skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

Play salon Play Gdańsk

Zobacz wszystkie salony Play w miejscowości Gdańsk

Szczęśliwa 3, Gdańsk C.H. Auchan
popraw dane

Telefon:
790 031 672 / 58 320 17 48

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-21:00
sobota:
09:00-21:00
niedziela:
10:00-20:00

Opinie o salonie Play Gdańsk

Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informuję Państwa, że udało mi się zamknąć sprawę w sposób satysfakcjonujący dla mnie. W wielkim uproszczeniu w końcu mam to na co się zdecydowałem podpisując umowę z pseudo kierowniczką Justyną Ronowską. Tak jak pisałem już w styczniu, sprawą zajęła się Kancelaria Radcy Prawnego z Gdańska. Kolokwialnie mówiąc szlak jest przetarty więc jeśli ktoś z Państwa byłby zainteresowany dochodzeniem swojej prawdy i racji zapraszam do bezpośredniego kontaktu z kancelarią, poniżej namiary.
kancelaria@vindicar.pl , tel 606917319
Pozdrawiam Wszystkich oszukanych przez salon Viamind-Play w Auchan w Gdańsku z Ronowską na czele.
Anonim (178.19.179.138) (03.04.2016 11:07)

Szanowni Państwo, poniżej pisałem że dołączę do pozwu, ale w związku z tym że nikt się nie odważył nawiązać ze mną kontaktu a czas ucieka i nie mamy już na co czekać postanowiłem że zajmę się sprawą osobiście. Jestem już po konsultacji prawniczej w kancelarii w sprawie byłem pani kierownik Ronowskiej z pkt Play na ul Szczęśliwej w Gdańsku i powiem krótko - machina ruszyła. Jeśli jesteście Państwo zainteresowani dołączeniem do mnie i odszkodowaniem za te oszustwa bardzo proszę o kontakt. Sprawa jest do wygrania. Mój email 503663661@wp.pl; tel 503663661
Anonim (178.19.179.138) (15.01.2016 08:03)

Szanowni Państwo, z wielka przyjemnością dołączę do pozwu zbiorowego przeciwko Justynie Ronowskiej.
Od sierpnia 2015 walczę z play i wciąż otrzymuję odpowiedzi na zasadzie kopiuj wklej utrzymujące że oczywiście wszystko zawarte było poprawnie etc. , a jak czytam poniżej te opinie to krew mnie zalewa że żyjemy w Państwie w którym w sposób całkowicie bezkarny możemy oszukać innego człowieka i nic nam nie będzie groziło - dramat.
Bardzo proszę o informację z kim w tej sprawie należy się skontaktować.
Z góry dziękuję. Mój email oraz telefon 503663661@wp.pl

Anonim (178.19.179.138) (05.01.2016 10:33)

Witam


Niestety tak jak Państwo zostałem oszukany przez Panią kierownik Justynę.W czerwcu udałem się z kartami dużej rodziny do salonu Play w Gdańsku C.H. Auchan ul.Szczęśliwa.Została mi tam przedstawiona oferta dla rodzin wielodzietnych.Biorąc pod uwagę że nie skończyła mi się jeszcze jedna umowa(4 miesiące) chciałem zapłacić karę umowną w wysokości 200zł. i podpisać nową umowę.Pani Ronowska stwierdziła że nie ma takiej potrzeby a tamten nr. zostanie dodany do pakietu rodzina.I od tamtego czasu zamiast sobie polepszyć zacząłem płacić zawyżone rachunki(6 miesięcy za 0zł!!).Co miesiąc dzwoniłem do Obsługi Klienta składając kolejne reklamacje które nawet nie były rozpatrywane.W grudniu straciłem cierpliwość i udałem się do C.H. Auchan w celu przeprowadzenia rozmowy z Panią Justyną.Nowa Pani kierownik oznajmiła mi że w/w osoba już tam nie pracuje i że została zwolniona za wystawianie takich właśnie umów.Sporządziłem skargę i reklamację o natychmiastowe rozwiązanie umowy oraz zwrot poniesionych niesłusznie kosztów.Na Państwa stronę trafiłem przypadkiem i postanowiłem napisać.Bardzo proszę o kontakt gdyż ten kabaret jeszcze dla mnie trwa.Pozdrawiam serdecznie madzialenaff1000@wp.pl


