skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

salon Orange Warszawa Pl. Konstytucji 6

Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Warszawa

Pl. Konstytucji 6, Warszawa
popraw dane

Telefon:
22 628 84 52
faks:
22 628 84 53

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-20:00
sobota:
10:00-17:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie Orange Warszawa


Anonim (host-80-238-116-3.jmdi.pl) (03.09.2017 10:55)

Jakimś cudem dodzwoniłam się od razu, a dokładniej: czekałam może 15 sekund na połączenie z konsultantem. Ale odpowiedź kompetentnej konsultantki nie była wesoła: za zdjęcie SIM locka dla aparatu tel., który już jest po gwarancji, mam zapłacić 77 zł i czekać minimum 3 dni! A przecież jestem abonentem Orange! Przykre i naganne!
Anonim (89-66-112-16.dynamic.chello.pl) (03.02.2017 15:51)


Anonim (public-gprs357335.centertel.pl) (06.01.2017 09:19)

niestety, mogę się tylko podpisać pod tymi opiniami
Niewdzięczny klient z 29 grudnia 2016 r., który pomimo dwukrotnych wizyt w tym salonie i 13 rozmów z infolinia dowiedział się, że w systemie firmy nie zostały zarejestrowane dokumenty, które zostały przedstawione konsultantce i przez nią skserowane.
Anonim (89-76-213-217.dynamic.chello.pl) (05.01.2017 18:23)

Salon - pl. Konstytucji 6. Najgorsza obsługa na świecie! Profesjonalizmu brak, niekompetencja galopująca - wszystko trzeba poprawiać i wyjaśniać przez infolinię. Szkoda czasu i nerwów!!!
Anonim (afcs43.neoplus.adsl.tpnet.pl) (16.11.2016 19:52)

nie dosc ze nie da sie dodzwonic to po 15x juz sami sie rozłączaja. nie chcą mieć nic do czynienia z klientem.
Anonim (abbe237.neoplus.adsl.tpnet.pl) (07.10.2016 19:41)

dodzwonic sie nei da. totalna olewka klienta. zmieniam siec po skonczeniu umowy.
Anonim (abbl111.neoplus.adsl.tpnet.pl) (07.10.2016 19:35)

Rejestracja karty SIM oraz jej wymiana na Nano SIM bez jakichkolwiek problemów. Szybka i sprawna obsługa Klientów oczekujących w kolejce. Fachowa i rzeczowa pomoc przez Sprzedawców stacjonarnych. Polecam.
Anonim (78.9.176.204) (12.09.2016 16:57)

dostałem wiadomość sms żeby odebrać modem z naprawy , na miejscu powiedziano mi , że modem nie został naprawiony bo brak serwisu i zostanie wysłany do innego punktu ...
brawo brawo brawo nawet nie usłyszałem magicznego słowa przepraszam za wzywanie mnie bez potrzeby .
fatalna obsługa klienta nigdy nie polecę Orange nikomu tylko klaskać z zachwytu !!!!!!
ponadto zabrano mi potwierdzenie przyjęcia sprzętu.

Anonim (public-gprs354090.centertel.pl) (18.05.2016 11:22)

Nie mozna w ogole sie dodzwonic!!!!
Anonim (public-gprs358890.centertel.pl) (19.02.2016 15:45)

Mimo takiej konkurencji na rynku telefonii komórkowej, salony orange efektownie odstraszają klientów od swoich usług. Brawo nigdy więcej orange.
Anonim (037008245140.garwolin.vectranet.pl) (08.06.2015 09:43)

salon pl.konstytucji 6.w kwietniu roku 2014 kupiłem w tym salonie zegarek SMART WATCH 2 otrzymałem tego samego dnia 10 rachunków do spłacenia, i chyba po 2 tygodniach zapłaciłem 1 ratę-(71.39zł).po jakimś czasie otrzymałem zwrot gotówki gdzieś z Bytomia a chodzi tu o bank Credit Agrikole,ale to nie ich wina bo salon orange nie zdołał nawiązać z nimi umowy i oni nie wiedzieli (kto i za co).Udałem się do salonu niezwłocznie ,wyjaśniłem o co chodzi i wpłaciłem w ich kasie pierwszą ratę 71.39zł.Spłacałem przed terminem ,ostatnie 4 raty jednego dnia przed końcem umowy.I co się okazuje żę tę pierwszą ratę wpłaconą w salonie bank nie otrzymał po dziś dzień,a umowa się kończy w styczniu 2015 roku.FAKTURA VAT FD20140408886
Anonim (ip-37-248-255-1.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (28.01.2015 18:28)

