skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon T-Mobile Żyrardów 1 Maja 43

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Żyrardów

1 Maja 43, Żyrardów Carrefour
popraw dane

Telefon:
468542354

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-17:00
sobota:
09:00-17:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Żyrardów

Porażka. Chciałbym napisać pani Marta ale się brzydzę. Ta kobieta powinna grać na frędzlach od tapczanu a nie mieć kontakt z ludźmi. Odradzamy
Anonim (afsx162.neoplus.adsl.tpnet.pl) (06.02.2016 13:38)

FATALNA OBSŁUGA KLIENTA. Chcieliśmy przenieść dwa numery do Tmobile na firme. Chcieliśmy załatwić wszystko przez internet jednak odesłano nas do salonu stacjonarnego. Powiedzieliśmy Pani, o którą oferte online nam chodzi na co dostaliśmy odpowiedź z prestensją w głosie: "nie znam oferty online Tmobile". Potem było już tylko gorzej, Pani coś tam tłumaczyła, ale... krzykiem. Widać było, że w czymś przeszkodziliśmy. Poprosiłam Panią o to, żeby się uspokoiła i przestała krzyczeć. Jej zdaniem nie krzyczała. Moim zdaniem powinna zmienić charakter swojej pracy, na taki, w ktrórym nie będzie miec kontaktu bezpośredniego z potencjalnym kientem. Stracony czas. Wolimy pojechać do salonu w Warszawie niż znosić histerie pracowników z salonu w Żyrardowie.
Anonim (ckc22.neoplus.adsl.tpnet.pl) (17.04.2015 09:53)

Beznadziejna obsługa.
Niemiła kobyła z wielkimi zębami.
Anonim (h237078.net.pulawy.pl) (05.02.2015 04:17)

Potwierdzam, fatalna obsługa, podejście do klienta jak za PRL-U
Pani odesłała do internetowej obsługi klienta, kazała sobie samemu ściągnąć wniosek ze strony i wysłać mailem do t-mobile - wg. niej ma zablokowane wejścia do netu i nawet na stronę t-mobile a wnioski jej się skończyły!
Od biura obsługi klienta dostałam informację, żeby załatwić ta sprawę w placówce, wydrukowałam to, pokazałam tej Pani a ona stwierdziła, że faktycznie może sama ten wniosek wysłac, ale takie wnioski to ona wysyła tylko w poniedziałki
Żenada!

Anonim (81.255.164.46) (10.09.2014 09:37)

Fatalna obsługa. Zbagatelizowano mój problem, nie uzyskałam żadnych informacji, 3 osoby pracujące siedziały bezczynnie a ja wyszłam z wiadomością " iż mam sobie poszukać w intrernecie rozwiązania na mój problem lub zadzwonić na infolinię". Lepiej wogóle nie chodzić do tego salonu jeśli chce uzyskać się rzetelną pomoc I informacje. To tak traktują tam klientów.
Anonim (afpt175.neoplus.adsl.tpnet.pl) (17.06.2013 17:30)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie T-Mobile Żyrardów

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Żyrardów:

Wpisz kod z obrazka

amp