skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

salon Orange Siedlce Katedralna 7

Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Siedlce

Katedralna 7, Siedlce Maxim
popraw dane

Telefon:
25 633 37 70

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-18:00
sobota:
10:00-14:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie Orange Siedlce

Salon w Siedlcach na katedralnej 7 to jakas anty reklama dla calego Orange. Prace personelu oceniam na gorzej niż źle !!! Kolejki, impertynencja pracowników, obsługa mija się daleko z rzetelnościa. Brak wiedzy w temacie, wymijajace odpowiedzi na fachowe pytania. Byłam tam pierwszy i ostatni raz !!!
Anonim (public-gprs360625.centertel.pl) (03.01.2020 14:18)

oszuści i naciągacze !!! obsługa poniżej jakichkolwiek standardów.. Kolejka ludzi aż przed sklep a tylko jedna pani obsługuje. Druga zajęta prawdopodobnie prywatną rozmową ze znajomą ponieważ nagle została obsłużona bez kolejki. Komentarze i wypowiedzi pań tam pracujących - dno i kupa mułu. Zadziwiający zaobserwowany fakt stojąc w długiej kolejce - na 3 osoby obsługiwane, średnio dwie z reklamacją. Krzyki, dziwne komentarze pań tam pracujących. A najgorsza zdawała się być chyba najmłodsza tam pracująca pani z aparatem na zębach, opryskliwość, znikoma wiedza w temacie, na każde pytanie leciała na zaplecze (pewnie zapytać wujka google bo cały czas telefon odpalony? Omijać z daleka ten salon na katedralnej 7 w Siedlcach bo szkoda czasu nerwów.
Anonim (159-205-241-114.adsl.inetia.pl) (03.01.2020 14:11)

Tragedia - towar nie zgodny z zapewnieniem pani z obsługi. Towaru zakupionego z salonu nie obowiązuje prawo konsumenckie (opinia pani kierownik z ww. PSEUDO salon tak twierdzi, mają wewnętrzny regulamin i sprzęt zakupiony w salonie nie podlega zwrotowi) a pomyśleć że sporo osób odradzalo mi ta konkretna sieć. Nie wiem jak zakończy się ta sprawa. Ale za 2 lata bo wtedy kończy mi się umowa - na bank zmienię operatora pamiętając to oszustwo sprzed kilku dni. Katedralnej nie polecam a wręcz odradzam !!!

Anonim (public-gprs363963.centertel.pl) (02.01.2020 13:41)


Anonim (public-gprs363963.centertel.pl) (02.01.2020 13:36)

totalny brak kompetencji, celowo w prowadza się klienta w błąd, nie umieją nawet dobrze sformułować umowy, PORAŻKA !!! od miesiąca próbuję uzyskać poprawną umowę!
Anonim (192.168.2.53) (16.05.2018 20:01)

Salon przy ul. Katedralnej to porażka totalna. Zupełny brak kompetencji personelu. Wpuszczanie znajomych bez kolejki. Arogancka postawa pań, które obsługują. Dodatkowo wprowadzają w błąd jeżeli załatwienie sprawy jest trochę bardziej czasochłonne lub kłopotliwe. Nie wiem dlaczego ta firma nadal ma tylu klientów. Czas oczekiwania w kolejce 3h. Żenada
Anonim (ckd136.neoplus.adsl.tpnet.pl) (17.06.2017 15:22)

