skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

Plus salon Plus Łódź

Zobacz wszystkie salony Plus w miejscowości Łódź

Piotrkowska 178/180, Łódź
popraw dane

Telefon:
42 635 10 00

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-18:00
sobota:
10:00-14:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie Plus Łódź

najgorszy operatoe telefony poukrywane zadnego konaktu nie mozna uzyskac skoncza tak jak era opamietajcie sie lodziane jest juz nas kilkanascie zloztylismy pozew za okradanie nas dosyc tej oszukanczej maffi i sprzedaja nasze numery deweloperom tak nie bedzie
Anonim (apn-77-115-193-148.dynamic.gprs.plus.pl) (19.05.2017 13:24)

mnie tez mloda kobieta oszukal z internetem dosyc tych naciagaczy dobrze ze umowa mi sie konczy w dodatku blokuja mi interet bo koniec umowy bliski szukaja frajerow
Anonim (apn-77-115-193-148.dynamic.gprs.plus.pl) (19.05.2017 13:04)

Witam. Moja 86 letnia babcia poszła SAMA w dniu 04.11.2016r do salonu sieci Plus w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 178/180 aby zarejestrować kartę SIM . Tam trafiła na cwaniaka w osobie Pana Michała Kowalskiego (kod sprzedawcy 20007016), który wcisnął jej do podpisania umowę na abonament . Naopowiadał jej bzdur o bezpłatnym trzy miesięcznym okresie który okazał się lipą z uwagi na fakt iż miała włączoną funkcję NAWIGACJI za 10,00zł netto miesięcznie- Wyobrażacie sobie 86 letnia babcia korzysta z nawigacji. Babcia nie odbiera SMS oraz nie jest w stanie sama wybrać numeru telefonu. Dodatkowo podpisała dokumenty na założenie konta w Banku PLUS . Na szczęście następnego dnia tj. 5.11.2016r poszedłem zamknąć jej to konto bo ona była mocno zdziwiona faktem iż ma założone nowe konto - Pan Michał nie raczył już jej o tym wspomnieć jak również o tym iż gdybyśmy poszli później to zrobić to takie zamknięcie konta nie byłoby bezpłatne. Rozumiem iż robienie w balona starszych ludzi niezorientowanych w gąszczu usług GSM to nowa strategia firmy PLUS na zwiększanie słupków sprzedażowych. Życzę wobec tego Szanownemu Państwu aby Was na stare lata taki cwaniak ubrał w taki garnitur.
Nie pozdrawiam
PS.W sobotę byłem z babcią aby wraz z kontem w banku odkręcić tę umowę niestety Pana cwaniaka nie było a Pani obsługująca nas stwierdziła iż tej umowy cofnąć się nie da gdyż musiałbym udowodnić celowe złe działanie sprzedawcy. I szkoda że wtedy tego nie uczyniłem .Pozwolę sobie swój list wysłać wszędzie tam gdzie istnieje szansa uzyskania sensownych informacji co do wszczęcia procedury reklamacyjnej. Może Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów albo Rzecznik Praw Konsumenta pomoże babci wyplątać się z tego bezsensu.
Anonim (staticline-31-183-179-88.toya.net.pl) (24.01.2017 09:29)

Przeniosłam telefon do plus z pley skuszona ponoć dobrą ofertą okazuje się ,że panienka z puntu w Manufakturze ,tak ustawiła połączenia i powiadomienia o płatnościach ,że .... wyłączono mi numer a raczej nie przeniesiono w ogóle. Piz... jedna pomimo moich próśb ,żeby przesłać mi fakturę na pocztę internetową bo nie jestem biegła w logowaniach on-lain cytuję:"Powiedziała ,że będzie tak jak sobie życzę", przez tę piz.... mam wyłączony nr firmowy! i nie mam połączeń z Klientami i pracownikami.Gdy zadzwoniłam do W-wy do biura obsługi Klienta taka sama paniusia zrobiła ten sam numer twierdząc ,że ona nie może mi wysyłąć faktur na e-maila.Takie osoby zatrudnia PLUS winszuję zatrudniania szuji. Panie Solorz weź Pan tę grupkę ignorantów wywal z roboty bo psują Panu interes,im już tak palma wali na łepek , że aż się dymi
Anonim (apn-37-248-61-251.dynamic.gprs.plus.pl) (20.08.2016 16:31)

Plus jedno wielkie dno glony i wodorsty to poprosty plus niewidus nie widać tej prędkości którą oferują zamiast 60mb/s jest 60 ale kb/s plus to żenada nie polecam nikomu.
Anonim (apn-95-40-253-203.dynamic.gprs.plus.pl) (01.04.2015 17:52)

tragedia wielka tragedia
Anonim (pc-212-51-210-100.p.lodz.pl) (19.01.2015 10:55)

Po co podawać telefon, którego nikt nie odbiera? Kompletnie ignorują klientów.
Anonim (abge196.neoplus.adsl.tpnet.pl) (19.09.2014 16:57)

