skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

T-Mobile salon T-Mobile Gdańsk

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Gdańsk

Podwale Grodzkie 5, Gdańsk
popraw dane

Telefon:
583008300

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-19:00
sobota:
10:00-14:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Gdańsk

Proszę się nie śmiać.....info ze strony t-mobile :D
"T-Mobile Polska otrzymało prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów Gwiazdę Jakości Obsługi 2014. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi".
Anonim (user-31-175-44-9.play-internet.pl) (28.10.2014 09:56)

Tym się chwalą "CHWILE, KTÓRE ŁĄCZĄ" !! :D
Czyli chwile na dojazd komunikacją do punktu na Podwalu Grodzkim aby każdą drobną sprawę wyjaśnić,BOA nie pomoże... żeby w firmie z branży telekomunikacyjnej załatwić prostą sprawę za pomocą telefonu?? nie!! to nie jest możliwe. Wszystkim czytającym odradzam dziadostwo zwane t-mobile!!
Anonim (user-164-126-225-2.play-internet.pl) (27.10.2014 20:38)

Witam
Pan w/w punkcie po zgubieniu tel.wraz z kartą obiecał że nowa karta do 1 godz. będzie aktywna po 8 godz. karta dalej nie działa .... Telefoniczne biuro obsługi odsyła do kontaktu tel. z punktem T-mobile na Podwalu G. lecz jak wyżej napisano nie ma możliwości dodzwonić się do tego dziadostwa... Problem w tym, że kartę wydano w punkcie więc tel. biuro obsługi w pewnym sensie umywa rączki (pytanie czy jest JEDNA firma t-mobil czy mamy ich kilkadziesiąt?) ale kasę pewnie wezmą za pełny okres nie patrząc, że nie wywiązują się z ustaleń... Życzę wszystkim aby nie musieli nic wyjaśniać w tak dziadowskiej firmie....
Anonim (user-164-126-225-2.play-internet.pl) (27.10.2014 17:14)

Oddałam telefon do naprawy w ramach ubezpieczenia 4 września 2014r. Zrobiłam to drugi raz , bo wcześniej wrócił z naprawy , bez naprawy , bo nie potwierdziłam kosztorysu .A jak do cholery miałam go potwierdzić , skoro nikt nie odbiera tam telefonu !!!!!!!! Teraz czekam na ponowną naprawę i znowu nie mogę się doczekać jakiejkolwiek informacji. Firma Regenersis z Warszawy naprawia ich telefony i u nich jest możliwość sprawdzenia statusu naprawy . Informują też T-Mobile o statusie , tylko szkoda , że T-Mobile nie raczy nas o tym poinformować .Bo niby skąd mamy wiedzieć , gdzie telefon pojechał do naprawy .Odwiedziłam salon 4 razy , za każdym razem po 115 km. Miałabym za te pieniądze kupiony telefon na allegro .Szkoda słów na niekompetencję pracowników . Pod koniec umowy rezygnuje z ich usług .
Anonim (89-73-7-253.dynamic.chello.pl) (13.10.2014 15:52)

Mogę ufundować nagrodę dla kogoś kto dodzwoni się do salonu :)
Może to wywołuje śmiech, dla mnie to żenujące!
Taka obsługa zmusza do poszukania innej oferty na rynku do czego zachęcam wszystkich rozczarowanych obsługą w sieci T-Mobile.
Anonim (89-66-35-26.dynamic.chello.pl) (08.10.2014 12:13)

Niestety, nie moge napisac nic pozytywnego. Kontakt niemozliwy. Oddalam tablet do naprawy na gwarancji, po 2 miesiacach napisalam maila, oddzwoniono do mnie i poinformowano,, ze tablet jest w serwisie i sama mam dzwonic do Piaseczna. Okazalo sie, ze tablet zostal juz wyslany 2 miesiace temu do Gdanska, a w salonie oni o tym nie wiedza
Anonim (zmpgo.portgdansk.pl) (08.07.2014 11:59)

Oddałam do naprawy telefon w ramach ubezpieczenia. Minęły 2 tygodnie i żadnego odzewu. Infolinia jest śmiechu warta. Funkacja sprawdzania sprawy wiecznie niedostępna, pracownicy salonu również. Beznadziejna obsługa.
Anonim (91.235.231.231) (07.07.2014 11:20)

dot. T-Mobile
Chyba złomiarze ukradli przekaźnik w Wojnowie. Bo nikt nie może dodzwonić się ani do mnie ani do sąsiadów. To znaczy dzwoni ale nikogo nie słychać.
Anonim (89-71-187-179.dynamic.chello.pl) (01.10.2013 21:35)

To prawda dziadostwo pierwszej kategorii ,miesiac temu oddalam do naprawy router mial byc gotowy do 2tyg i mieli dac znac dzis mija miesiac i cisza a dodzwonic sie nie ma szans chyba zadzwonie do Warszawy.
Anonim (46.205.8.129.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (04.05.2012 12:11)

Państwo chyba zapominają, że w Salonie obsługa jest bezpośrednia, do obsługi telefonicznej przeznaczona jest infolinia...
Anonim (46.204.70.105.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (15.02.2012 22:49)

Piszę jako anonim, ponieważ zalogowanie jest niewykonalne. Dręczy mnie wciąż powracająca myśl..... Sieć zamęcza mnie sms-ami abym się skontaktował w pewnej sprawie. Kiedy oddzwaniam uzyskuję jedynie możliwość rozmowy z osobą, która nie posiada jakichkolwiek kompetencji w temacie o którą sieć mnie nagabuje. Dodatkowo odmawia przełączenia mnie do osoby kompetentnej. Wydaję mi się, że właściwym byłoby ustawienie centrali telefonicznej aby nie łączyła z szatnierzem czy paniami (z całym szacunkiem) odpowiedzialnymi za utrzymanie porządku w salonie. Jarosław N. którego sieć usilnie prosi o kontakt....
Anonim (193-34-3-1.chelmnet.pl) (03.01.2012 15:50)

nie wiem jak inne salony,ale ten to porażka!!!! spróbójcie się dodzwonić i porozmawiać z konsultantem. nie wykonalne!
Anonim (act169.neoplus.adsl.tpnet.pl) (08.12.2011 18:40)

31.10.2014 Praxagora Image Banner 750 x 200

Twoja opinia o salonie T-Mobile Gdańsk

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Gdańsk:

Wpisz kod z obrazka