skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

salon T-Mobile Gdańsk Podwale Grodzkie 5

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Gdańsk

Podwale Grodzkie 5, Gdańsk
popraw dane

Telefon:
583508045

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-19:00
sobota:
10:00-15:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Gdańsk

21 wiek a do salonów i punktów sprzedaży T-Mobile nie można się dodzwonić, żyją z klientów ,ale maja ich w d...
Anonim (ait207.neoplus.adsl.tpnet.pl) (09.10.2016 18:51)

Nie wiem co z tym salonem się stało ,jestem abonentem od samego początku jak powstała sieć jeszcze tzw.ERA w Polsce już byłam ich klientką było wszystko "ok" do czasu zmiany nazwy na T-Mobile ,ale to co teraz się dzieje w tym salonie przechodzi ludzkie pojęcie ,poszłam przedłużyć umowę na telefon i internet i co .. faktura która mi przyszła doprowadziła mnie o ból głowy o 100zł za duża mało tego pokręcili wszystko ! zamiast przedłużyć umowę dali mi nową i teraz okazał się że żądają zapłaty za dwa abonamenty internetowe i telefon , to szczyt bezczelności . A mało tego po dzisiejszej wizycie w salonie (gdzie złożyłam reklamację że ich internet miał być mega szybki a okazał się cholernym mułem który zanikał i mulił jak diabli)zadzwonił do mnie konsultant by mnie poinformować o tym fakcie ,kiedy oznajmiłam mu że to nie miały być nowe umowy tylko przedłużenie umów oznajmił mi że muszę się udać do salonu i to wyjaśnić bo on nie może nic zrobić i będę musiała zapłacić za te wszystkie abonamenty . więc po co oni tam są skoro nic nie mogą zrobić ,a ja muszę latać do salonu tam i z powrotem bo maja nie kompetentnych ludzi a tak nie powinno być że za błędy pracowników ponosi koszty i konsekwencję klient !!!!!
Anonim (188.146.132.95.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (25.04.2016 20:03)

Ta firma jest nie poważna ma swoich klientów za nic !!!!! ciekawa jestem czy czytaj opinie na swój tema, dałabym wszystko żeby porozmawiać z kimś kompetentnym T-mobile.
Anonim (109241251160.zary.vectranet.pl) (20.02.2016 18:32)

Chciałam wymienić kartę SIM na kartę mikro. Usłyszałam- "Aplikacja nie opowiada, proszę przyjść jutro".(Ponad 100 km)
Anonim (188.146.68.120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (15.11.2015 14:57)

Moja sprawa - wydaje się banalna: zmiana nazwiska (po wyjściu za mąż) w bazie danych T-mobile. Pierwsza ścieżka przez I boa - zawiodła, chociaż przesłałam e-maila z prośbą oraz załączyłam skan nowego dowodu osobistego. Odpowiedź brzmiała: zmieniono serię i numer dowodu - natomiast co do nazwiska - to powinnam się udać do salonu T-mobile. Wybrałam ten najbliżej domu - tam Pan z obsługi stwierdził - że on nie może tego zrobić i powinnam udać się do salonu na Podwale Grodzkie. Po prostu żenada - jestem z dowodem osobistym w salonie - i Pan nie może zmienić nazwiska... XXI wiek! Dziś postanowiłam zadzwonić na Podwale Grodzkie - ale potwierdzam: jest to rzecz nierealna, nikt faktycznie nie odbiera. Za pół roku kończy mi się umowa - i chyba jednak jej już nie przedłużę. Do tej pory trzymał mnie numer telefonu (niezmienny od początku) - teraz, kiedy można go zachować przenosząc się do konkurencji - pewnie skorzystam (tak jak mój syn, który jest bardzo zadowolony).
Anonim (77-253-17-33.adsl.inetia.pl) (22.09.2015 10:35)

kocham ten salon.. obsługa genialna!
Anonim (109241194082.gdansk.vectranet.pl) (28.08.2015 16:58)


Brak mozliwości kontaktu ,masakra !!!odradzam!!!
Anonim (user-164-126-56-36.play-internet.pl) (18.08.2015 11:47)

WITAM SERDECZNIE POSZUKUJE 'lg kiz ON"KOLOR NIEBIESKI PROSZĘ O SZYBKI KONTAKT 515292110
Anonim (109241140053.gdansk.vectranet.pl) (06.07.2015 14:45)

gdyby tylko ktos z WAS sprawdzil ze numer w bazie jest nieaktualny !! godziny rowniez !
Anonim (094231061037.gdansk.vectranet.pl) (15.06.2015 21:21)

Dlaczego nie ma możliwości połączenia telefonicznego z tym salonem!!!!!!
Znalezienie miejsca parkingowego w okolicach salonu to już sukces. Każdą sprawę trzeba załatwiaćosobiście bo w salonie nikt nie odbiera telefonu!!!!!!
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!
Anonim (89-77-7-124.dynamic.chello.pl) (05.06.2015 15:24)

Proszę się nie śmiać.....info ze strony t-mobile :D
"T-Mobile Polska otrzymało prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów Gwiazdę Jakości Obsługi 2014. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi".
Anonim (user-31-175-44-9.play-internet.pl) (28.10.2014 09:56)

Tym się chwalą "CHWILE, KTÓRE ŁĄCZĄ" !! :D
Czyli chwile na dojazd komunikacją do punktu na Podwalu Grodzkim aby każdą drobną sprawę wyjaśnić,BOA nie pomoże... żeby w firmie z branży telekomunikacyjnej załatwić prostą sprawę za pomocą telefonu?? nie!! to nie jest możliwe. Wszystkim czytającym odradzam dziadostwo zwane t-mobile!!
Anonim (user-164-126-225-2.play-internet.pl) (27.10.2014 20:38)

