozdrawiam Marek K .
Anonim (89-65-29-212.dynamic.chello.pl) (04.07.2013 14:20)

Witam. Jeżeli chodzi o moją skromną osobę , to muszę powiedzieć że byłem w tym salonie Orange trzy razy i zawsze byłem w kompetentny sposób potraktowany. Bardzo miła obsługa . Pozdrawiam Marek K.
Anonim (89-65-29-212.dynamic.chello.pl) (28.06.2013 13:56)

Po co podaja nr skoro nie odbieraja telefonu. Myślą,żę nie ma czlowiek nic do roboty tylko jezdzic do w zasadzie jedynego salonu gdzie mozna cos załatwić. W kauflandzie nic nie mozna załatwić,Galeria Krakowska to samo to po co istnieja. Jasne do naciagania klienta na umowy.
Anonim (87-206-208-239.dynamic.chello.pl) (01.06.2013 09:17)

olac ten salon i tyle
Anonim (user38-135.g-net.pl) (20.05.2013 18:57)

NIE DODZWONISZ SIĘ!!!!!!!!
Anonim (public-gprs30809.centertel.pl) (19.04.2013 17:03)

Krancowy brak kompetencji.
Specjalnie ZADZWONILEM zeby spytac sie co musze ze soba zabrac zeby wymianic uszkodzony modem (wymiana zgloszona juz do BOK). OCZYWISCIE na miejscu, gdy juz odczekalem w kolejce okazalo sie, ze nic nie zalatwie bo UWAGA - zeby wymienic modem kupiony wysylkowo musze isc do salonu TP .S.A. a nie ORANGE. Malo tego, musze miec fakture zakupu, ktora jest jak to w firmach u ksiegowej... Typowy moloch zjadajacy swoj wlasny ogon - NIK NIC NIE wie. Niekompetencja i BRUDNE \"fotele\" dla klientow (kiedys byly pomaranczowe, teraz juz brazowe... Na szczescie za dwa miesiace koncy mi sie umowa - wypowiadam zarowno telefon stacjonarny jak i Neostrade. Zegam, do nie uslyszenia.
Anonim (ages235.neoplus.adsl.tpnet.pl) (08.03.2013 18:06)

telefon nie działa nie ma mozliwości dodzwonienia się ,po co podają numer telefonu do salonu skoro jest wyłączony?, niepoważne traktowanie klienta, brak kompetencji
Anonim () (08.02.2013 10:20)

A może ktoś może się wypowiedzieć na temat zarobkow konsultanta w takim salonie firmowym? chociażby tylko jaka tam dostają podstawe na początek? pozdrawiam
Anonim (89-74-98-160.dynamic.chello.pl) (04.02.2013 15:15)

Nie polecam!
Oszukują jak nic! nie warto tam chodzić nawet naprawde!!!!!
Anonim (abjl34.neoplus.adsl.tpnet.pl) (18.12.2012 23:13)

NIE DODZWONISZ SIĘ
Anonim (b00145.krakowskiinternet.pl) (26.11.2012 16:01)

Dziwny salon. Podobnie jak operator!!!
SAME PROBLEMY!!!!
Ani sie dodzwonić, ani wyjść zadowolonym...po kolejnej wizycie!!!
Anonim (21-167.2-0.pl) (22.11.2012 14:01)

Witam Serdecznie.Byłem wczoraj w salonie Orange w Krakowie , przy ulicy Piłsudskiego 22.Obsługa wprost rewelacyjna,wszystkie Panie bardzo uprzejme i to nie tylko w stosunku do mojej osoby , poza tym zauważyłem że panie są bardzo kompetentne w udzielaniu informacji , jak również czego nie ukrywam są bardzo ładne.Pozdrawiam Serdecznie i dziękuje za szybką i fachowa obsługę. Marek K.........
Anonim (user-46-113-175-225.play-internet.pl) (14.11.2012 07:40)

ten salon to horror w stylu \"krwawe walentynki 3d\". Zblizanie sie do tego salonu grozi nagła nieoczekiwana smiercia... Jesli chodzi o poziom obsługi to idealnie wyraza to powiedzienie \"i straszno i smieszno\".
Anonim (public-gprs437301.centertel.pl) (27.08.2012 13:10)

Wspaniała obsługa
Anonim (rsc.ists.pl) (15.05.2012 18:18)

Faktycznie, czeka się w kolejce. Polecam krzyżówki lub książkę.
Anonim (arz71.neoplus.adsl.tpnet.pl) (14.03.2012 17:41)

chciałem się zorientować jaki jest kosz wyrobienia duplikatu karty sim w orange mix (nie abonament)
Anonim (abml174.neoplus.adsl.tpnet.pl) (13.12.2011 10:53)

Obsługa w tym salonie jest daleka od szybkiej i profesjonalnej... Godzinami czeka się, aż ktoś raczy załatwić naszą sprawę, podczas gdy pracownicy salonu zajęci są sobą lub spacerami po salonie... Nie wspomnę już o braku kompetencji pracowników... Jeden wielki koszmar!
Anonim (net-91-213-255-7.nsystem.pl) (17.11.2011 18:31)

faktycznie! nie odbieraja telefonu!
Anonim (52.60.classcom.pl) (14.11.2011 12:30)

BZDURA! Cały ten salon to banda niekompetentnych ludzi - sprzedają usługi bez podstawowej wiedzy o ich funkcjonalności, a jak człowiek dzwoni żeby rozwiązać umowę to perfidnie nie odbierają telefonu - banda leni. Kiedy powiedziałam Pani z infolinii TP SA co mi sprzedali, nie mogła wyjść z podziwu i stwierdziła, że chyba bardzo chcieli dostać prowizję i sprzedali rozwiązanie, które zupełnie nie sprawdza się w moim domu. Będzie awantura!
Anonim (178-37-86-110.adsl.inetia.pl) (29.07.2011 19:19)

Chciałabym napisać krótko na temat \"profesjonalizmu\" Pań,z które w miniony wtorek miałam okazję poprosić o pomoc w sprawie problemu z telefonem, a konkretnie z usunięciem simlocka z modelu SE Xperia mini. Otóż - wykupiłam usunięcie simlocka u partnera orange i z tym dokumentem i fakturą zgłosiłam się do salonu na ul. Piłsudskiego 22. Panie potraktowały mnie jak naiwną, niedoinformowaną kobietę, która korzysta z niewiarygodnych opinii. Niestety to te właśnie panie okazały się być \"niedoinformowane\" i niekompetentne, gdyż zamówiona usługa w innym salonie okazała się być pieniędzmi wyrzuconymi w błoto, gdyż kod do odblokowania simlocka z salonu orange jak i ten zakupiony wcześniej okazał się być identyczny.
Pniom obsługującym klienta proponuję dodatkowe szkolenia lub zmianę pracy na \"mniej wymagającą\", bo żal nas klientów, naszego cennego czasu i pieniędzy.
Anonim (dwa86.internetdsl.tpnet.pl) (13.05.2011 16:13)

ile kosztuje 1 min.połączenia wychodzącego oraz przychodzacego do i z Tunezji. Ile kosztuje wysłanie stamtad sms-a do polski? Mam telefon na abonament w sieci orange
Anonim (77.236.0.1) (09.09.2010 20:12)

Twoja opinia o salonie Orange Kraków

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Orange Kraków:

Wpisz kod z obrazka