Anonim (user-94-254-192-62.play-internet.pl) (28.12.2015 18:10)

Jak wyżej zostaliśmy oszukani,karta dużej rodziny i Pani Justyna podwoiła mi rachunki.Wniosłem o rozwiązanie umowy.
madzialenaff1000@wp.pl
Anonim (user-94-254-192-62.play-internet.pl) (28.12.2015 18:01)

Niestety nam też przyszło spotkać po drodze Panią Justynę. Nie chcę się rozpisywać bo teksu by zabrakło ...
W skrócie: Pani Kierownik zaoferowała Pakiet Rodzina z super zniżkami., mi.in.: telefon z routerem na kartę SIM, a że długo czekaliśmy na nasze "googisy" to obiecany był kolejny telefon niemal za darmo. Powiedziała żeby niczym się nie przejmować i że będą przychodziły korekty regulujące płatności. No i się zaczęło. Po 3 mies. pojechaliśmy do punktu Play żeby zrobili porządek u siebie w systemie, usłyszeliśmy że to co mamy jest warte 300 zł miesięcznie samego abonamentu! Napisaliśmy odwołanie. Dzięki Bogu Play uznał naszą reklamację. Kończy się rozwiązaniem umowy w trybie natychmiastowym. Chętnie wesprzemy w akcji. Nasz mail: bosska.priv@gmail.com
Anonim (user-94-254-133-75.play-internet.pl) (06.12.2015 23:39)

Jezeli chcecie dorwac pania Kierownik osobiscie :
byla Kierownik na wypowiedzeniu zwolniona oszustka playa szczesliwa 3 ktora oszukala ponad 40 osob na ta chwile.
zostala zatrudniona na stanowisko kierownika w salonie orange w szperku w gdynii salonik orange na przeciwko playa w galerii szperk. pozdrawiam.
Anonim (89-64-44-33.dynamic.chello.pl) (04.12.2015 22:47)

witam
robimy sprawe sadowa zbiorowa przeciwko Pani Kierownik Justyna Ronowska Auchan szczesliwa 3 gdansk salon play.
bedziemy sie starac o zwrot kosztow za abonament oraz zatrzymanie naszych oplaconych telefonow .
prosze o kontakt beni.p@web.de Mamy bardzo dobrego adwokata wszyscy razem damy rady.

pozdrawiam
Anonim (89-64-44-33.dynamic.chello.pl) (04.12.2015 22:41)

Witam, rowniez zostalismy z rodzicami oszukani przez Pania kierownik, ktora rzekomo zostala juz zwolniona. Czekamy na rozpatrzenie reklamacji, bo przyszlo nam co miesiac placic kolosalne pieniadze.
Prosze Panstwa ponizej o kontakt na email: zouzavv@gmail com
Anonim (user-94-254-193-216.play-internet.pl) (19.11.2015 17:53)

Witam
szukam osób które zostały oszukane przez panią kierownik salonu PLAY w Gdańsku przy ul.Szczęśliwej CH AUCHAN . Z tego co wiem jest nas większa grupa.Ja dostałam promocję do promocji rzeczywistość okazała się zupełnie inna przy pierwszej płatności .Winnych nie ma a pani kierownik uważa ,że to nie jej wina.
Anonim (91.199.57.253) (03.03.2015 16:59)
ODP: w marcu również zostałam oszukana przez Panią Kierownik, z chęcią podejmę wyzwanie pozwu zbiorowego...

Anonim (smtp3.grupalotos.pl) (18.11.2015 08:45)


Anonim (89-66-37-64.dynamic.chello.pl) (03.08.2015 00:11)

byłam w salonie w grudniu podpisać umowę i podpisała obsługiwała mnie kierownik dobrze wytłumaczyła ofertę przedstawiła rozwiązanie które dało mi poczcie ze to jest to co chce mieć . w styczniu przyszłam do salonu bo byłam pewna że nie powiedziała mi o opłatach a tu zaskoczenie bo ja o nich zapomniałam inaczej nie zrozumiałam czym jest zmiana oferty i dlaczego mam za to płacić. zostało mi to przez panią kierownik jeszcze raz wytłumaczone i mało tego zauważyła ze mam dodatkowe naliczenia które nie powinny być naliczone napisaliśmy reklamacje nie została uwzględniona to napisaliśmy jeszcze raz i jest uwzględniona . nie zawsze jest to wina obsługującego. uważam że obsługa jest profesjonalna i pomocna i godna polecenia
Anonim (apn-5-172-252-124.dynamic.gprs.plus.pl) (26.05.2015 20:51)

