Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Orange w miejscowości Warszawa
Al. Jana Pawła II 82, Warszawa Arkadia
popraw dane
Godziny otwarcia:
Pelne zaskoczenie! Zalatwiajac zmianę uslugi Orange/DSL na swiatlowod trafilem na wyjątkowo kompetentną i solidną p. Wiolettę Tr., która po pierwszym kontakcie telefonicznym i mojej wizycie w Arkadii w listopadzie 2020 pilotowała temat aż do zainstalowania internetu przez ekipę monterów i wprowadzenie zmian w rozliczeniu usługi (grudzień 2020) Pani Wioletta proaktywnie kontaktowała się telefonicznie, udzielała rzeczowych informacji i generalnie "pilnowała" moich spraw. WYSTAWIAM MAKSYMALNĄ OCENĘ!
Anonim (79.191.157.3.ipv4.supernova.orange.pl) (21.12.2020 22:31)
podpisuje się pod wszystkimi komentarzami, wprowadzenie w błą, arogancja, zmeczenie i brak jakichkolwiek ludzkich uczuć- robot to dobre okreslenie
Anonim (afdb132.neoplus.adsl.tpnet.pl) (14.07.2017 10:03)
Pracownik był bardzo niemiły, arogancki, traktował mnie jak natręta i przygłupa w jednej osobie. Nie raczył mnie uświadomić, że muszę wymienić kartę ze starej komórki na nowy format i że dokonuje się tego właśnie w salonie. Dodatkowo zostałam wprowadzona w błąd, że nie będę mogła przedłużać ważności konta z LTE o rok. Zastanawiam się poważnie nad zmianą operatora.
Anonim (89-67-12-222.dynamic.chello.pl) (23.03.2017 23:13)
bardzo niemiła, arogancka obsługa w tym salonie, dziwię się, że operator zatrudnia takich ludzi, czułam się jak intruz, z wielka łaską Pan odpowiadał na pytania, oczywiście odprawia z kwitkiem, zero pomocy, zmęczony życiem, dzięki takiej obsłudze zmieniam operatora, dziękuję
Anonim (192.168.2.188) (11.07.2016 07:33)
Dzisiaj miałam przyjemność byc w Arkadi w salonie Orange - dramat. Pan nie był zainteresowany rozmowa!Masakra !!
Anonim (public-gprs352501.centertel.pl) (30.03.2016 19:01)
Wczoraj odmówiono przepisania telefonu stacjonarnego ze zmarłego męża na Zone 84-letniej osobie, ponieważ miała tylko kserokopie aktu zgonu. Adres ten sam, nazwisko też, żadnych zaległości w płatnościach. Gdzie tu sens i logika nie mówiąc juz o kompletnym braku życzliwości.
Anonim (213-238-73-184.adsl.inetia.pl) (29.05.2015 08:33)
Nie kompetentna obsługa.Na pytanie o kartę nano- sim pani odp. że trzeba mieć abonament, w innym razie zwykłą kartę trzeba " przyciąć", ale ona też nie potrafi. A najlepiej u innego operatora, bo ona nie słyszała o nano-sim na kartę. Może tę panią powinno się wysłać na jakiś kurs doszkalający?
Nie zadowolony klient.
Anonim (blx72.neoplus.adsl.tpnet.pl) (23.12.2014 11:47)
Witam
nie polecam salonu orange w arkadii brak jakiego kolwiek kontaktu telefonicznego panie w salonie są mało uprzejme a nawet powiedział bym zarozumiałe
Anonim (iwl209.internetdsl.tpnet.pl) (06.12.2014 09:18)