Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Iława
Sobieskiego 1/1a, Iława
popraw dane
Godziny otwarcia:
Dzień dobry!
Bardzo mnie dziwi, że pracujęcy w sklepie (Salon T-mobil, Sobieskiego 1/1a) sprzedawca nie jest osobą zainteresowaną w reklamie firmy. Poprosiłam doładowac telefon, bo miała sprawu naszybko o przechodzieniu naszej firmy do sieci T-Mobile Iława. Zapłaciłam 5 złoty. Na konto pieniędzy nie doszli. Wydaję się, że firma tym słynie że obieraje choć po 5 zł swoich klientów? Bardzo dziwnę, w taką konkuręcji, robić tak brzydko....Nigdy nie widziałam oszustów w podobnych sklepach. Gratulacja T-Mobil!
Anonim (host-176-221-120-184.dynamic.mm.pl) (25.11.2017 22:39)
Osoba pracująca w tym salonie, a dokladnie pan, jest opryskliwy, nieprzyjemny, a so tego na niczym sie nie znajacy, traktuje klienta jak zlo konieczne, proponuje zmiane pracy!!!!!, bo do ludzi pan sie nie nadaje, byc trzy razy w salonie i nic nie zalatwic-porazka!!!,
Anonim (188.146.134.24.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (19.05.2016 22:11)
Potwierdzam słowa poprzednika to jest jakaś parodia... Kolejny raz wychodzę z niezałatwioną sprawą i wkurwieniem wypisanym na twarzy - NIE POLECAM (a najgorsze jest to, że jest to jedyny salon w Iławie... śmiech !)
Anonim (user-164-126-109-216.play-internet.pl) (02.11.2015 10:13)
Bardzo nieprzyjemny stosunek do klienta. ZERO pomocy! Nie raz z najmniejszym problemem nie potrafią sobie pomóc a uśmiech jest chyba za pieniądze. Pracownicy swoim zachowaniem przypominają skazańców, którzy siedzą tam przymusowo. Nie polecam nikomu tam iść chyba, że chce sobie podnieść ciśnienie i wyjść z przekleństwami na ustach. Polecam zmianę pracowników.
Nigdy więcej nie chcę mieć przyjemności a raczej nieprzyjemności z osobami tam pracującymi. Wielkie rozczarowanie. Choćby byli ostatnią filią T-mobile w Iławie nigdy tam nie pójdę.
Anonim (public102864.cdma.centertel.pl) (10.07.2015 23:48)
Panie z tego saloniku malo kompetentne,pracuja od niechcenia,ZERO POMOCY I ZROZUMIENIA....jakos w innym salonie wiedza,ze na 3g nie ma zasiegu,a tu dowiaduje sie,ze telefon gubi zasieg i mam pojawic sie z gwarancja i reklamowac!PANOWIE solidni!!!!!
Anonim (ecb27.internetdsl.tpnet.pl) (18.03.2013 14:24)