skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon T-Mobile Poznań Górecka 30

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Poznań

Górecka 30, Poznań CH Panorama
popraw dane

Telefon:
616500021
faks:
616500021

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-21:00
sobota:
10:00-21:00
niedziela:
10:00-19:00

Opinie o salonie T-Mobile Poznań

Niekompetenta obsługa wystraszonej pani dziś o godz ~11 chciałem odzyskać swój nr (skradziono mi wszystkie dokumenty i telefon). Miałem tylko Potwierdzenie złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego od PREZYDENTA MIASTA, z wszystkimi moimi danymi. Pani przebiegła, oświadczyła butnie że ona nie wyda karty SIM na "jakąś kartkę"
i mam czekać aż dostanę dowód osobisty. To potrwa z miesiąc czasu. Złodziej mnie tylko okradł, a T-Mobile załatwił na amen, Dodam jeszcze że mam 70 lat i wiele nie zdołam, ale mam trzynaścioro wnucząt którzy już wiedzą co mają robić z niemieckim,a właściwie szwabskim T-Mobile.



Anonim (d157-3.icpnet.pl) (09.05.2017 19:39)

Zostaliśmy oszukani w tym salonie. Przed podpisaniem umowy pytaliśmy się, czy w najbliższym miesiącu (czyli w trakcie zmiany operatora na T-mobile) nie będzie problemu z aktywacją sieci i używaniem telefonu za granicą. Pan w salonie powiedział, że nie będzie żadnego problemu. Niestety będąc już za granicą dowiedziałam się, że nie mogę używać tam mojego telefonu, ponieważ roaming jest nie włączony i można to zrobić dopiero po opłaceniu 3 kolejnych faktur. Pan z salonu powinien powiedzieć, że nie wie, lub kazać nam doczytać w regulaminie, a nie kłamać! Ponadto, pytaliśmy, czy jest dobry zasięg sieci T-mobile w miejscu, w którym mieszkamy. Pan oczywiście, powiedział, że tak. Jednakże, dziś dowiedziałam się, że jest on tam bardzo słaby (pytałam, ponieważ w domu zasięg mam jedynie sporadycznie). Planuję złożyć oficjalną skargę.
Anonim (d150-45.icpnet.pl) (03.06.2016 12:21)

Szczerze nie polecam!!! Panowie, którzy obsługiwali nie potrafili nic zaoferować ani rozwiązać mojego problemu. wyszłam z nr do obsługi klienta a po to fatygowałam się żeby uzyskać informacje. zaoferowano mi tylko jeden tel i nie dano mi wyboru. wyszłam zrezygnowana i postanowiłam, że więcej nie odwiedzę tego salonu.
Anonim (user-5-173-91-121.play-internet.pl) (02.02.2016 13:55)

SUPER SALON, SUPER OBSŁUGA, UPRZEJMI , TELEFONY ODBIERAJĄ.
CZEPIACIE SIĘ BO MACIE PIERWSZĄ KOMÓRKĘ I DO TEGO MAŁOLATY
ZYGA POZNAŃ W listopadzie 2015r
Anonim (ip-37-248-254-13.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (12.11.2015 17:24)

Polecamy wszystkim salon firmowy w Poznaniu w" Panoramie" .7-11-2015 r. przedłużałem umowę i dokupiłem 2 numer łącznie z nowa komórka. Byłem wraz z żona i zostaliśmy obsłużeni bardzo miło i sprawnie. Jesteśmy ludżmi starszymi i pomimo dość póżnej pory, nikt nie dziwił się , że trzeba nam pewne dane powtarzać wielokrotnie. Pani Natalia i Pan Mariusz to profesjonaliści w swoim fachu, Abonament posiadam od lat 90-tych , bywałem w różnych salonach Ery , potem T-Mobile w tym salonie zostałem obsłużony najlepiej. Komórka, którą polecił nam Pan Mariusz jest świetna. DZIĘKUJEMY.
Benedykt Dasewicz Poznań

Anonim (ip-5-172-238-79.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (09.11.2015 19:55)

bardzo niekompetentna kadra, niemiła w obsłudze, załatwiająca klienta w mig odsyłając w inne miejsce i nie przejmująca się jego problemem, nie odbierają telefonów przez cały dzień
Anonim (host-79.173.27.118.tesatnet.pl) (20.08.2015 17:25)

NIE POLECAM!!
Udałam się tam tylko w związku z przeniesieniem praw do numeru z mojego taty na mnie. Trwało to bardzo długo (nie wspomnę już, że czekałam trzy razy w kolejce - łącznie jakąś godzinę - bo pan kierownik "obsługiwał" swoich znajomych). Jak się okazało po tygodniu cesja została wykonana błędnie, bo zamiast wpisać kod 8-cyfrowy, wpisano 6-cyfrowy.. W międzyczasie zdążyłam już podpisać wniosek o przeniesienie numeru u innego operatora, po czym okazało się, że w T-Mobile są 'problemy'. Konieczna była ponowna wizyta w salonie - na szczęście już nie w Panoramie. Jak macie możliwość to idźcie do innego salonu. Tam szkoda czasu i nerwów.
Anonim (37-128-59-133.adsl.inetia.pl) (13.08.2015 12:37)

Salon T-Mobile w Panoramie jest kpiną. Totalnie niekompetentna obsługa. W szczególności kierownik, który chyba kpi sobie z klientów. Dodzwonienie się pod jakikolwiek numer graniczy z cudem.
Anonim (46.205.68.242.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (26.01.2015 16:13)

Totalna porażka internet w blueconnect po wyczerpaniu limitu danych praktycznie nie działa . A doładowani 2 GB. to koszt 50zł smiech na sali stałe łącze w kablówce za mieśiąc wynosi 60zł T-Mobile to TRAGEDIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim (public-gprs42424.centertel.pl) (23.11.2011 12:13)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie T-Mobile Poznań

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Poznań:

Wpisz kod z obrazka

amp