Witam
Pan w/w punkcie po zgubieniu tel.wraz z kartą obiecał że nowa karta do 1 godz. będzie aktywna po 8 godz. karta dalej nie działa .... Telefoniczne biuro obsługi odsyła do kontaktu tel. z punktem T-mobile na Podwalu G. lecz jak wyżej napisano nie ma możliwości dodzwonić się do tego dziadostwa... Problem w tym, że kartę wydano w punkcie więc tel. biuro obsługi w pewnym sensie umywa rączki (pytanie czy jest JEDNA firma t-mobil czy mamy ich kilkadziesiąt?) ale kasę pewnie wezmą za pełny okres nie patrząc, że nie wywiązują się z ustaleń... Życzę wszystkim aby nie musieli nic wyjaśniać w tak dziadowskiej firmie....
Anonim (user-164-126-225-2.play-internet.pl) (27.10.2014 17:14)

Oddałam telefon do naprawy w ramach ubezpieczenia 4 września 2014r. Zrobiłam to drugi raz , bo wcześniej wrócił z naprawy , bez naprawy , bo nie potwierdziłam kosztorysu .A jak do cholery miałam go potwierdzić , skoro nikt nie odbiera tam telefonu !!!!!!!! Teraz czekam na ponowną naprawę i znowu nie mogę się doczekać jakiejkolwiek informacji. Firma Regenersis z Warszawy naprawia ich telefony i u nich jest możliwość sprawdzenia statusu naprawy . Informują też T-Mobile o statusie , tylko szkoda , że T-Mobile nie raczy nas o tym poinformować .Bo niby skąd mamy wiedzieć , gdzie telefon pojechał do naprawy .Odwiedziłam salon 4 razy , za każdym razem po 115 km. Miałabym za te pieniądze kupiony telefon na allegro .Szkoda słów na niekompetencję pracowników . Pod koniec umowy rezygnuje z ich usług .
Anonim (89-73-7-253.dynamic.chello.pl) (13.10.2014 15:52)

Mogę ufundować nagrodę dla kogoś kto dodzwoni się do salonu :)
Może to wywołuje śmiech, dla mnie to żenujące!
Taka obsługa zmusza do poszukania innej oferty na rynku do czego zachęcam wszystkich rozczarowanych obsługą w sieci T-Mobile.
Anonim (89-66-35-26.dynamic.chello.pl) (08.10.2014 12:13)

Niestety, nie moge napisac nic pozytywnego. Kontakt niemozliwy. Oddalam tablet do naprawy na gwarancji, po 2 miesiacach napisalam maila, oddzwoniono do mnie i poinformowano,, ze tablet jest w serwisie i sama mam dzwonic do Piaseczna. Okazalo sie, ze tablet zostal juz wyslany 2 miesiace temu do Gdanska, a w salonie oni o tym nie wiedza
Anonim (zmpgo.portgdansk.pl) (08.07.2014 11:59)

Oddałam do naprawy telefon w ramach ubezpieczenia. Minęły 2 tygodnie i żadnego odzewu. Infolinia jest śmiechu warta. Funkacja sprawdzania sprawy wiecznie niedostępna, pracownicy salonu również. Beznadziejna obsługa.
Anonim (91.235.231.231) (07.07.2014 11:20)

dot. T-Mobile
Chyba złomiarze ukradli przekaźnik w Wojnowie. Bo nikt nie może dodzwonić się ani do mnie ani do sąsiadów. To znaczy dzwoni ale nikogo nie słychać.
Anonim (89-71-187-179.dynamic.chello.pl) (01.10.2013 21:35)

To prawda dziadostwo pierwszej kategorii ,miesiac temu oddalam do naprawy router mial byc gotowy do 2tyg i mieli dac znac dzis mija miesiac i cisza a dodzwonic sie nie ma szans chyba zadzwonie do Warszawy.
Anonim (46.205.8.129.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (04.05.2012 12:11)

Państwo chyba zapominają, że w Salonie obsługa jest bezpośrednia, do obsługi telefonicznej przeznaczona jest infolinia...
Anonim (46.204.70.105.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (15.02.2012 22:49)

Piszę jako anonim, ponieważ zalogowanie jest niewykonalne. Dręczy mnie wciąż powracająca myśl..... Sieć zamęcza mnie sms-ami abym się skontaktował w pewnej sprawie. Kiedy oddzwaniam uzyskuję jedynie możliwość rozmowy z osobą, która nie posiada jakichkolwiek kompetencji w temacie o którą sieć mnie nagabuje. Dodatkowo odmawia przełączenia mnie do osoby kompetentnej. Wydaję mi się, że właściwym byłoby ustawienie centrali telefonicznej aby nie łączyła z szatnierzem czy paniami (z całym szacunkiem) odpowiedzialnymi za utrzymanie porządku w salonie. Jarosław N. którego sieć usilnie prosi o kontakt....
Anonim (193-34-3-1.chelmnet.pl) (03.01.2012 15:50)

nie wiem jak inne salony,ale ten to porażka!!!! spróbójcie się dodzwonić i porozmawiać z konsultantem. nie wykonalne!
Anonim (act169.neoplus.adsl.tpnet.pl) (08.12.2011 18:40)

Twoja opinia o salonie T-Mobile Gdańsk

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Gdańsk:

Wpisz kod z obrazka

amp