skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon T-Mobile Sosnowiec Staszica 8b

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Sosnowiec

Staszica 8b, Sosnowiec C.H. Plejada
popraw dane

Telefon:
322989542

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-21:00
sobota:
09:00-21:00
niedziela:
10:00-20:00

Opinie o salonie T-Mobile Sosnowiec

18 sierpnia do południa odwiedziłam salon ponieważ chciałam oby ktoś wyjaśnił mi sposób płacenia rachunków.Już od progu chciało mi się wiać,siedziała tam korpulentna brunetka,która z góry patrzyła na mnie jak na intruza.Odpiwwidziała mi bardzo ordynarnie że skoro zamówiłam towar przez telefon to mam sobie zadzwonić i ona niczego nie będzie mi tłumaczyć. ZAPYTAŁAM TEJ PANI CZEMU TRAKTUJE MNIE JAK ZŁO KONIECZNE.,NA CO PANIUSIA POKAZAŁA MI FAKIU. ..
Jestem bardzo ciekawa czy ktoś to czyta.Bo jeżeli tak jest to rozumiem że tek pani więcej nie ujrzeć w waszym salonie.Chyba ze to nasze pisanie odbija się głuchym echem
To jest mój ninaa546@interia.pl chcialabym otrzymaćwiczenia informacje jakie wy jako firma wyciagneliscie konsekwencje wobec tej kobiety.
Anonim (188.146.237.33.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (30.08.2018 18:53)

Życzę duuuużo , bardzo dużo szczęścia tym, którzy chcą dodzwonić się do tego salonu...To jednoznacznie świadczy o stosunku do klienta. Nie będę odnawiać dalszej umowy i przejdę do innego operatora.
Anonim (user-31-174-192-43.play-internet.pl) (10.08.2017 16:56)

Ja natomiast mam dobrą opinię o obsłudze klienta , zawsze kierowniczka bardzo miła i uśmiechnięta potrawi doradzić co może zadowolić klienta.
Anonim (ip-37-248-159-73.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (08.02.2017 17:48)

Najgorsza obsługa jaką można sobie wyobrazić.
Chamskie odzywki, brak podejścia do klienta.
Pani w salonie stwierdziła, że nie ma nic że sprzedaży karty przedpłacowej więc ma to gdzieś.
Brak jakiegokolwiek zrozumienia dla osób które chcą podjąć współpracę z siecią T mobile jako klienci.
Tacy ludzie nie powinni reprezentować takiej sieci, nie powinni reprezentować nikogo.
Sam niesmak i brak czegokolwiek nie mówiąc już o jakimś profesjonalizmie.
Sieć T-Mobile powinna się zastanowić kto ją reprezentuje, bo tak daleko nie zajdzie.
Współczuję BYŁY KLIENT.

Anonim (host-94-251-144-174.dynamic.mm.pl) (09.10.2016 22:28)

Szok Panie stwierdziły, że skoro nie u nich kupowałem router, przez co pozbawiłem ich zarobku one mi nie pomogą i muszę sobie radzić sam. Na moje stwierdzenie, że są niegrzeczne usłyszałem, że to ja nie byłem grzeczny pozbawiając ich zarobku. Wydaje mi się, że te Panie są pracownikami sieci T-Mobile i ich obowiązek jest pomagać klientom T-Mobile a ich zachowanie było wręcz delikatnie określając nie grzeczne.
Anonim (ip-79-175-226-215.cable.smsnet.pl) (02.10.2016 17:17)

bezczelność i brak profesjonalizmu ze strony obsługi w salonie woła o pomstę do nieba ......... właściciel ma w d....pie klientów wraz z osobami zatrudnionymi w tym pseudo salonie ....
Anonim (pc240.quarto.pl) (15.08.2016 15:23)

TO CO DZISIAJ MIAŁO MIEJSCE MIEDZY GODZINA 13 A 14 JEST PO PROSTU KPINĄ ZE STRONY PRACOWNICY TEGO SALONU BYŁA NIE GRZECZNA I NIE KOMPETENTNA A MOŻE NAĆPANA ŻYCZĘ WAM DALEJ TAKICH PRACOWNIKÓW TO NA PEWNO SZYBKO ZNAJDZIECIE SIĘ BLIŻEJ DNA
Anonim (host-n1-107-129.telpol.net.pl) (21.07.2016 22:48)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie T-Mobile Sosnowiec

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Sosnowiec:

Wpisz kod z obrazka

amp