skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

T-Mobile salon T-Mobile Poznań

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Poznań

Murawa 2, Poznań
popraw dane

Telefon:
616557700

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-19:00
sobota:
10:00-14:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Poznań

Nie polecam jeszcze nigdy nie byłem tak odprawiona

Anonim (acqu34.neoplus.adsl.tpnet.pl) (05.09.2014 21:23)

To jest jakies ogromne nieporozumienie. Ten salon powinien przestac istniec. Obsluga fatalna , brak szacunku dla klienta. Wniosek jest prosty! T-Mobile nastawione jest tylko na zysk. Klient jest na ostatnim miejscu. Szczerze nie polecam.
Anonim (46.204.125.12.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (20.08.2014 12:06)

To jest skandal, żeby do salonu sieci telefonicznej, nie można było się dodzwonić, bo nikt nie odbiera telefonów
Anonim (37.30.49.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (04.07.2014 12:15)

Pojawiłem się po odbiór tel po naprawie. Niestety mimo że miałem przy sobie wszystkie dok potwierdzające moją tożsamość telefonu nie otrzymałem bo pojawiły sie podobno problemy z systemem komp. Powiedziano mi to godz przed zamknięciem salonu i powiedziano, że mogę przyjść za 30min bo może wszystko ruszy. Nawet nie zaproponowano telefonicznego poinformowania gdy ich system już będzie sprawny. Czy nie ma procedur zastępczych aby wydać telefon?
Anonim (e93-216.icpnet.pl) (16.05.2014 18:50)

Po mojej ok. 1,5 rocznej przerwie ponownie zawitałem na Murawę 2 i co widzę? Z salonu T-Mobile zrobił się sklepik (taki jak, nie przymierzając, w centrach handlowych), obsługa też zredukowana, ze znanych twarzy tylko kilka, reszta to nowy "narybek" . Rozmowa z konsultantką (wcześniej jej nie widziałem) prowadzona głównie pod kątem sprzedaży. Mój problem został zbagatelizowany, poczułem się tak, jakbym swój problem miał rozwiązać gdzieś indziej, albo sam - za czasów Ery takie coś było niepojęte! Reasumując: 1. Jeżeli chcesz coś kupić to można jechać, ale najpierw zorientuj się czy podobnego sklepu nie masz gdzieś bliżej, bo po co robić zbędne kilometry jeżeli inny sklep oferuje to samo, a poza tym zobacz w internecie, będzie taniej. 2. Jeżeli oczekujesz pomocy - zapomnij o tym i innych sklepach - radź sobie sam, T-Mobile to firma nastawiona na zysk więc specjalistów jej nie potrzeba. Żeby nie było - dla ukojenia nerwów, albo chociażby rekreacyjnie, zawsze można zrelaksować się na Cytadeli, która jest blisko. Pozdrawiam
Anonim (dhcp95-108-69-212.eaw.com.pl) (01.05.2014 04:19)

FATALNA OBSŁUGA ZRESZTĄ CAŁA FIRMA TO JAKIŚ KOSZMAR --NIKOMU NIE ZALEŻY NA KLIENCIE A JAK SIĘ UDA DODZWONIĆ TO MAJĄ JEDEN CEL--JAK NAJSZYBCIEJ SPŁAWIĆ KLIENTA
Anonim (host-37-247-58-184.wtvk.pl) (23.04.2014 08:17)

Masakryczna obsługa, a właściwie to jej wcale nie ma! Brak możliwości dodzwonienia się do jakiejkolwiek żywej osoby, odbiera tylko papuga i komunikuje, że obsługa sklepu nie ma możliwości odebrania telefonu.
Gdzie kierownictwo T-Mobile w Poznaniu? Też jaja sobie z klientów robią? Czy to tak trudno sprawdzić, jak pracuje podległy personel?
Odradzam jakikolwiek kontakt z tym komuszym salonem. Niech ich szlag trafi!
Anonim (host-79.173.31.52.tesatnet.pl) (09.10.2013 13:06)

Dodzwonić się to jakaś masakra w sobotę pójdę na spotkanie jako klient biznesowy zobaczymy jak się potoczy.......

Anonim (c10-165.icpnet.pl) (13.12.2012 16:55)

Wedlug mnie gdy byl to salon ery a nie t-mobile bylo o wiele lepiej i klient czul ze rozmawia z fachowcem.Teraz na wszystko jest olewka a o rzetelnosci i fachowosci mozna zapomniec.Koncze wspolprace z t-mobile.
Anonim (178.183.177.26.dsl.dynamic.t-mobile.pl) (07.11.2012 17:47)

Szczerze odradzam kontakt z personelem patrz dwoma paniami z działu biznesowego salonu przy ul.Murawa.
Po pierwsze- zazwyczaj są na papierosie i plotkach więc trzeba odczekać swoje aż łaskawie pojawią się w miejscu pracy po drugie - pracują tam chyba za karę (niesympatyczne i nadęte) więc konia z rzędem temu kto załatwi sprawę pomyślnie. Szkoda bo wydawało mi się, że T Mobile to nowoczesna firma. A tam... jak za komuny:(
Anonim (77-254-81-58.adsl.inetia.pl) (07.11.2012 16:12)

To jset niesamowite! Skandaliczne!!! Przez 3 dni prób nie udało mi się dodzwonić do salonu!!
Anonim (95.108.110.144) (17.10.2012 15:50)

TELEFON TIMOBILE MURAWA 48616557700
OBSŁUGA WSPANIAŁA, POZDR.DLA P.BARTOSZA
Anonim (77-252-39-32.ip.netia.com.pl) (23.02.2012 09:31)

W salonie pracuje Pan Robert Ł. Dzięki jego uprzejmości przeszłam do konkurencyjnej firmy. Byłam umówiona na spotkanie, na które jechałam 50 km. Utknęłam w korku i dojechałam 25 min przed zamknięciem. Ów Pan na dzień dobry powiedział nam, że za chwilę idzie do domu i zamykają systemy. Nie zrobił nic, żeby wykorzystać te 25 min dla nas. Może zrobił - następnego dnia poszłam zapoznać sie z ofertą innej firmy i ku mojemu zdziwieniu okazała się korzystniejsza, a bylismy przygotowani na podpisanie umowy z T Mobile. Pan Robert Ł. powinien pracować w samotności i wtedy nigdy więcej nie odstraszy już żadnego klienta. Wiem, że pracują tam również świetni doradcy biznesowi. Szkoda, że wróciłam taka rozczarowana, ale podsumowując wszystko - dziękuję Ci Panie Robercie, bo dzięki Tobie miałam odwagę przejść do konkurencyjnej firmy. Za rok wciągam moją mamę.
fuzi8 (28.11.2011 20:01)

W Salonie pracuje Pan maciej, rewelacyjny kontak, sympatycznie i szybko podpisana umowa. Naprawdę można śmiało polecić. maksymalna dbałość o klienta. Młody konsultant który szanuje klienta jest cenniejszy niż złoto.
kari4407 (01.09.2011 12:07)

Popieram poprzedni wpis
Anonim (212.160.228.105) (22.08.2011 12:42)

Dlaczego do Waszego salonu jest tylko jeden nr telefonu. w zaden sposób nie można się z Wami skontaktować
Anonim (103-157.echostar.pl) (25.01.2011 15:01)

Twoja opinia o salonie T-Mobile Poznań

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Poznań:

Wpisz kod z obrazka