Ten komentarz o "młodej blond" konsultantce nie są jednak wyssane z palca. To co dziś zobaczyłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Spędziłem dziś w salonie 2h w samej kolejce. Obslugiwaly 2-DWIE osoby, w tym że jedna pani to była kasjerka, która z wszelkich sił próbowała pomoc koleżance z obsługi w złagodzeniu atmosfery, która tam panowała. Taa owa "blond konsultantka" odeszła od biurka, wyszła z salonu nic nikomu nie mówiąc, nie tłumacząc nic. Po ponad 40min weszla DUMNIE do salonu z jakiejś kańciapy, pogrzebała w swoim biureczku i w pi....du wyszła. Ani B ani C ani pocalujcie mnie w du..e zero czegokolwiek, wytłumaczenia dlaczego te 15osob w kolejce musi stać i czekać bo na 4 stanowiska tylko 1 czynne i konsultantka, która jak automat starała się obsługiwać aby jak najszybciej zmniejszyć kolejkę. Po 2h oczekiwania wyszedłem, załatwić co innego w tym czasie na mieście. Wróciłem po prawie godzinie było po 13- to było niesamowite nadal na obsludze była ta sama konsultantka a tej "jak widać typowo z powołania" ani widu ani slychu. Kolejka niby już mała, poczekaLem, skoro 5osob przede mna czemu by i nie poczekać. Po 30min w końcu ???? doczekałem się!!! CUD NAD CUDAMI. Generalnie nie mam nic do tego salonu, ale jeśli nadal podejście do klienta będzie takie jak dziś to "POGRATULOWAC odwagi współczuć głupoty" pozwalając komuś kto pracuje dla klienta w tak renomowanej firmie aby traktował nas jak powietrze, kogoś niczym jak smiecia.
Anonim (bhx23.neoplus.adsl.tpnet.pl) (27.02.2017 20:23)

Widzę, że chyba jakiś "znajomy" tej o to Pani albo sama ona pisze o sobie dobre komentarze. Niestety nie zgodzę się z tym. Byłam z mężem w tamtym tygodniu gdy ta o to Pani była właśnie sama z obsługi i nie była zbyt ani miła ani sympatyczna a tym bardziej nie służyła pomocą. Wychodząc z salonu mieliśmy napisać obszerna i dość opisująca skargę na zachowanie i odżywianie się wobec klienta, że względu na wszystko w tygodniu poszliśmy ponownie do tego salonu i trafiliśmy na inną z Pań obsługujących. Wyczerupcjaco zostaliśmy poinformowani i obsłużeni. Jednak czekając w kolejce przegladalam się z Córką i mężem tej Pani i jednocześnie i jednogłośnie stwierdziliśmy, że to nie tylko Nas tak potraktowała, tych klientów jest dużo dużo więcej. Tej jakże "miłej Pani" życzę więcej pokory i szacunku do innych
Anonim (afnb251.neoplus.adsl.tpnet.pl) (28.01.2017 15:34)

Bylem dzisiaj w salonie, było mnóstwo klientów a pani która została poniżej nazwana siksa dała mi wiarę w Orange obserwując to ile było osób (a była sama z obsługi) bardzo kompetentnie udzielała odpowiedzi, pomagała a w dodatku była przy tym tak przyjemna. Spójrzmy na siebie pózniej oceniajmy. Salon bardzo ok polecam zdecydowanie
Anonim (public-gprs359906.centertel.pl) (21.01.2017 15:55)

Nie polecam obsługi podczas wizyty w Salonie Orange przy Katedrze przez jedną sikse (młoda, blond), która bez żadnych zahamowań traktuje klienta jak "szmate" bądź kogoś z niskich sfer. Wywyzsza się, jest arogancka a jak człowiek zwróci jej uwagę to potrafi jeszcze krzyczeć i Cię ponizyc zarzucając ze klient nie zna zasad savoir vivre więc niech jej nie zwraca uwagi na zachowanie bo ona zna je dobrze. Salon ogólnie jest ok ale od tej Pani to zdaleka!!!!!
Anonim (afcz190.neoplus.adsl.tpnet.pl) (04.01.2017 10:28)

Chciałbym pozdrowić sympatyczna konsultantke, brunetka włosy spięte w ala kok, która wczoraj mnie obsługiwała. Dziewczyno jesteś bardzo sympatyczna i mimo sporej kolejki i ciągłych pytań koleżanki obok (która się uczy chyba z pół roku, bo widziałem ją już dawno) byłaś cierpliwa i dla mnie i dla niej. Przy 15 pytaniu swej "nadal nieogarnietej i ciężkiej w nauce"koleżanki zachowałaś zimną krew i nadal rozmawiając ze mną uśmiechalas się. Naprawdę zauroczylaś mnie mnie tym a nawet zazartowalem sobie coraz. Jeśli mnie kojarzysz i zgodziła byś się to zapraszam na kawę :-)
Anonim (aauf119.neoplus.adsl.tpnet.pl) (31.07.2016 06:50)

