Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Siedlce
Kilińskiego 5, Siedlce
popraw dane
Godziny otwarcia:
no właśnie czemu nikt nie odbiera
Anonim (ip-5-172-255-130.free.aero2.net.pl) (28.03.2017 11:57)
Klitka mała a kurwa całe miasto się tam schodzi . Niekompetentne osoby obsługują ludzi !!!!
Anonim (hosted-by.leaseweb.com) (27.03.2017 22:00)
W kolejce 1,5 godziny przy czterech czynnych stanowiskach, ponieważ:
1. jedna pani obsłużyła w tym czasie 2 osoby za mną, gdyż miały łatwiejsze sprawy
2. druga i trzecia pani obsłużyły 3 panów za mną pod pretekstem, że już ich wcześniej obsługiwały i ich sprawy są im znane, przy czym jak zrozumiałam obsługiwały ich nie tego dnia ale wcześniej, po czym jedna w ogóle wyszła z tekstem "zaraz wracam" i już do końca mojego pobytu nie wróciła,
3. czwarta sporządzała przez ten cały czas umowę z klientem i właśnie ona mnie przyjęła
Była bardzo uprzejma, cierpliwa, ale sprawy nie załatwiłam, ponieważ odesłała mnie do innego salonu, bądź za 3 (sic!) dni robocze, ponieważ nie ma karty sim!
Na tym się skończyło, jako że dzień roboczy dobiegał końca
Stopień mojej irytacji możecie sobie wyobrazić:
Czas na ewentualne odstąpienie od umowy skrócił mi się z 2 tyg. do 1 tyg. i mam mniej czasu na wypróbowanie całości sprzętu i warunków. Spróbuję w Białej Podlaskiej jutro.
To nie pierwsza moja irytacja w tym "salonie"
Anonim (192.168.52.180) (10.02.2017 13:58)
Chciałem dzisiaj zarejestrować numer, udałem się więc do "salonu" na ulicy Kilińskiego - 3 stanowiska i 3 pracownice, z tym, że jedna przy kasie, druga oświadczyła, że ten pan był umówiony, więc nie obsługuje tych z kolejki, trzecia obsługuje starsze małżeństwo i usilnie namawia na podpisanie umowy. Stoję już 20 minut i nic.Totalne olewanie klienta i aż dziw, że firma Orange do tej pory na to pozwala. Bardzo nieprzyjemne z wyglądu i jeszcze bardziej nieuprzejme pracownice - po co się wysilać, jak i tak kasa płynie! To nie pierwsze moje doświadczenie z tym tzw. salonem, więc omijałem go z daleka. No, ale teraz musiałem zarejestrować kartę sim.
Cierpliwość moja ma jednak granicę. Po straconych 30 minutach wyszedłem nie zatrzymywany przez nikogo. Natchnęło mnie, chyba Niebo, żeby udać się na ul.Katedralną - tam już we drzwiach powitał mnie uprzejmy uśmiech pięknych dziewczyn, szybko dokonałem rejestracji i pomyślałem, że jednak są w Orange ludzie którym zależy na dobrym imieniu firmy. Salon Orange z ul. Katedralnej powinien być centralnym salonem w Siedlcach a ten z ul. Kilińskiego - natychmiast zlikwidować. To dobra rada starego klienta pamiętającego jeszcze czasy Idei. Pozdrawiam.
Anonim (public-gprs350974.centertel.pl) (23.06.2016 20:35)
Bardzo ale to bardzo nie mila obsluga. Nie dosc ze na obsluge czeka sie ponad 2h to jak już się doczekasz to obsługuje Cię bardzo nie mile i nie przyjemnie konsultantką, która niczym jakby za karę tam siedziała. Jak juz zauwazy ze nie da się klientowi wcisnąć czegoś co go nie satysfakcjonuje to wysyła do drugiego salonu pod pretekstem ze A to telefonu nie ma, mimo iz stojąc w kolejce widziałem ze parę razy był prezentowany innemu klientowi. Chamskie odzywki do klienta. Zastanowię się czy tam jeszcze wrocic
Anonim (afkh116.neoplus.adsl.tpnet.pl) (17.02.2016 21:13)
Dodzwonić się do tego salonu to chyba tylko cudem gdyż nikt nie odbiera.
Anonim (apn-37-7-100-213.dynamic.gprs.plus.pl) (29.07.2015 11:55)
zerowy kontakt telefoniczny oraz duża nieiwedza pracowników . skandal!!!!
Anonim (87-205-207-15.adsl.inetia.pl) (30.10.2014 20:13)
Zerowy kontakt telefoniczny !!!!!!!!!!!!!!! skandal
Anonim (89-68-100-148.dynamic.chello.pl) (03.09.2014 11:47)
po salonie " szwęda " się 6 osób a obsługuje 2 osoby
Anonim (cjk242.neoplus.adsl.tpnet.pl) (20.05.2014 12:04)
żeby załatwić jakąkolwiek sprawę trzeba stać godzinami!
Anonim (public159382.cdma.centertel.pl) (10.02.2014 10:28)
Nie podawajcie telefonu którego nikt nie odbiera
Anonim (apn-77-113-84-19.dynamic.gprs.plus.pl) (13.08.2013 13:40)