skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

salon T-Mobile Garwolin Kościuszki 49j

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Garwolin

Kościuszki 49j, Garwolin
popraw dane

Telefon:
256826382 664776360

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-17:00
sobota:
09:00-13:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Garwolin

Nieładnie tak pomawiać ludzi. Zdaje sobie Pan sprawę, że nie jest Pan anonimowy? Nie można wyzywać ludzi od złodziei i oszustów, tylko dlatego, że komentarza nie podpisuje się z imienia i nazwiska.
Podpisał się Pan za to adresem IP. Gratuluję fantazji Panie Ostrowski :-)
Anonim (188.146.1.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (27.04.2017 13:45)

Podpisywałam umowę w salonie w pasażu AS i byłam mile zaskoczona.Panowie,nie dość że zrobili mi ofertę lepszą jak na www, to jeszcze doradzili mi super telefon,dali rabat na etui i szkło zabezpieczające, które już 2 razy uratowało mi wyświetlacz.
Jestem bardzo zadowolona z obsługi,oferty i telefonu.Po jakimś czasie odezwali się do mnie i zaoferowali internet LTE i początkowo niechętnie ale po przemyśleniu dałam się namówić i internet mi śmiga 3x lepiej jak we fioletowej sieci....
Polecam ten sklep wszystkim, uczciwi i mili Panowie na którym można liczyć .
Anonim (aatu254.neoplus.adsl.tpnet.pl) (27.04.2017 12:53)

Po pierwsze, jeżeli zostałeś oszukany podczas podpisywania umowy, to napisz w czym problem, a nie rzucasz oskarżenie i sprawę zamykasz. Tak to każdy może sobie napisać - nawet konkurencja. Po drugie, nie walczysz z pracownikami salonu sprzedaży, tylko z T-Mobile, dlaczego więc oskarżasz pracowników, którzy tam pracują? Czy jesteś aż tak głupi, żeby sądzić, że jacyś dwaj panowie z Garwolina zarządzają Twoimi płatnościami, ustalają termin zakończenia Twojej umowy albo pobierają procent od Twoich faktur - dlatego przedłużają Ci rozwiązanie?
Litości, ludzie, XXI wiek a tu takie pierdoły człowiek wypisuje! Jak tylko ktoś z czymś sobie nie radzi, nie rozumie procedur lub nie ma pojęcia co podpisuje, bo najbardziej zależy mu na telefonie a cała reszta to "jakoś to będzie", to wszystkiemu winni "ony", bo przecież nie ja, ja nie mam sobie nic do zarzucenia. Nie rozumiem procedur - "winne ony", nie rozumiem co do mnie mówi sprzedawca - "winne ony", nie umiem wytłumaczyć na infolinii o co mi chodzi - "winne ony". No przecież nigdy nie ja.
Anonim (188.146.1.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (27.04.2017 12:17)

W salonie pracują oszuści
Po pierwsze zostałem oszukany podczas podpisywania umowy
Po drugie walczę z nimi już od września o to aby jedna z umów która już się dawno skończyła wreszcie wygasła i nic z tego trwa to już 7 miesięcy ( pomimo że panowie w punkcie twierdzą ,że wysłali moje podanie o rozwiązanie powyższej) żadne reklamacje również nic nie pomagają a ja miesiąc w miesiąc muszę im płacić abonament bo karne odsetki naliczają .
Czyli nie dość ,że oszuści to i złodzieje bo napewno już zapłaconych pieniędzy nie odzyskam.

Anonim (188.146.128.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (06.03.2017 04:34)

Twoja opinia o salonie T-Mobile Garwolin

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Garwolin:

Wpisz kod z obrazka

amp