skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

Orange salon Orange Łódź

Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Łódź

Al. Piłsudskiego 3, Łódź
popraw dane

Telefon:
42 639 60 60
faks:
42 639 60 20

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-20:00
sobota:
10:00-16:00
niedziela:
10:00-16:00

Opinie o salonie Orange Łódź

Dodzwonić sie do nich to chyba mistrzostwo świata zawsze zajęte, będąć na miejscu straciłem 1,5 godz by załatwić sprawę salon i pracowników za mało do ilości klientów .
Anonim (staticline2067.toya.net.pl) (21.08.2014 14:08)

Mają ludzi w ..... ,nikt nie odbiera telefonu, chyba nikomu tam na ludziach nie zależy. po co tam są /chyba dla nas, a nie robią nic tylko wyłudzają forsę , bo nie wierzę, że czekając na połączenie nic nie płacę.
Anonim (staticline1896.toya.net.pl) (10.06.2014 16:45)

Ta firma schodzi na ........ . Niekompetentni pracownicy. Na widok klienta konsultant ucieka, dosłownie, rzekomo celem ustalenia dogodnego sposobu załatwienia sprawy. Dwa wyjścia w jednej sprawie to dużo czy mało. W sumie prawie pięćdziesiąt minut rozmowy i nic nie załatwione. Kolejne pismo. Czemu służą takie salony jak nic nie można załatwić O kontakcie telefonicznym już nie wspomnę. Swoją drogą salon Orange a jeden telefon stacjonarny. Ciekawe, klient zapłaci. Życzę tym pracownikom aby na swojej drodze życiowej spotykali tak " kompetentnych" ludzi jak oni sami.
Pozdrawiam
Anonim (ces3.neoplus.adsl.tpnet.pl) (27.05.2014 18:32)

Chamstwo. Nie odbierają telefonów.
Anonim (dvv212.neoplus.adsl.tpnet.pl) (17.05.2014 13:00)

(12.05.2014) ok 17.00 na rozmowę z konsultantem czekałam jedynie półtorej godziny. z 10 dostępnych stanowisk, 5 było otwartych(w takich "czerwonych" godzinach, obłożenie stanowisk powinno być conajmniej 8/10.) przy czym 2 były zajęte przez cały czas mojego tam pobytu. (obsługiwać klienta przez ponad półtorej godziny???!!!) Może warto byłoby wprowadzić czas na obsługę klienta? No i nie rozumiem systemu spacerów konsultantów na zaplecze po naklejkę, po kartkę, po coś tam. No i najlepiej postawić 2 osoby na informacji, żeby wpychały ludziom akcesoria do telefonów (nikt nie kupił) niż posadzić kogoś na stanowisku do obsługi.
Anonim (159-205-141-0.adsl.inetia.pl) (14.05.2014 12:40)

to sa kpiny nikt nie odbiera telefonu
Anonim (axh13.neoplus.adsl.tpnet.pl) (28.03.2014 11:02)

Niestety czasami jest to jedyny pok do którego można się udać... Nie chcę generalizować, ale zawsze trafiam na głupią pizdę, która tylko zniechęca mnie do załatwienia czegokolwiek. O czasie oczekiwania do stanowiska nie wspomnę.. Ostatnio dowiedziałem się, że prawo Rzeczpospolitej Polskiej tam nie obowiązuje, bo tylko dowód osobisty jest dokumentem tożsamości -prawo jazdy i paszport już nie ??? Ogólnie odradzam - banda debili i przygłupów nie ceniących cudzego czasu i nerwów. Szkoda, bo dawniej załatwiałem tam sprawy szybko, łatwo i przyjemnie (jakieś 5 lat temu)
Anonim (teosat.pl.179.41.31.in-addr.arpa) (25.03.2014 16:36)