Jaki to problem wywiesić czytelną i w widocznym miejscu informację dla klienta, że kart NANO SIM brak.
Żeby to zrobić wcale nie trzeba być wykształconym doktorantem, a posiadać jedynie odrobinę empatii w działaniu i logiki w myśleniu, a tego czasami brak.
Anonim (82.177.177.16) (28.06.2016 08:47)

Chciałem dzisiaj zarejestrować numer, udałem się więc do "salonu" na ulicy Kilińskiego - 3 stanowiska i 3 pracownice, z tym, że jedna przy kasie, druga oświadczyła, że ten pan był umówiony, więc nie obsługuje tych z kolejki, trzecia obsługuje starsze małżeństwo i usilnie namawia na podpisanie umowy. Stoję już 20 minut i nic.Totalne olewanie klienta i aż dziw, że firma Orange do tej pory na to pozwala. Bardzo nieprzyjemne z wyglądu i jeszcze bardziej nieuprzejme pracownice - po co się wysilać, jak i tak kasa płynie! To nie pierwsze moje doświadczenie z tym tzw. salonem, więc omijałem go z daleka. No, ale teraz musiałem zarejestrować kartę sim.
Cierpliwość moja ma jednak granicę. Po straconych 30 minutach wyszedłem nie zatrzymywany przez nikogo. Natchnęło mnie, chyba Niebo, żeby udać się na ul.Katedralną - tam już we drzwiach powitał mnie uprzejmy uśmiech pięknych dziewczyn, szybko dokonałem rejestracji i pomyślałem, że jednak są w Orange ludzie którym zależy na dobrym imieniu firmy. Salon Orange z ul. Katedralnej powinien być centralnym salonem w Siedlcach a ten z ul. Kilińskiego - natychmiast zlikwidować. To dobra rada starego klienta pamiętającego jeszcze czasy Idei. Pozdrawiam.
Anonim (public-gprs350974.centertel.pl) (23.06.2016 20:25)

Tak i" salon "' z tak "miłą " obsługą powinno się zamknąć na trzy spusty . To antyreklama dla FIRMY . Dziwię się , że to jeszcze funkcjonuje . Chyba nikt z ORANGE się tym kompletnie nie interesuje .
Anonim (77-253-215-75.static.ip.netia.com.pl) (15.06.2016 08:00)

Wyjątkowo niemiła i niefachowa obsługa . Na usługę czeka się godzinami . Na 5 pracownic 2 obsługiwały klientów , a 3 robiły dobre wrażenie . Na prośbę o rozmowę z kierownikiem , odpowiedż , że już go nie ma w pracy . Jeżeli nie chcecie niepotrzebnie tracić czasu i nerwów , omijajcie ten "salon " z daleka .
Anonim (77-253-215-75.static.ip.netia.com.pl) (15.06.2016 07:53)

Jestem zadowolony z Salonu i obsługi. Ok, zgadzam się że czasem trzeba odstać swoje ale i w jednym i drugim salonie kolejki nie małe. Obsługa miła, Pani konsultantka starała się szybko i sprawnie ogarnąć moje nie małe prośby i sprostać moim wymaganiom. Nawiązując do poprzednika zadam jedno proste pytanie Czy Ty myślisz, że jak klient wchodzi do salonu to już wszyscy wiedza w jakiej sprawie? Bylem przy tym jak i widziałem cała sytuację, wypadało też zapytać czy są w tej chwili takie karty sim dostępne, wtedy nie musiałbyś czekać a nie teraz wyżywać się przez neta i wypisywać bzdury bo przyszedł szlachcic po kartę sim a akurat w tym czasie tych kart nie ma. Twoja kultura i sposób odzywania się do konsultantki też pozostawia wiele do życzenia... Ja tam jestem zadowolony i polecam jak najbardziej
Anonim (abdc94.neoplus.adsl.tpnet.pl) (09.03.2016 09:30)

