skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

T-Mobile salon T-Mobile Tarnów

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Tarnów

Lwowska 2, Tarnów
popraw dane

Telefon:
146928252

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-18:00
sobota:
09:00-13:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Tarnów

Został mi sprzedany telefon za 149zł....jak sie okazało, a nikt mnie o tym nie poinformował, do każdego abonamentu doliczana została RATA w wysokości 35 zł za ten telefon!!! Okantowano mnie na ok 800zł!!!
Anonim (69-rev189.markomp.net.pl) (27.07.2015 10:01)

potwierdzam negatywne opinie co innego jest w przedstawianej ustnie ofercie a co innego w umowie . Wszystko to jest tak zagmatwanie podawane ze pytajc sie o to co chcialem jak najbardziej bylo ale w umowie doszlo wiele inn ych rzeczy.
Anonim (static-197-4.is.net.pl) (21.07.2015 08:22)

Ludzie którzy tam pracują powinni zająć się zamiataniem ulic, nie idzie z nimi nic załatwić wszystko przedłużają, oddając do nich telefon na gwarancje nie ma szans na kontakt z ich strony, nie można sie nigdy dodzwonic. za wszelką cene starają sie naciągnąć klienta na jak najwieksze koszty
Anonim (agbz63.neoplus.adsl.tpnet.pl) (22.04.2015 09:11)

Totalna Porażka!!! Niekompetencja! Pani w sieci T-mobile z którą podpisywałam umowę zadeklarowała że oni (tj. sieć T-mobile) zajmą się przeniesieniem numeru z mojej dotychczasowej sieci. Więc cierpliwie czekałam. 2 dni po tym jak numer miał być przeniesiony ( a nie był )zaniepokojona udałam się do salonu T-mobile zgłosić zaistniałą sytuację. Pani powiedziała ze zapewne numer zostanie przeniesiony po zamknięciu okresu rozliczeniowego w poprzedniej sieci. ok. Nadszedł kolejny miesiąc. Zapłaciłam fakturę z poprzedniej sieci w której wciaż miałam numer i znów udałam się do salonu T-mobile. Tu od pana usłyszałam że on ma w komputerze status oczekujący na przeniesienie numeru i odesłał mnie do salonu poprzedniej sieci. Tu na szczęście trafiła sie osoba która ma kompetencje odpowiednie i chciała pomóc. W komputerze ich widniało, że T-mobile zamknęło sprawę miesiac temu, a w ogóle to pani z którą podpisywałam umowę w T-mobile jakoś zapomniała dac mi niezbędnego wniosku do przeniesienia numeru .Teraz najwczesniej mogę się spodziewać przeniesienia numeru 1 czerwca - sama złożyłam wniosek jak sie dowiedziałam o co chodzi.Oczywiscie musze płacić abonament w dotychczasowej sieci i w T-mobile płacić ratę za telefon który brałam w abonamencie. Niedawno dowiedziałam się tez w salonie T-mobile , że karta bankomatowa którą dostałam W prezencie od nich i wszystko z nią zwiazane miało byc za darmo (pytałam pani 3 razy czy na pewno bo nic nie ma za darmo), ale pani zapomniała mi powiedzieć że za darmo to ona jest tylko na początku a potem 6 zł co miesiąc muszę płacić.Wypadałoby wszędzie chodzić z prawnikiem.
Anonim (85.28.169.35) (20.04.2015 16:13)

Kłamią, zatajają informacje, manipulują, wszystko po to, żeby dłużej podoić klienta. Albo są tak skrajnie niekompetentni. Zawsze kolejka ludzi z pretensjami. Uwolnić się od nich - skomplikowane, działają jak mafia
Anonim (M11.in.net.pl) (10.02.2015 21:03)

Dwa i pół miesiąca czekam na wymianę szybki, ani słuchu o tablecie a ni nic od nich napisałem Reklamację i czekam na Odpowiedz od nich zobaczymy co dalej.
Anonim (aabn64.neoplus.adsl.tpnet.pl) (07.01.2015 01:51)

dodzwonić się do nich to graniczy z cudem.Co oni tam robią?!!!!!!!
Anonim (83.68.75.73.debica75.tnp.pl) (16.12.2014 16:03)

Jestem rozczarowana ....moj 75 letni przygluchawy tatus nie konsultujac i nie proszac nikogo o pomoc trafil do Waszego salonu z prosba i zapytaniem o nowy telefon ....obsluzony zostal bardzo milo ....i profejonalnie .telefon dostal za 1zl ....ale o zgrozo ....emeryta namowiono na abonament 45 zl.. 250 min w abonamencie ..nikt go nie uprzedzil ze dzwoniac wiecej trzeba bedzie zaplacic wiecej ...nikt nie powiedzial ze trzeba sprawdzic saldo konta ....wreczajac do reki umowe wciskajac ze bedzie to swietna inwestycja nie powiedziano ze oplata aktywacyjna powiekszy koszt rachunku ...Ludzie gdzie Wasza orientacja w zasobnosci portfela emeryta ....nie macie litosci....?.Zamiast polescic mu najtansze rozwiazanie polecic miksa telefon na karte bez zobowiazan ....proponuje sie przygluchawemu starszemu czlowiekowi abonament na 2 lata ?.....gratuluje ...jako sprzedawcy spisaliscie sie swietnie ....co tu wiecej powiedziec pozdrawiam ....
Anonim (static-209-120.is.net.pl) (29.07.2014 16:16)

Brak porozumienia ze strony salonu czy sie to wiaze zerwanie umowy
Anonim (213.158.216.30.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (10.06.2014 08:49)

ma wiele marek telefonów i niezłe obniżki, jest cudowny
Anonim (static-178-159-143-27.faith.pl) (23.06.2013 12:08)

Advertisement

Twoja opinia o salonie T-Mobile Tarnów

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Tarnów:

Wpisz kod z obrazka