skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon T-Mobile Piła Śródmiejska 11

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Piła

Śródmiejska 11, Piła
popraw dane

Telefon:
673452638

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-18:00
sobota:
09:00-14:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Piła

Popieram internautów którzy piszą iż Pan pracujący w Salonie i obsługujący klientów (blondyn) jest opryskliwy, często niegrzeczny i do tego sprawia wrażenie jakby siedział tam za karę.
Anonim (dmpila.pl) (26.09.2016 10:01)

P.S.
i dlatego mam telefon na kartę, jedyny sposób na spokojne używanie telefonu.
Anonim (user-46-112-167-156.play-internet.pl) (13.06.2016 13:14)

Chamstwo. Szkoda się rozpisywać.
Anonim (user-46-112-167-156.play-internet.pl) (13.06.2016 13:10)

NIKT NIE ODBIERA TELEFONU W TYM SALONIE !!! dzwoniłem 16 razy i NIC !!! , ZROBCIE COŚ !
Anonim (ejd107.neoplus.adsl.tpnet.pl) (23.05.2016 16:43)

Co Wy piszecie ludzie, idźcie do innego operatora to zobaczycie jak działa ubezpieczenie. Płace w orange 20 zł co miesiac a i takbmam odmowe bo ubezpieczyciel mi tego nie uznał i co mam powiedzieć. A tu bez problemu. Poza tym ludzie to lenie , stoja z gupotami bo nie chce im sie głowy ruszyć a potem narzekają, że kolejki. Dramat to jest ale u innych operatorów. Zadowolona klientka
Anonim (188.146.131.193.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (19.02.2016 21:04)

A ja spotkałam się że zrozumieniem i mój problem przez jedną z pań został rozwiązany, szczerze mówiąc kolejki są tam straszne, ale biorąc je pod uwagę nie dziwi mnie już fakt, że trudno jest się tam dodzwonić, jeżeli faktycznie dwie osoby obsługują i jeszcze jedna co chwile odbierałaby telefon byłoby jeszcze gorzej,
Anonim (86-63-95-92.sta.asta-net.com.pl) (19.02.2016 00:22)

Czytając wcześniejsze posty byłam przekonana, że mnie takie przykrości nie spotkają. Bardzo się pomyliłam. Oddałam do salonu telefon do naprawy 7.11.2015r. Dziś jest 15.02.2016r.i nie mam telefonu ani żadnej informacji. Ponieważ kończy mi się umowa chętnie zmienię operatora.
Anonim (aea141.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.02.2016 08:41)

czy z opiniami klientów salonu zapoznają się przełożeni?z re
Anonim (77-45-104-56.sta.asta-net.com.pl) (20.11.2015 22:38)

poraszka oddalam tablet w ramach ubezpieczenia pond miesiac temu i cisza nawet nikt nie potrafi odebrac telefonu
Anonim (77-45-84-97.sta.asta-net.com.pl) (17.11.2015 09:50)

Byłam z telefonem z ubezpieczeniem. Miałam pokryć 10% naprawy co nie było złe. Musiałam jechać tam na własną rękę bo nikt oczywiście nie odbierał telefonu... Gdy już dotarłam to masę ludzi, 2 osoby obsługują... masakra! Powiedziano mi że dostanę telefon lub sms a czy komórka jest naprawiona. Miało być na to 2 tygodnie max 3. Minął już ponad półtora miesiąca i nic. Telefonu nie odbierają, jestem z daleka więc nie bardzo jechać i nie wiedzieć po co. Komórka u naprawy jest droga bo to jednak Sony Xperia Z2... jestem ciekawa ile sobie poczekam jak nic nie zdziałam ;)
Anonim (77-253-147-210.adsl.inetia.pl) (22.09.2015 15:46)

Nikt tam nie odbiera telefonu, idziesz a obsługa jest tragiczna oczywiscie jak zdołasz wytrwac w kolejce godzine. jezeli o cos pytasz dostajesz opryskiwa odpowiedz a wszystko zajmuje im wiele czasu. jak mam tam isc to jestem chora. o wszystko musisz sie wykłócić....porażka. po ostatniej mojej wojnie o telefon (chodzi o ubezpiecenie, gdy pokryłam 10% wartosci naprawy telefonu a wrocił nienaprawiony i jest juz trzymany u nich 7 tygodni)...to własnie mnie zmusiło o zmianie operatora dlatego czekam jak na zbawienie i uciekam od nich!
Anonim (apn-31-1-118-26.dynamic.gprs.plus.pl) (10.09.2015 10:58)

zerowy kontakt telefoniczny,obsługa nie kompetentna przy zawieraniu umowy mówia co innego w w praktyce jest zupełnie inaczej płacac abonament z ubezpieczeniem ponad 140 zł -mc przy reklamacji telefonu mam płacic dodatkowo ok 120zł to chamstwo a mówiono mi ze to w ramach ubezpieczenia to po co ja płace przez 2 lata to ubezpieczenie masakra i nie polecam zdzierstwo a obsługa fatalna
Anonim (093105177087.dynamic-ra-1.vectranet.pl) (21.05.2015 12:01)

zerowy kontakt telefoniczny,obsługa nie kompetentna przy zawieraniu umowy mówia co innego w w praktyce jest zupełnie inaczej płacac abonament z ubezpieczeniem ponad 140 zł -mc przy reklamacji telefonu mam płacic dodatkowo ok 120zł to chamstwo a mówiono mi ze to w ramach ubezpieczenia to po co ja płace przez 2 lata to ubezpieczenie masakra i nie polecam zdzierstwo a obsługa fatalna
Anonim (093105177087.dynamic-ra-1.vectranet.pl) (21.05.2015 12:00)

Ten salon to katastrofa ich motto to chamstwo i arogancja. Brak słów.doprowadzają człowieka do łez.
Anonim (ip-69-133.smtvsat.pl) (11.09.2014 12:43)

Nieporozumienie, kolejki w salonie od samego otwarcia rano. 20 osób obsługują dwie. Wciskają laptopy i tablety ludziom w wieku 80 lat. Załatwienie najprostszej sprawy sprawia im ogromne problemy (dwa miesiące zmieniają dane właściciela telefonu NA KARTĘ!! - sprawa do dziś nie załatwiona). Sieć nastawiona konkretnie na wyzyskiwanie pieniędzy od ludzi.
Anonim (195.191.162.41) (04.09.2014 10:55)

Wszystko ok :) Oprócz obsługi (nie dotyczy to Pań ) Pan który tam pracuje jest niegrzeczny i opryskliwy :(
Anonim (178.180.147.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (01.09.2014 16:14)

obsługa sklepu T-mobile w pile przy ul .śródmiejskiej to ludzie bardzo niegrzeczni.
Anonim (195.191.162.49) (01.08.2014 12:04)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie T-Mobile Piła

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Piła:

Wpisz kod z obrazka

amp