Stałem 1,5 godz. by dowiedzieć się że kart nano sim NIE MA I NIE WIADOMO KIEDY BĘDĄ.Obsługa jednego klienta to ok. 1,5-2 godziny.Totalna olewka klientów.
Anonim (185.56.191.2) (08.03.2016 08:53)

Siedzę tu już ponad dwie godziny sprawy załatwia jedna pani a towazyszy jej dwie, ludzi ok 10 osób rekord to 1,5 godz na osobę tego nawet w PRL nie widziałem
Anonim (public-gprs351665.centertel.pl) (13.02.2016 12:16)

Ja jestem zadowolona z tego Salonu. Chodzę tam od lat i nie doświadczyłam jeszcze aby Panie były nie miłe, nawet czekając w nie krótkiej nie raz kolejce, nie zauważyłam aby były nie miłe dla kogoś. To że ktoś jest ich klientem może nie ich w dosłownym znaczeniu słowa a samej sieci nie oznacza że jest już panem i władcą i wszystko mu wolno. Wielokrotnie spotkałam się z tym jak to klienci poniżają konsultantkę. Co do telefonów to chciałabym zauważyć że konsultanci maja służbowe tel i nigdy nie wiesz czy to akurat załatwianie spraw służbowych czy tez prywatnych bo skąd niby wiesz, który akurat tel trzyma w reku. Nie bronie tych Pań ale czasem zamiast poniżać i wypisywać może żali i nie miłych słów, zastanów się jaką one mają pracę. Klienci, którzy przychodzą i marudzą bo są 15lat i chcą mega wypas smartfona i abonament z 20 zł i najlepiej wsio bez limitu. Albo pouruchamiają sobie 100 aplikacji w tel którego nawet nie potrafią obsługiwać i później przyjdą do salonu bo to ich wina.
Anonim (abdc160.neoplus.adsl.tpnet.pl) (30.01.2016 17:47)

Tragedia! Panie bardzo niemile, zajete wlasnymi tel niz obsluga klientow.
Anonim (user-94-254-133-194.play-internet.pl) (27.01.2016 13:23)

Po prostu tragedia!! Panie konsultantki nieprzyjemne!! Zero kultury w salonie ani dziekuje ani prosze nic!!Poszlam zaplacic rachunek,nikogo nie bylo w kolejce... Pani miala to gdzies ze stalam juz 20min... Byla wrecz zniesmaczona,ze zawracam jej glowe!! Nie polocam!!
Anonim (public-gprs350738.centertel.pl) (08.01.2016 15:47)

Byłam w salonie przy ul. Katedralnej po raz pierwszy i zapewne ostatni. W salonie była tylko jedna klientka a pań obsługujących było kilka. Stałam tam z 15 min. i nikt sie mną nie zainteresował. Na moje pytanie kiedy będę załatwiona , pani odpowiedziała, że nie wie. Obrażona wyszłam z salonu. Brak kultury i zainteresowania klientami u pań tam pracujących
Anonim (213-241-61-131.static.ip.netia.com.pl) (11.12.2015 18:00)

Pani o blond włosach super uprzejma profesjonalistka polecam .
Pomimo oczekiwania na obsługę prawie 1,5 godz wyszłam zadowolona i doinformowana.
Anonim (user-94-254-198-216.play-internet.pl) (08.06.2015 14:54)

Dobrze obsługują klientów
Anonim (apn-77-113-19-253.dynamic.gprs.plus.pl) (23.01.2015 22:14)

KOLEJNY DZIEŃ TELEFONUJE DO ORANGE I .....NIC!!! NIE ODBIERACIE TELEFONÓW?
Anonim (aays41.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.01.2015 14:28)

JAK PRZENIEŚĆ NUREM DO ORANGE
Anonim (77-255-51-52.adsl.inetia.pl) (02.12.2014 12:13)

Nie odbierają telefonów.
Anonim (176-103-40-002.ittmedia.pl) (25.02.2014 15:52)

Nie odbierają tel.
Nie zależy im na Klientach.
Anonim (pcg53.internetdsl.tpnet.pl) (13.02.2014 10:49)

Twoja opinia o salonie Orange Siedlce

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Orange Siedlce:

Wpisz kod z obrazka

amp