Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Jaworzno
Wojska Polskiego 2d, Jaworzno Champion
popraw dane
Godziny otwarcia:
Takiej obsługi to nawet za komuny nie było.Masakra wczoraj byłam pani dała mi 5 arkuszy do wypełnienia.Zero kontaktu nawet na podstawowe moje pytania z wielka łaską coś odpowiedziala.Za przeniesienie numeru 100 zł.Wzielam dokumenty pod pachę i wyszłam.Dzis pojechałam do Sosnowca pani wszystko za mnie wypełniła miła grzeczna kontaktowa i opłata 50 zł.Salon w Jaworznie powinni zlikwidować albo zatrudnić osoby kompetentne .
Anonim (79.132.246.94.ip4.artcom.pl) (10.02.2021 14:48)
Ja jestem z centrum Jaworzna. Czasem próbuję korzystać z usług Orange w Galenie. Powiem, mojemu przedmówcy, że nie wiem, czy tutaj nie jest jeszcze gorzej. Są 4 stanowiska i kasa. przy 2 stanowiskach siedzą ..wiadomo kto...przy jednej siedzi starszy emeryt, który nic nie kuma, a przy drugim stanowisku jest tabliczka "czekam na umówionego klienta", i dziewczyna siedzi tak pół godziny, bo tyle tam byłem, tyle wytrzymałem..przede mną był młody facet z dzieckiem, która marudzi,jak dzieci.. czekamy.. po pół godziny obsługiwany dziadek dostaje telefon i tłumaczy..nie wiem, żonie, albo komuś.. gdzie jest i co zrozumiał z tego, co mu ta pani zdołała wytłumaczyć..a my czekamy... pani na stanowisku też czeka.. dziewczynka tego klienta już się bardzo niecierpliwi.. zagadałem do ojca tego dziecka.."pewnie ta druga już dawno obsłużyłaby pana.. to przecież pół godziny. odp. pewnie tak.."w końcu nie wytrzymałem i wyszedłem. nie dosyć, że mnie oszukali na umowie, to jeszcze bieda sie tam do nich dostać. nie polecam i czekam, aż się skończy umowa i spadam od nich.
Anonim (89-64-58-170.dynamic.chello.pl) (09.10.2017 17:34)
Nie wiem co prawda jak jest w innych salonach orange, ale podejrzewam, że gorzej już być nie może, naprawdę. To jest najgorszy salon w jakim kiedykolwiek byłem. Wiecznie kolejki - czasami po ~7osób, czas oczekiwania wynosi wtedy spokojnie godzinę... Wiecznie 2 te same baby zmieniające się tylko dniami. Jedna siedzi na telefonie 24h, nic sama nie potrafi zrobić czy też wymyślić. Przy każdym jednym kliencie dzwoni na infolinię, jakby nikt sam nie mógł sobie zadzwonić. Porażka!
Jak już w końcu podejdzie się do biurka, oprócz oczywiście telefonu na infolinię NIC nie robią. NIC nie wytłumaczą, NIC nie sprawdzą. W razie jakichkolwiek zażaleń czy pretensji ZAWSZE, ale to ZAWSZE winni są ludzie z infolinii. ZAWSZE!
Parodia, nie salon orange. Mam razem z rodziną 6 numerów w orange, czekam tylko aż się pokończą, żeby NATYCHMIAST ewakuować się do innej sieci!
Anonim (89-73-92-72.dynamic.chello.pl) (29.05.2014 12:25)
polecam
Anonim (77-255-90-34.adsl.inetia.pl) (27.12.2010 12:19)