skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

Orange salon Orange Poznań

Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Poznań

Wierzbięcice 9, Poznań
popraw dane

Telefon:
61 835 88 88
faks:
61 835 88 80

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-20:00
sobota:
09:00-15:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie Orange Poznań

tragedia
Anonim (public-gprs517352.centertel.pl) (24.08.2015 12:08)

sztuczne rzesy przyklejone a wiadomosci zero
Anonim (evo159.neoplus.adsl.tpnet.pl) (24.06.2015 14:56)

tragedia konsultanci niekompetentni szyderczy nie idzie załatwic zadnej sprawy pozytywnie pomimo godzinnych oczekiwan trzeba załatwiac sprawy w centralnym biurze obsługi nie potrafia nic wiedza na zerowym poziomie
Anonim (evo159.neoplus.adsl.tpnet.pl) (24.06.2015 14:53)

oddałem telefon na gwarancję, czekałem miesiąc...byłem w tym salonie kilka razy pytać dlaczego nie ma odezwu...Okazało się że serwis czekał od nich na odpowiedź w sprawie możliwości zdjęcia szkiełka ochronnego a mnie odsyłali z informacją że "telefonu jeszcze nie ma", lenie... Dopiero jak sam zadzwoniłem do serwisu głównego to się dowiedziałem na czym stoję i że muszę dać taką zgodę, co orange powinno mi już powiedzieć na wizycie sprawdzając dokładnie wiadomości w tej sprawie...W innym przypadku straciłbym telefon i zakwalifikowany by był jako porzucony na magazynie serwisu. Banda idiotów w tym salonie pracuje. Szkoda słów. Jedna sprawa z mojej strony do serwisu i od razu w kilka dni ruszyli z naprawą. Błagam, skończcie jakąś szkołę, a jak już pracujecie w tym salonie to nie róbcie ze swojej pracy czegoś co traktujecie za karę już od samego rana...Czekać tam można po 3 godziny na informacje zbywającą klienta. Banda idiotów, naprawdę...
Anonim (apn-95-41-62-182.dynamic.gprs.plus.pl) (01.05.2015 13:33)

Odradzam jakikolwiek kontakt. Po zapłaceniu za usługę mają klienta w d**pie.
Anonim (c122-67.icpnet.pl) (10.04.2015 14:41)

Jestem pracownikiem tego salonu I prosze wierzyc robimy wszystko co.mozliwe zeby Panstwa uszczesliwic ale zawsze zle zle zle.kolejki sa bo.z calego poznania przychodza do nas. reklamacje,wymiany kart sim,cesje w innych salonach tego nie robia bo im sie nie chce potem my sluchamy wszystkiego co najgorsze...praca fajna klienci bardzo pretensjonalni. Idzie czlowiek na przerwe po 5 godzinach przy biurku to zle bo czekaja .cenimy prace ale hestesmy tez zmeczeni. Nam nie placa za obsluge Klienta tylko za Umowy wiec tak naprawde obslugujemy was za darmo I jeszcze zle Bo za dlugo,niekompetentnie.wiekszosc by nie pracowala za takie pieniadze I taki stres
Anonim (public-gprs517041.centertel.pl) (02.04.2015 00:15)

Salon i pracownicy najlepszy w Poznaniu
Anonim (public-gprs517041.centertel.pl) (02.04.2015 00:05)

Bardzo miła obsługa :) Załatwiłam wszystko co chciałam. W dzisiejszych czasach wszędzie trzeba poczekać na swoją kolej wiadomo nie jest to miłe ale tak to już jest wszędzie. Strasznie współczuję Panią zwłaszcza na informacji, które muszą wysłuchiwać bardzo niekulturalnych klientów bądź tłumaczyć 5 razy to samo pochwała za cierpliwość.
Anonim (d45-223.icpnet.pl) (14.01.2015 20:28)

MEGA POMYLKA KOLEJKI I KOMPETENCJE JAK W SKLEPIE Z CZASOW PRL KLIJENTA MAJA W DUP.. !!! WPISY POCHLEBNE DODAJA CHYBA PRACOWNICY SALONU :))))
Anonim (46.205.130.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (30.12.2014 17:44)

Orange to jakaś pomyłka totalny brak kompetencji u wszystkich pracowników , moje dziecko w gimnazjum ma większą wiedzę niż pracownicy orange z każdą sprawą trzeba czekać godzinami , jedna osoba nie może załatwić wszystkiego tylko odsyłają od pracownika do pracownika , przez telefon to już skandal wogóle nie można się dogadać spędziłem około godziny na telefonie żeby załatwić dwie sprawy koszmar , w plusie zajęło mi to 5 minut w orange prawie godzinę skandal nie polecam tej firmy nikomu nawet największemu wrogowi
Anonim (ip-37-152-18-77.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (24.12.2014 10:41)

Na numer podany na wizytówce NIGDY nie można się dodzwonić,na miejscu przynajmniej na trzy razy jak byłem po 1godz czekania.Masakra!!!
Anonim (host-79.173.47.17.tesatnet.pl) (12.08.2014 17:02)

Taka sieć i tak robi klientów w balona? To jest skandal, trzeba poinformować ludzi, że telefonicznie nie ma możliwości skontaktowania się, a w salonie czeka się godzinami. Czyżby nie panowano nad sytuacją? Na to wygląda. Jest to brak profesjonalizmu i brak kompetencji zarządzających
Anonim (207-11.sky24.pl) (12.08.2014 11:50)

Świetny salon :) a tak dużo ludzi bo z całego Poznania tam odsyłają do załatwienia jakiejkolwiek sprawy i dlatego kolejki
Anonim (212.160.172.84) (12.06.2014 18:15)

A ja aby podpisać umowe spedziłam tam 3 godziny - MASAKRA!!poza tym pani b niekompetentna - mam nadzieje ze juz tam nie pracuje...
Anonim (dai43.neoplus.adsl.tpnet.pl) (06.06.2014 09:42)

Ciągły tłok - horror
Anonim (213-92-228-237.serv-net.pl) (29.05.2014 14:12)

Obsługa w salonie tragiczna konsultanci mało kompetentni nie znają się nawet na modelach telefonu. Spędziłam tam dwa razy po 50 min bo na 5 stanowisk czynne max dwa .
Anonim () (28.02.2014 11:43)

super salon, sympatyczna obsługa ;-) polecam
Anonim (212.160.172.70) (12.05.2011 18:56)

Twoja opinia o salonie Orange Poznań

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Orange Poznań:

Wpisz kod z obrazka