skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

Rotronik Poznań Wierzbięcice 34

Zobacz wszystkie salony Cyfrowy Polsat w miejscowości Poznań

Wierzbięcice 34, Poznań
popraw dane

Telefon:
+48 699 384 600 | (61) 835 35 38

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-18:00
Sprzedaż Multioferty Sprzedaż Telewizji Sprzedaż Internetu Sprzedaż Telefonu Montaż / Strojenie telewizji Serwis telewizji satelitarnej

Opinie o salonie Cyfrowy Polsat Poznań

dzisiaj 15.04.2016 byłem w salonie wymienić dekoder ponieważ się zacinał gubił programy ,dzieje się to 2 lub 3 razy w tygodniu.Obsługa salonu podłączyła dekoder ,pobawili się kanałami i stwierdzili że wszystko jest ok .Sprzętu nie wymienią bo i tak nie mają .Mogą dać mi nowszy przedłużając umowę (naciąganie) śmiechu warte .obsługa klienta z łaski lub za kare
Anonim (user-188-33-79-82.play-internet.pl) (15.04.2016 16:25)

Za każdym razem obsłużony byłem szybko i sprawnie ! Panowie uprzejmi i kompetentni , również w przypadku kontaktu telefonicznego . Krzysztof S.
Anonim (ip-37-248-254-30.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (25.01.2016 10:47)

Fatalny salon! Wchodzę, a tu rozparta na krześle lalunia jest obsługiwana przez obu panów. Chichot, wspominanie imprez, dowcipy niewybredne. Trwa to jakiś kwadrans, bo państwo się znają. Nie spieszą się z obsługą, tracąc czas na rozmowy towarzyskie . Żenada!
Anonim (188.146.69.246.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (05.01.2016 23:07)

To jest również punkt (jedyny w Poznaniu), który przyjmuje sprzęt POLSATU do naprawy.
Jakim cudem ci ludzie się tym parają to jest pytanie. Mało , że nie mają kompetencji to zachowują się jakby pracowali za karę .A sprzęt powierzony do naprawy traktują jak śmieci.
Anonim (ip-37-248-255-147.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (02.09.2014 12:37)

Dzisiaj (30.07.14) o godzinie 17:00 chciałam podpisać umowę w tym salonie. Obsługiwał mnie pan, chyba uczeń bo ciagle dostawał opieprz od niemiłej pani tam pracującej. Pan był miły, rozumiem, ze sie uczył, ale pani
To jakas masakra. Niemiła juz na wejściu, ciagle cos jej sie nie podobało, nie wspominając o fakcie, ze 3 razy drukowana formularz umowy, bo ciagle cos było nie tak... Pozniej okazało sie ze mój dowód i prawo jazdy nie wystarcza do podpisania umowy wiec podalam jeszcze kartę do bankomatu. Pani była bardzo niezadowolona, ze ważność mojej karty wynosi tylko 2 miesiace, powiedziała ze umowy podpisać nie można, chyba ze dam jej dowód opłacenia przeze mnie rachunku jakiegokolwiek. No niestety nie noszę przy sobie takich potwierdzen. Pani sie zdenerwowała rzuciła mi moje dokumenty, z łaską oddała 50 zł ciskajac w stół i nawet nie usłyszałam nic w stylu miłego pożegnania.
Nie umiała mi nic wytłumaczyć, wszystko było chaotyczne i nie czułam sie przez nią dobrze obsluzona. Współczuje tylko współpracującemu z nią panu bo ciagle sie na nim wyzywala... Oferty cyfrowego Polsatu oceniam bdb ale ludzi pracujących w biurach to bym na ich miejscu zmieniła. Mnie samej odechcialo sie podpisywać przez ta panią umowy z ta firma.
Anonim (user-94-254-200-27.play-internet.pl) (30.07.2014 22:28)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie Cyfrowy Polsat Poznań

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Cyfrowy Polsat Poznań:

Wpisz kod z obrazka

amp