07_12_gorczyca_ Image Banner 750 x 200

skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

T-Mobile salon T-Mobile Kielce

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Kielce

Sienkiewicza 78a, Kielce
popraw dane

Telefon:
413143701

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-18:00
sobota:
09:00-14:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Kielce

Jesteście złodziejami zerwiecie umowę i przesyłacie i tak faktury ,a płaci się wam kare
Anonim (31-178-84-232.dynamic.chello.pl) (26.01.2016 12:55)

Tak to prawda unikajcie tego salonu na Sienkiewicza.Załatwienie prostej sprawy dla tych panów to widac kosmos.Zawarłam z nimi umowe i do dziś nie moge dzwonic.Mam nic nie aktywne a w biurze obsługi nic o mnie nie wiedzą.Aneta z kielc
Anonim (eib236.internetdsl.tpnet.pl) (29.12.2015 11:19)

Jeśli potrzebujecie Państwo załatwić sprawę dotyczącą swojej Firmy to służę uprzejmie pomocą.
Przyjadę do Państwa Firmy w dowolnym miejscu. Specjalizuję się w przejmowaniu klientów od konkurencji.
Z wyrazami szacunku
Adam Radwan Account Manager Orange 535707421
Anonim (ozq5.internetdsl.tpnet.pl) (25.11.2015 16:38)

Jako że żona była w pracy, a do nowego telefonu potrzebna była karta nano sim, poszedłem wymienić jej kartę. Co się dowiedziałem? Musi przyjść właściciel i niby nic nadzwyczajnego w tej sytuacji gdyby nie to że cham, który siedział za biurkiem, odzywał się do mnie w sposób pogardliwy, sugerując że karta może być kradziona. Jak tylko skończy się umowa całą rodziną zmieniamy operatora.
Anonim (89-64-24-28.dynamic.chello.pl) (11.08.2015 16:10)


Anonim (193.59.13.11) (09.01.2015 11:01)

Pani z 10 jest bardzo kompetentna i życzliwa. Jak mam coś do załatwienia zawsze idę do niej.
Anonim (185.23.148.4) (03.02.2014 14:53)

Wiedza i chęć pomocy panów zatrudnionych w salonie poniżej krytyki, totalne zero. Unikajcie tego salonu. Ograniczają się tylko do wypisania umowy na zakup lub przedłużenie umowy, natomiast pozostałe problemy są im obce. uważam iż ktoś z zarządu powinien zainteresować się kadrą tu zatrudnioną i wymienić na pracowników którzy będą chcieli pomóc!!!
Po 10-ci latach bycia w tej sieci zmieniam operatora.
Anonim (hrf174.internetdsl.tpnet.pl) (18.04.2013 09:42)

Wiedza techniczna panów z salonu znikoma i żenująca!!!
Nie mają pojęcia o podstawach działania oferowanego sprzętu!
Jeden sprzedawca próbował włożyć w slot karty sd tabletu Pentagram Tab 10 kartę sim blueconnect !!!
Następnych dwóch poprzez usb podpieło modemy i od razu stwierdziło,że ten\" niby tablet\" ich nie obsługuje,w przeciwieństwie do świetnej Manty!!
A umowę miałem już podpisaną na 12 mies,w końcu wciśnięto mi modem zte 60mf ,na 24 mies, którego nie potrafiono nawet otworzyć i udzielić jakichkolwiek wskazówek co do jego konfiguracji .
Rola personelu z tego salonu to wyklepanie wyuczonych formułek i podpisanie długoterminowej umowy_nic poza tym!
Zero wiedzy i nawet chęci pomocy.
Skandal i żenada!Powinien ktoś z ich przełożonych to sprawdzić...
NIE POLECAM TEGO MIEJSCA !UNIKAJCIE SALONU T MOBILE NA SIENKIEWICZA!!!
Anonim (bpt3.neoplus.adsl.tpnet.pl) (25.11.2012 12:50)

Zasięg z sieci T mobile po rzekomym remoncie przekażnika jest do kitu, nie polecam tej sieci.Przy każdorazowej interwencji zbywają że sprawdzą itd.
Anonim (nat.netcity.pl) (21.11.2012 13:43)

A JA DODZWONIŁAM SIĘ BEZ PROBLEMU I W DODATKU OTRZYMAŁAM WYCZERPUJĄCE INFORMACJE!!! JESTEM W SZOKU... POZYTYWNYM :))
Anonim (aerv147.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.05.2012 11:23)

O ile obsluga fachowa i rzecowa w samym salonie o tyle obsluga telefoniczna do kitu nikt nie odbiera a jesli nawet to po to tylo by czlowieka zbyc
Anonim (public-gprs270628.centertel.pl) (10.04.2012 17:22)

...nie mogłem się dodzwonić przez cały dzień, podpisałem umowę z play-em :( ...zostawiam miesięcznie w sieci ponad 1000 zł :) ...więc jednego klienta macie z głowy.
Anonim (ill206.internetdsl.tpnet.pl) (22.02.2012 12:29)

MASAKRA SIE TAM DODZWONIC
Anonim (87-206-133-34.dynamic.chello.pl) (10.01.2012 17:16)

Jak Wasza sekretarka może stwierdzic po pół sekundzie że nikt nie może odebrać telefonu? to po co on wogóle jest podany na tej stronie gdy nie realne jet połączenie przez niego??????????
Anonim (46.204.12.192.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (09.11.2011 13:03)

Twoja opinia o salonie T-Mobile Kielce

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Kielce:

Wpisz kod z obrazka