Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Plus w miejscowości Nysa
Tragedia ! Zero pomocy, rozmowy, jakichkolwiek informacji. Obsługujący mnie mężczyzna bawił się telefonem zamiast ze mną rozmawiać.
Anonim (cec209.neoplus.adsl.tpnet.pl) (13.12.2017 14:26)
Powiesić tego kierownika za jaja jeśli je ma
Anonim (public21603.cdma.centertel.pl) (07.03.2016 15:13)
Wszystko pięknie jest tylko w momencie podpisywania umowy. Potem nie można z osobami tam pracującymi nic załatwić. Zbywają lub każą dzwonić na infolinię aby się czegokolwiek dowiedzieć.
Anonim (176-111-132-23.airmax.pl) (15.07.2015 09:53)
po co podajecie nr? Skoro nawet nie raczycie go odebrać?
Anonim (buz172.neoplus.adsl.tpnet.pl) (30.06.2015 14:00)
Brak kompetencji źle zrealizowane zam?wienia katastrofa
Anonim (atn181.neoplus.adsl.tpnet.pl) (27.06.2015 13:59)
Pan kierownik traktuje klientów jak intruzów,może powinien zmienić pracę? Jest arogancki i bardzo nieuprzejmy.Nie dziwi mnie fakt,że coraz więcej klientów rezygnuje z tej sieci-skoro zatrudnia takich pracowników!
Anonim (176.98.112.35) (09.03.2015 12:56)
traktują klienta jak zło konieczne
Anonim (elm171.internetdsl.tpnet.pl) (10.12.2014 12:42)
brak kompetencji, arogancja
Anonim (pro3.mf.gov.pl) (18.08.2014 09:55)