Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Jelenia Góra
Długa 19, Jelenia Góra
popraw dane
Godziny otwarcia:
Oczywiście ,zgadza się nikt nie podnosi słuchawki w tym salonie. Wiszę na telefonie od dłuższego czasu i po każdym wybraniu numeru słucham prawidłowego sygnału do momentu wyłączenia. Pozdrawiam i się wk..... o przepraszam denerwuję się. Piotr Białas.
Anonim (apb32.neoplus.adsl.tpnet.pl) (16.02.2016 11:27)
Fatalna OPINIA .Skurwysynstwo z czasow pani helei z prl-u
Anonim (95.149.94.94) (15.07.2015 15:53)
Salon Orange na ulicy Długa 19.Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim (edi214.neoplus.adsl.tpnet.pl) (04.06.2015 23:35)
Masakraaaaaaaa :(
Anonim (edi214.neoplus.adsl.tpnet.pl) (04.06.2015 23:26)
Nie istnieje żadna możliwość by dodzwonić się do salonu. Będę musiał jutro pofatygować się osobiście by załatwić sprawę w 2minuty.
Anonim (atm166.neoplus.adsl.tpnet.pl) (20.11.2014 13:51)
Nikt nie odbiera telefonu. Zlikwidować tę firmę jak najprędzej!
Anonim (aqf57.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.09.2014 09:58)
i po co te numery telefonów jak i tak nikt ich nie odbiera. Dziadowska firma. Źyczę jak najszybszej likwidacji
Anonim (aqf57.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.09.2014 09:57)
Witam. Dziś trzykrotnie próbowałem się dodzwonić pod Wasz nr 75 767 60 51 i 3 razy po dłuższym oczekiwaniu otrzymywałem uprzejmą odpowiedź: "przepraszamy telefon nie odpowiada. Prosimy spróbować później". I na tym można by skończyć odpowiedź w sprawie opinii. Gdyby to się zdarzyło raz, może dwa lub trzy, można by zrozumieć, ale to jest reguła i po co w ogóle podajecie nr telefonu ??? Jestem starym abonentem Waszej sieci. Obsługa po połączeniu się z IDEĄ pozostawiała wiele do życzenia, a z biegiem czasu było coraz gorzej: długie kolejki, początkowo nie zadbano nawet o krzesełka dla oczekujących, a załatwienie najprostszej sprawy przez telefon to tak jak teraz tak i wtedy - ILUZJA!. Owszem, nastąpiła poprawa kiedy na rynku pojawiło się wiele firm konkurencyjnych, a klienci masowo rezygnowali z Orange. Poprawa jak widać trwała bardzo krótko! Szkoda! Wtedy, poważnymi obniżkami i poprawą kultury obsługi udało się część abonentów zatrzymać. Na jak długo? Warto aby się nad tym szefostwo poważnie zastanowiło. Mimo wszystko pozdrawiam. Waldemar Dobuszewski. O coraz dłuższe kolejki, a nie zadbano
Anonim (apy81.neoplus.adsl.tpnet.pl) (17.07.2014 13:18)