Proszę mi wybaczyć, ale jeśli chodzi o dodzwonienie się do Orange, to nie ma problemu. Wystarczy wykręcić nr *500 lub *600 (firma) i można połączyć się z konsultantem. Nie ma potrzeby dzwonić do salonu, bo konsultanci Orange dają, właściwie, pełne informacje. Do salonu na pl. Konstytucji idę tylko w sprawach, których nie mogę załatwić przez telefon lub internet i rzeczywiście trzeba tam się znaleźć przed południem, żeby nie stać w kolejce. Polecam jeszcze małe punkty Orange w mieście lub w hipermarketach, tam z reguły nie ma takich kolejek jak w dużych salonach.
Anonim (revdns-94-158-235-232.jjs.pl) (26.11.2014 16:23)

Nie ma szansy na kontakt. Nie odbierają telefonu. Chciałem przenieść numer z Play. Nie da się. Mają to gdzieś.
Anonim (hdg105.internetdsl.tpnet.pl) (24.11.2014 10:23)

Ludzie przecież rachunki można opłacić przelewem a nie stać w kolejce jak na poczcie.Sami sobie robicie problemy.
Anonim (aekk139.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.11.2014 17:47)

Duszno i gorąco.
Anonim (public-gprs517362.centertel.pl) (02.11.2014 08:20)

Ja wczoraj wybrałam się do salonu około godziny 14. Było przede mną 28 osób.po 15 minutach zrezygnowałam.Dowiedziałam się od Pani wydającej numerki ze o 11 nie było klientów.Ciekawe?Najgorsze jest to ze na najblizsze 2 lata związałam się z nimi poniewaz podpisalam umowę na internet ,kablowkę no i2 telelefony komorkowe ktore mam jeszcze od czasów Idei czyli około 20 lat.Skandal.
Anonim (bdr151.neoplus.adsl.tpnet.pl) (22.10.2014 11:23)

Widzę, że nie jestem oryginalny, też spędziłem parę h na próbach dodzwonienia się do salonu Orange na zmianę na Pl. Konstytucji i na Nowy Świat. Myślałem, że uniknę wyprawy do salonu w ciemno, ale widzę, że nic z tego.
Anonim (cpr254.neoplus.adsl.tpnet.pl) (21.10.2014 16:13)

Tak to prawda sprawdziłam to na własnej skórze nikt nie odbiera telefonów lekceważą klienta zarówno na Pl. Konstytucji jak i na Pańskiej. Szkoda czasu i nerwów i na dodatek pobierają opłatę za połączenie z którego nic nie wynika.
Anonim (037008224175.warszawa.vectranet.pl) (05.08.2014 11:52)

Kpina, Pani na infolinii podaje nr 22 628 84 52, dzwonię (uzbrajam się w cierpliwość i dzwonię około 20 razy), nikt nie odbiera. Jadę do salonu. W salonie odpowiadają, że mój telefon jest jeszcze w naprawie, więc ja proszę o podanie nr na który mogłabym zadzwonić w celu informacji. Pan podaje mi wizytówkę z tym samym nr co Pani na infolinii. Pytam Pana, a kto ten telefon odbiera, Pan odpowiada, że pracownicy, którzy mają dyżur.Mówię temu Panu żeby nie kpił ze mnie bo tego telefonu nikt nie odbiera, a tak naprawdę on w ogóle nie dzwoni. Pan mówi - naprawdę ?(kpina). Ja mówię tak, naprawdę i podaję temu Panu swój telefon z wybranym nr 22 628 84 52. Pan mówi ojej?, proszę Pani ja to zgłoszę kierownikowi jak tylko przyjdzie do pracy. Następnie w ciągu dwóch godzin dostałam sms z informacją, że telefon zostanie naprawiony Dzisiaj ponownie próbuję dodzwonić się do Orange na Pl. Konstytucji pod nr 22 625 84 52.i dalej nikt nie odbiera. Stałam już w kolejce nie raz, trzeba sobie wziąć dobrą książkę,żeby cierpliwie znosić mijające godziny. Obsługa jest ospała i zajęta gadaniem o swoich sprawach, że nie mają czasu zająć się Klientami, po co odbierać telefon , ten czas można sobie uprzyjemnić ten czas, Klient niech dzwon( a skąd mogłem wiedzieć, że telefon jest przyciszony). Zawsze jest jakaś wymówka. KPINA!!!!!
Anonim (affx123.neoplus.adsl.tpnet.pl) (13.07.2014 16:11)

