skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

Orange salon Orange Wyszków

Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Wyszków

Pułtuska 13, Wyszków
popraw dane

Telefon:
29 742 85 85

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-18:00
sobota:
09:00-14:00
niedziela:
zamknięty

Opinie o salonie Orange Wyszków

Chcieliśmy dzisiaj kupić telefon. Były 3 Panie obsługujące i poza nami tylko jeden klient. Jedna z pań z obsługi powiedziała do nas , że nie ma czasu dla nas teraz. Druga krzyczała na klienta, "...że jak kupił sobie telefon to niech sobie go sam ustawia, bo to już nie jej problem..." . Dosłownie krzyczała, była bardzo nieprzyjemna. Obserwowaliśmy jeszcze chwilę obsługę i uznaliśmy , że tu jest jeszcze gorzej niż na bazarze i wyszliśmy. Nic nie kupując. Nigdy tam nie wrócimy. Pierwszy raz z taką obsługą się spotkałam. Tym bardziej, że my byliśmy bardzo uprzejmi. Tak jak ktoś juz napisał: "Szkoda słów".
Anonim (91.207.185.0) (27.03.2015 20:14)

29 742 85 85 to właściwy nr salonu, bo od kilku dni nie można się do Państwa dodzwonić. Może wystarczy zmienić ten nr i nie wprowadzać klientów w błąd. Jeśli chcecie mieć klientów to traktujcie ich poważnie. Są inne sieci i nie myślcie, że musimy wiązać się z Wami. WSTYD!!!!
Anonim (89-77-215-202.dynamic.chello.pl) (19.01.2015 12:11)

czy tel. w/w jest aktualny, bo 19-01-2015 o godz.11,59 nikt nie odbiera, po kilku minutach tel, zostaje rozłączony.
Anonim (89-77-215-202.dynamic.chello.pl) (19.01.2015 11:55)

jeden wielki żal!!!czy ja wiem?
Anonim (public-gprs673407.centertel.pl) (11.03.2013 10:46)

mogliby tez telefon odebrać, 3 dzień juz dzwonie haha
Anonim (193.23.61.254) (30.01.2013 11:43)

jest jeden wielki żal!!!!
Anonim (public89713.cdma.centertel.pl) (21.01.2013 18:38)

Uwaga! Pan pracownik powinien sprzedawać w sklepie spożywczym, totalna nieodpowiedzialność i brak troski o klienta. W BOK wyjaśniono, że wyraźny błąd obsługi w salonie. Szkoda gadać!
Anonim (host-89-230-24-188.ostrowmaz.mm.pl) (04.01.2013 17:26)

Szkoda słów ... ludzie totalnie nieprofesjonalni! Do tego nie interesują się sprawą klienta, a wręcz informują, że nie można zainstalować usługi, gdy po kontakcie z BOK bezproblemowo następuje instalacja.
Anonim (gqe58.internetdsl.tpnet.pl) (31.07.2012 13:36)

Advertisement

Twoja opinia o salonie Orange Wyszków

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Orange Wyszków:

Wpisz kod z obrazka