Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Pułtusk
Daszyńskiego 2a, Pułtusk
popraw dane
Godziny otwarcia:
powinni zmienić pracowników
Anonim (87-207-36-107.dynamic.chello.pl) (21.10.2014 12:27)
Ten salon ma najgorszą obsługę w całym mieście. "Kierownik" (a raczej osoba podająca sie za niego), jest bardzo nieuprzejmym i niekompetentnym człowiekiem. Nie potrafi rozwiązac prostej sprawy, zasłaniając sie tym że jest tam jedynym pracownikiem( jednocześnie kierownikiem) i nie ma czasu na sprawy bieżące. Jako klientka orange czekam od 2 miesięcy na wymianę telefonu, który nie został uszkodzony z mojej winy. Pan Kierownik uważa, że nie ma w tym nic dziwnego, a dość wysoki miesięczny abonament ( 100zł) i tak muszę opłacać mimo tego, że nie dostałam telefonu zastępczego i w żaden sposób nie mogę z niego korzystać. Pozdrawiam tego pana i mam nadzieję, że po rozpatrzeniu moich wszystkich skarg i zażaleń ten pan utraci swoje stanowisko!
Anonim (omd178.internetdsl.tpnet.pl) (19.05.2014 19:36)
Salon Orange w Pułtusku ma strasznie nieprzyjemną usługę. Dzięki temu jak mnie potraktowano w tym salonie będę namawiała wszystkich znajomych oraz rodzinę o zmianę na inną sieć. Obsługa od 1 do 5 nie zasługuje nawet na ten numerek 1. Jestem oburzona że będąc tyle lat w orange zostałam tak potraktowana. Najgorzej niemiła Pani w tym salonie siedzi na kasie.
Anonim (public-gprs514587.centertel.pl) (08.10.2013 16:21)