Hej to mamy inne odczucia była w salonie kierownik bardzo konkretna, przedstawiła pakiet rodzinny ,powiedziała o Karcie Dużej Rodziny o dodatkowych opłatach typu aktywacje, opłaty za telefonu tez powiedziała . była sympatyczna i otwarta na nasze potrzeby. Moja opina salon godny polecenia miła obsługa, pomocna i chętna. Na każde moje pytanie otrzymałam odpowiedz umowę przejrzałam całą i niejasności zostały tez wyjaśnione . Faktura przyszła taka jaką miałam dostać . rada i pytajcie jak coś nie jest zrozumiałe
Anonim (user-164-126-115-237.play-internet.pl) (19.05.2015 18:04)

Witam , muszę przyznać rację co do negatywnych opinii . Również mam problem z rzekomą Panią Kierownik , która wiele obiecała a teraz jako klient ponoszę skutki jej nieprofesjonalnego podejścia . Jedno wiem , że tego tak nie zostawię . Brak kompetencji ze strony Kierowniczki to jedno ale sposób w jaki zostałam oszukana to mistrzostwo .
Anonim (62.29.248.132) (04.04.2015 12:29)

Witam
szukam osób które zostały oszukane przez panią kierownik salonu PLAY w Gdańsku przy ul.Szczęśliwej CH AUCHAN . Z tego co wiem jest nas większa grupa.Ja dostałam promocję do promocji rzeczywistość okazała się zupełnie inna przy pierwszej płatności .Winnych nie ma a pani kierownik uważa ,że to nie jej wina.
Anonim (91.199.57.253) (03.03.2015 16:59)

Wiele razy byłem klientem tego salonu, zawsze obsługa była profesjonalna. Przy ostatnim przedłużeniu umowy trafiłem na Panią Kierownik, która była bardzo nachalna i wszystkimi sposobami chciała przedłużyć umowę, przedstawiła "Ekstra ofert", więc się zgodziłem. Pani zaproponowała, że mogę iść na zakupy a ona wszystko przygotuje. Wróciłem, podpisałem i wyszedłem. Po pierwszej fakturze okazało się, że warunki są zupełnie inne, niż to co Pani zapewniała. Jak wróciłem wszystkie się wyparła.
Anonim (host14-89-206-7.limes.com.pl) (03.12.2014 19:51)

Do wszystkich osób narzekających na nieodbieranie telefonów w salonach.
Wyobraźcie sobie drodzy Klienci, że jest tego przyczyna, mianowicie inni Klienci, którzy w tym momencie ZNAJDUJĄ się w salonie osobiście, a kiedy pracownik salonu obsługuje Klienta w salonie to przecież nie odbierze telefonu!
Ciężko pomyśleć?
Chcecie czegoś przez telefon? Od tego jest INFOLINIA, jak sama nazwa wskazuje, geniusze...

Klient salonu Play
Anonim (62-148-76-174.static.ip.netia.com.pl) (20.09.2014 12:33)

Salon jak to salon, ale telefonu nikt tam nie raczy odebrać. Nie sposób sie dodzwonić. Więc pojechałam kupić telefon gdzie indziej.
Anonim (78-131-235-102.tktelekom.pl) (05.07.2013 20:02)

Witam wszystkich serdecznie.
W dniu dzisiejszym tj.10.01.2013 roku byłem w salonie sprzedaży PLAY w Gdańsku przy ul.Szczęśliwej CH AUCHAN na miejscu zastałem Panią NOAMI oraz Pana KUBĘ jak przekręciłem imię Pani to przepraszam.
Muszę powiedzieć iż osoby te bardzo mi pomogły w obsłudze telefonu tu należy podkreślić ich pełen PROFESJONALIZM oraz WYSOKĄ KULTURĄ OSOBISTĄ..

BARDZO ALE TO BARDZO POLECAM TEN SALON SPRZEDAŻY ZE WZGLĘDU NA KOMPETENCJĘ TYCH OSÓB.


POZDRAWIAM WSZYSTKICH C E Z A R Y.
CEZARY (10.01.2013 19:32)

Twoja opinia o salonie Play Gdańsk

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Play Gdańsk:

Wpisz kod z obrazka