coś strasznego nie dostałam faktury a dodzwonić się nie można nigdy więcej orange
Anonim (public-gprs515137.centertel.pl) (10.06.2014 19:50)

Nie odbierają telefonu na Pl.Konstytucji 6 : "proszę czekać na połączenie z konsultantem- po sygnale : skrzynka odbiorcza jest pełna , nie możesz pozostawić wiadomości" !!! I to w godzinach pracy????
J.Kozak , W-wa 2.06.14 r.
Anonim (drp231.neoplus.adsl.tpnet.pl) (02.06.2014 16:07)

Olewka Totalna, najgorsza sieć ze wszystkich!!!!!!!
Anonim (89-78-65-97.dynamic.chello.pl) (30.04.2014 12:51)

Patrząc na obsługę miałam odczucie olewania nas, nie dziwi mnie to ponieważ Orange ma taka polityke olewać klienta, czekam na obsługe 1,5 h !!!!!! jest to miejsce nie salon orange ale bardziej saluuun., pani z info ubrana jak panienka z klubu nocnego wszystko sie wylewało ble. Dzięki bogu już n ie jestem w Orange.
Anonim (89-66-64-209.dynamic.chello.pl) (02.04.2014 08:02)

dzwonię 50 raz. bez skutku. skrzynka pełna. nie można się umówić
Anonim (obuw.bot.uw.edu.pl) (19.03.2014 15:23)

NIE ODBIERAJA TELEFONU!
Anonim (89-76-106-150.dynamic.chello.pl) (27.02.2014 14:50)

Zły kontakt,mimo wpłaty i przesłania potwierdzenia czeka sie kilka dni.
Anonim (89-79-181-86.dynamic.chello.pl) (24.02.2014 11:02)

Tak to jest ignorowanie klientów .Po pierwsze ogromne kolejki do załatwienia spraw w salonie Po drugie kłamstwa - podaje sie wizytówki z nr osoby załatwiajacej i pozniej ta osoba sie nie nie zgłasza
Dodzwonić sie tez nie mozna Kto jest - kto panuje nad wszystkim ? gdzie jest Dyrekcja jakaś

Anonim (doa115.neoplus.adsl.tpnet.pl) (17.02.2014 11:01)

Nie da się dodzwonić ! Sprzedali mi coś co nie działa
Anonim (public-gprs514496.centertel.pl) (17.09.2013 18:11)

nie odbierają, są wredni i robią łaskę że Ci pomogą w przypadku reklamacji a czasem nawet odmawiają
Anonim (abbq154.neoplus.adsl.tpnet.pl) (01.09.2013 09:29)

nie ma możliwości dodzwonienia się do salonu, nikt nie odbiera, poza tym pracownicy są nieuczciwi, naciągają klientów - przedstawiając ofertę mówią co innego a w umowie co innego, nie na tym polega pozyskiwanie klientów, poza tym bardzo długie kolejki, wrażenie bardzo negatywne

Anonim (adqa175.neoplus.adsl.tpnet.pl) (26.07.2013 10:37)

oni nadal nie odbierają telefonu - są bardzo zapracowani łapaniem klientów :(

Anonim (aazl41.neoplus.adsl.tpnet.pl) (26.07.2013 09:49)

Rachunki można opłacić na ul. Pańskiej 57 nie daleko ronda ONZ
Anonim (evdo-78-30-76-11.subscribers.sferia.net) (29.02.2012 17:23)

gdzie można opłacić rachunki
Anonim (213.76.128.54) (28.02.2012 06:11)

Twoja opinia o salonie Orange Warszawa

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Orange Warszawa:

Wpisz kod z obrazka

amp