13 oraz 14 lutego 2014 telefonów nikt nie odbiera.
Telefon albo zajęty albo oczekiwanie ja 60 minut i ciągle ten sam komunikat
Anonim (178.180.48.6.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (14.02.2014 11:18)

debile ułomy czy problemem jest odebrać telefon to nie jest trudne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim (staticline-31-183-26-118.toya.net.pl) (03.02.2014 16:00)

Beznadziejny salon i obsługa, ciągle coś u nich się psuje , albo wyświetlacze z przywołaniem danego numeru do stanowiska , albo zawiesza się system, byłam kilka razy pod rząd i nigdy nic nie załatwiłam, nie wspomnę że nigdy nie odbierają telefonów, to jest nagminne. Nie polecam nikomu załatwiania w tym salonie spraw.
Anonim (staticline-31-183-35-79.toya.net.pl) (31.01.2014 09:09)

ludziom zawsze cos nie pasuje skoro uwazaja pracownikow za de
bili to po co tam przychodza?
Anonim (public-gprs189649.centertel.pl) (20.09.2013 22:56)

najlepsi sa kierownicy, zapytana owa pani blondynka przedstawiajaca sie jako kierowniczka nie zna adresu e-mail na biuro obslugi ani nie potrafi udzielic odp, na temat ofert na karte, dobreeeeeeee ;-)
Anonim (public-gprs189649.centertel.pl) (20.09.2013 22:53)

banda debili co nie odbiera telefonu
Anonim (84-10-106-22.static.chello.pl) (31.08.2013 10:38)

Odebranie telefonu przerasta techniczne mozliwości pracowników , umysłowych możliwości natomiast nie będę komentował-szkoda nerwów.
Anonim (static-81-219-27-108.devs.futuro.pl) (18.01.2013 09:09)

Nie wiem kto to wymyślił, ale faktury za zakupione doładowanie nie wydaje kasa, tylko trzeba odstać z półtorej godziny do konsultanta, nie wiadomo po co - to jest chore
Anonim (dxg14.neoplus.adsl.tpnet.pl) (11.01.2013 12:57)

Dodzwonienie sie do tego salonu FIRMOWEGO !!! graniczy z cudem. Jeżeli firma komunikacyjna ORANGE tak traktuje abonentów to życze jak najmniej sukcesów.
Anonim (f89-77.icpnet.pl) (07.01.2013 11:25)

Po to są telefony, żeby były odebrane! Ludzie pracują i naprawdę czasami nie dają rady jechać do salonu, a wystarczyłaby informacja przez telefon! Odrobinę zrozumienia także dla tych poproszę Panie poniżej.
Anonim (user-164-126-229-117.play-internet.pl) (01.10.2012 14:21)

Inteligenci, bo salon to nie BOK telefoniczny, a ilość ludzi których tam obsługują jest tak duża, że nikt nie pilnuje telefonu przy recepcji tylko biega od klienta do klienta i stara się ogarnac ta kolejkę. Troche zrozumienia. Telefon w salonie jest po to, zeby pracownik mogl skontaktowac sie z klientem jesli tego sytuacja wymaga, a nie po to, zeby robic sobie z niego infolinie na temat problemow u tego operatora.

pozdrawiam
Anonim (ame223.neoplus.adsl.tpnet.pl) (12.09.2012 11:53)

no to rozwiazali problem ! teraz po 5 sygnałach włącza sie automat ze \'trwaja konsultacje\'. Nie mozna zatrudnić studenta do odbierania telefonów??? Przeciez to niepoważne żeby nie mozna sie było dodzwonic!
Anonim (staticline22571.toya.net.pl) (10.04.2012 13:41)

Potwierdzam juz dwa razy dzwoniłam i ktoś odbiera i odkłada suchawkę!
Anonim (public8264.xdsl.centertel.pl) (09.10.2011 12:54)

pracownicy nie odbieraja telefonow lub podnosza sluchawke i po chwili odkladaja
Anonim (gfd178.internetdsl.tpnet.pl) (21.07.2011 15:38)

Twoja opinia o salonie Orange Łódź

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Orange Łódź:

Wpisz kod z obrazka