Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Śrem
Chopina 1, Śrem
popraw dane
Godziny otwarcia:
Jedna wielka porażka. Kilka stanowisk a tylko jedna wolna jak żółw obsługująca klientów kobieta. Czekałem 2,4 godziny za drobnostką a byłem siódmy w kolejce. Masakryczna obsługa jak na dzisiejsze standardy. Orange ma widocznie gdzieś swoich klientów. Odradzam ten punkt obsługi zdecydowanie, nigdy więcej tam nie pójdę. Brak słów na to wszystko.
Anonim (aeiu155.neoplus.adsl.tpnet.pl) (07.01.2017 15:08)
Jedna z konsultantek jest niesłowna. Mówi jedno, po czym nie wywiązuje się z danego słowa. Umawia się na spotkania z klientem, po czym nie przychodzi do pracy. Żenada.
Anonim (public-gprs394200.centertel.pl) (09.11.2016 11:54)
Polecam obsługa na 6
Anonim (abvr110.neoplus.adsl.tpnet.pl) (28.06.2016 18:17)
Jeden jedyny salon na śrem to żenada czeka się pare godzin na obsługę i jeszcz niczego się nie załatwi bo nikt nic tam nie wie wstyd że orange takich ludzi bez kompetencji zatrudnia! bywam często w poznaniu i tam idę do salonu bez kolejek,jestem miło obsłużony.
Anonim (c116-192.icpnet.pl) (11.11.2015 21:41)
Lepiej jechać do poznania wyjdzie na pewno szybciej i coś załatwicie bo tu nastoicie się w kolejce a na koniec usłyszycie musi pan ,pani zadzwonić na infolinię żenada!!!!
Anonim (c115-52.icpnet.pl) (08.11.2015 13:47)
Witam punkt Orange jedyny w Śremie jest pod wszelką krytyką !!!! żeby cokolwiek załatwić trzeba uzbroić się w wielką cierpliwość lub wziąć urlop na tylu mieszkańców jeden punkt i kiepsko działające dwa okienka a powinno być 3 lub 4 stanowiska do obsługi skoro tyle jest klientów To jest masakra i nie dziwi nic że to odpycha klientów ja sam jak mam tam iść to dostaje białej gorączki
Anonim (c115-52.icpnet.pl) (08.11.2015 13:44)
Natomiast moja wizyta w śremskim salonie (3 tygodnie temu) zakończyła się odwróceniem na pięcie i wyjściu, po około 2 godzinach oczekiwania, kiedy to państwo umówieni podobno na konkretną godzinę wbili się centralnie przede mną, kiedy to już, już miałam nadzieję być przyjęta..usłyszałam tylko od Pana "ślamazarnego", że on jeszcze nie jadł śniadania (ups!) ..rewelacja, gratulacje dla Orange! dzisiaj próbuję się tam dodzwonić, ale nikt nie odbiera.
Anonim (gps162.internetdsl.tpnet.pl) (20.05.2015 10:41)
Czekalam 2 tygodnie na micro karte kiedy juz ja dostalam okazalo sie ze nie dziala, poszlam do orange chyba juz z 5 raz okazalo sie ze Pani z obslugi cos zle zarejestrowala, nie wydalami potrzebnych papierow i oczywiscie nikt w orange nie wie kiedy karta bedzie aktywna, zenada!
Anonim (c198-193.icpnet.pl) (03.01.2015 13:01)
Fatalna obsługa, jedyny facet który ma pojęcie o swojej pracy porusza się tak ślamazarnie, że siedząc naprzeciw niego miałem ochotę się zamienić z nim miejscem! (nie mówiąc o rekoczynach). 2 osoby w pracy to stanowczo za mało, czeka się co najmniej 1,5h i jak się trafi na drugiego pracownika (kobietka) często czekanie okazuje się zbędne i bez sensu, bo pani nie potrafi pomóc, albo ciągle się coś pyta kolegi jak zrobić to, czy tamto! Więc ludzie podsumowując... Jeżeli macie szansę uniknąć tego salonu OMIJAJCIE GO SZEROKIM ŁUKIEM! Czasem lepiej nawet kopnąć się do Poznania ????
Anonim (public-gprs514482.centertel.pl) (02.01.2015 15:35)
odradzam-niestety mam abonament i telefon ,który uległ zniszczeniu z mojej winy-zero pomocy czy nawet chęci pomocy- złe informacje przekazuje panienka z szerokim uśmiechem-Będę pilnowała końca umowy i z pewnością przeniosę numer
Anonim (c196-227.icpnet.pl) (29.07.2014 19:12)
Witam. Chciałbym zadać następujące pytania: Czy jeśli w domu był telefon kiedyś na tatę(później umarł, przestało być płacone), to teraz może być założony na nowo, na moją mamę?? Z góry dziękuje za odpowiedź, Pozdrawiam !
PS. Mowa o TP .
f4nMU (02.01.2011 17:42)