Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Piaseczno
Młynarska 1, Piaseczno
popraw dane
Godziny otwarcia:
Chyba po cos jest ten pierdolony telefon? nie odbierja w ogóle! potrzebuje wymienic karte z mikro sim na nano w Konstancinie mnie odesłali a nie chce jechac na darmo. i sie guwno dowiedziałam bo nie odbieraja!!!! obsluga do dupy!!
Anonim (public-gprs353731.centertel.pl) (13.04.2017 16:15)
chujnia i bagno
Anonim (89-70-102-105.dynamic.chello.pl) (18.02.2017 11:31)
Nikt nie odbiera telefonu. Ciągle czegoś brakuje, coś nie działa więc generalnie załatwienie nawet prostej sprawy wymaga kilku wizyt w salonie. Obsługa niekompetentna i nieuprzejma.
Anonim (aawo9.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.02.2017 14:25)
Nie zaglądajcie tam (!) jeśli nie chcecie się wkurzyć.Zwykła sprawa trwa ... wieki :( Lepiej przejść kawałek dalej, na ul. Kościuszki i macie sprawę załatwioną ok :)
Anonim (89-67-115-240.dynamic.chello.pl) (09.07.2016 18:23)
KIEROWNIK PLACÓWKI KOMPLETNIE NIE PANUJE NAD BAŁAGANEM W SALONIE, PRACOWNICY UPRZEJMI, ALE NIEZBYT KOMPETENTNI - ODSYŁAJĄ CO TRUDNIEJSZE SPRAWY DO KIEROWNIKA, KTÓRY JEST NIEMIŁY I Z ŁASKI RACZY COKOLWIEK ODPOWIEDZIEĆ, JEST PRZEMĄDRZAŁY I AROGANCKI. ZERO PROFESJONALIZMU.
NIE RACZĄ NAWET DO CZŁOWIEKA ODDZWONIĆ A TELEFONÓW NIE ODBIERAJĄ . OGÓLNIE OBSŁUGA BEZNADZIEJNA
Anonim (192.168.18.35) (12.08.2015 09:48)
Co do kasjerki siedzącej na zapleczu, to możecie mi wierzyć, że ona nie siedzi tam dla przyjemności tylko częścią jej obowiązków jest segregacja i archiwizacja dokumentów które znajdują się na zapleczu. Poza tym jest masa spraw które na zapleczu się wykonuje np. odbieranie telefonów od klientów, inwentaryzacja którą trzeba robić co najmniej raz w tygodniu itp. A tak w ogóle to każdy z pracowników jest TYLKO człowiekiem i ma prawo korzystać z toalety i ma prawo do przerwy obiadowej. To tyle, dziękuję :)
Anonim (89-78-65-45.dynamic.chello.pl) (22.06.2015 17:09)
tragedia ludzie tragedia
Anonim (89-68-97-102.dynamic.chello.pl) (10.03.2015 21:41)
KIEROWNIK PLACÓWKI - DO ZWOLNIENIA W TRYBIE PILNYM. KOMPLETNIE NIE PANUJE NAD BAŁAGANEM W SALONIE, PRACOWNICY UPRZEJMI, ALE NIEZBYT KOMPETENTNI - ODSYLAJA CO TRUDNIEJSZE SPRAWY DO KIEROWNIKA, KTÓRY JEST NIEMIŁY I Z ŁASKI RACZY COKOLWIEK ODPOWIEDZIEĆ, JEST PRZEMĄDRZAŁY I AROGANCKI. ZERO PROFESJONALIZMU.
Anonim (aepz17.neoplus.adsl.tpnet.pl) (13.02.2015 15:05)
Tragedia-nie raczą nawet odebrać telefonu. Byłam dokonać zmiany na koncie, po 10 dniach dzwonie na infolinie orange a tam mi mówią że do tej pory dokumenty nie dotarły z salonu (maja obowiązek wysyłać skany do centrali) i zmiana nie została naniesiona i najlepsze jest to żeby to wyjasnic ..trzeba znowu jechać do salonu bo telefonów nie odbierają!!!!! Porażka
Anonim (91.208.10.65) (16.01.2015 09:51)
obsługa fatalna, kierownik przemądrzały zero profesji i wieczne odsyanie do innego salonu
nie dajcie im zarabiać
pozdrawiam
Anonim (94-240-6-133.lukman.pl) (14.01.2015 15:11)
No tak uderz w stół a odezwą się nożyce .... Orangowe w dodatku :-)
Pozdrawiam, Ewa
Anonim (78-10-232-101.static.ip.netia.com.pl) (22.08.2014 11:20)
A moja opinia o tym salonie jest bardzo dobra .od dawna opłacam rachunki - bez problemu, chyba ze zdarzy sie że system nie działa ..ale na drugi dzień wszystko gra.Obsługa jest bardzo miła ,bardzo dobrze przygotowana do pracy, otwarta na klienta.poza faktem ,ze salon ma małe miejsce powinien być wiekszy nie mam zastrzeżeń.pozdrawiam serdecznie
Anonim (afnv106.neoplus.adsl.tpnet.pl) (09.08.2014 08:56)
Koszmarne miejsce z bezczelną i arogancką obsługą . Proszę spróbować załatwić coś w kasie panienka albo wiecznie siedzi na zapleczu albo wchodzi do salonu po 30 min z torbą zakupów. NIBY SALON Z KATEGORII ,,PROSZĘ NIE WCHODZIĆ I NIE PRZESZKADZAĆ PERSONELOWI W PRACY''
Anonim (78-10-232-101.static.ip.netia.com.pl) (06.08.2014 14:19)