Ostrzegam przed usługami które oferuje salon Plusa przy piotrkowskiej 178,po siedmiu latach współpracy zostałem kompletnie oszukany.Po podpisaniu kolejnego aneksu umowy,warunki które miałem obiecane od pracownika salonu,całkowicie nie miały pokrycia w rzeczywistości.Brak kompetencji,oszukańcza metoda wyłapywania klijenta oraz tandetna obsługa skłoniły mnie do rozwiązania dwóch umów abonamenckich.Wszystkim stanowczo odradzam z korzystania z usług tego salonu!!!!!!!!!
Anonim (user-31-174-137-180.play-internet.pl) (11.06.2014 18:38)

masakra może wreszcie ktos się tym zajmie
Anonim (acij29.neoplus.adsl.tpnet.pl) (04.02.2014 16:41)

W salonie plusa na piotrkowskiej 116 zapytałam o możliwość naprawy telefonu. Pani powiedziała mi, że muszą wysłać aparat do naprawy i potrwa to ok. 2-3 tyg. Na pytanie o telefon zastępczy usłyszałam ,ze nie ma. Stwierdziłam więc, że plus jest coraz mniej konkurencyjny, bo inne sieci oferują telefony zastępcze. W odpowiedzi usłyszałam ,ze mogę iść sobie do konkurencji. Pewnie, że pójdę, ale czy tak traktuje się klientkę plusa od 14 lat? Mam w tej sieci 2 numery! Nie mówiąc już o tym ,że w czasie całej rozmowy pani wymieniała porozumiewawcze spojrzenia z koleżanką. Żenada!
Anonim (staticline-31-182-145-227.toya.net.pl) (03.11.2013 19:07)

Salon obok sprawnych i dobrze wychowanych(Tak!Jeszcze istnieje takie cos jak dobre wychowanie) zatrudnia chamskich buców/ Nie dość, że czeka sie tam do 1,5 godziny, to buce potrafią zajmowac sie obsługiwaniem znajomków poza kolejką i głośnym gnojeniem klientów, (szczególnie starszych, bo jak wszystkie buce sa tchórzliwi i nie boja się, że dostana w mordę)I jeszczcze ich to bawi.
Ja rozumiem, że dla nich obsługiwanie klientów to robota głupia i poniżej ich wyimagonowanej sprawności umysłowej, ale wiek buców (poniżej 30 tki) świadczy, że to kres ich kariery, więc mogliby wykonywać tę prace, bo o inna ciężko.Uwaga na wielkich (także wzrostem)buców w tym salonie. I najwyrażniej tępych, niestety.
Anonim (87.204.12.14) (30.05.2012 08:19)

Potwierdzam,w ogóle nie można sie do nich dodzwonić,nie mówiąc,że powinna być informacja o godzinach otwarcia,a salon w Łodzi w realu na Jana Pawła odradzam w 100%dramat.Przez nich przyszły mi rachanki na ponad 180zł niby włączli swojaki,a ich nie włączyli,a w dodatku nie poinformowali mnie,ze nie mogę zamienic swojaka z plusa na swojaka stacjonarnego,dopiero jak przyszedł rachanek to mnie zatkało.Na szczęście mam wydrukowaną przez plusa potwierdzenie o zmianie.Ale czas i nerwy,bo to w dwóch abonamentach mnie zrobili
ewcia (17.02.2012 18:54)

witam.skończyła mi się umowa w plusie i potrzebuje zdjąć simlock z telefonu nokia 5800 i powiedzieli mi ,że muszę to zrobić w salonie firmowym,wiec wybrałem Was,bo mam najbliżej do łodzi.proszę o odpowiedż i jakie dokumenty będa potrzebne.czekam i pozdrawiam.
zawik1 (06.09.2011 15:38)

Proszę podać godziny otwarcia salonu.
Anonim (as2-100.starogard.dialup.inetia.pl) (25.01.2011 08:30)

Mam pytanie, kiedy zostanie odśnieżone dojście do salonu. Czy jak się ktoś połamie?
Anonim (ip-193-151-113-66.mnc.pl) (07.12.2010 13:39)

nie odbierają telefony stacjonarnego, cały dzień dzwonie, a komórki do salonu nigdzie nie podają, schrzanili mi rejestracje telefonu i nie mam jak tego poprawić bez kolejnej wizyty, co mi zajmie cenny czas, Z DALEKA OD SALONU PLUSA ŁÓDŹ!!!!
Anonim (ask250.neoplus.adsl.tpnet.pl) (26.10.2010 17:22)

jak to gdzie allegro lub salon plusa
Anonim (ip-91-205-72-195.iwacom.net.pl) (28.06.2010 12:10)

Witam!
Ostatnio uprałam telefon plusfon 603i. Telefon jest dobry i działa, ale niestety bateria nie wytrzymała. Mam pytanie, gdzie mogła bym nabyć nową baterię do tego telefonu. Z poważaniem Ewik.
ewik23230 (04.06.2010 17:41)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie Plus Łódź

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Plus Łódź:

Wpisz kod z obrazka

amp