skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon Play Jelenia Góra Jana Pawła II 17

Zobacz wszystkie salony Play w miejscowości Jelenia Góra

Jana Pawła II 17, Jelenia Góra Tesco
popraw dane

Telefon:
790 030 279 / 75 643 06 95

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-21:00
sobota:
09:00-21:00
niedziela:
10:00-18:00

Opinie o salonie Play Jelenia Góra

Serdecznie polecam właśnie ten salon, telefon odebrany za pierwszym razem, może miałam szczęście?, profesjonalna obsługa, korzystam od kilku lat i nie zamierzam zmieniać operatora przede wszystkim ze względu na obsługę klienta reprezentowaną przez ten salon.
Anonim (ena70.neoplus.adsl.tpnet.pl) (21.11.2016 13:31)

Od ponad 4 lat jestem klientem Play - poprzednio, od 1997 roku byłem w T-Mobile. Jednak Play to jest Play.
Indywidualne podejście do klienta czy wręcz bezpośrednia pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych to jest to ! Bardzo sympatyczni Panowie Kuba i Paweł /chyba Kierownik/ nigdy nie odmówili mi pomocy, a doradztwo w sprawach umowy to już mistrzostwo świata. Zdaję sobie sprawę, że to co piszę może być na moją zgubę, bo wielu klientów przejdzie do Play-a, ale prawdę należy pokazywać i chwalić, a salon w Tesco należy wyróżnić. Choć i w Galerii Sudeckiej jest podobni Pozdrawiam - Piotr
Anonim (gkl245.internetdsl.tpnet.pl) (14.07.2016 09:14)

Taaak...
Z tymi telefonami to jest tak: Siedzisz sobie w salonie, dogadujesz szczegóły oferty i nagle... dzwoni telefon. Pracownik mówi przepraszam i odbiera telefon. Rozmawia trzy minuty i wraca do Ciebie. Znowu dzwoni telefon, pracownik go odbiera i załatwia jakaś sprawę. Sytuacja powtarza się kilka razy. Jak się czujesz? Bezowocnie tracisz kilkanaście minut. Nie sądzisz, że ktoś, kto siedzi w domciu, popija zimne piwko, jest w uprzywilejowanej sytuacji? Ty, który(a) pofatygowałeś(łaś) się osobiście naprawdę nie czujesz się jako klient n-tej kategorii?? Troszkę wyrozumiałości, telefony tam naprawdę dzwonią ale klient, który przyszedł osobiście do salonu jest traktowany, tak jak powinien. Jest w TYM salonie Panem. Ja też czekałem, prawie 15 minut aż ktoś odebrał mój telefon. Jednak.
Anonim (klient.box3.pl) (06.08.2015 20:59)

Proszę mi wyjaśnić, po co podawane są telefony do salonów, skoro nikt nie odbiera? Dziś, tj. 14 lipca dzwonię po wszystkich salonach Play w Jeleniej Górze - i nadal nigdzie nie mogę się dowiedzieć, dlaczego od 2 dni sieć Play jest niedostępna ??? Nikt nie może się do mnie dodzwonić, ani ja do nikogo, nie przechodzą także w żadną ze stron SMS-y. Co jest tego przyczyną?
Do salonów dzwonię z telefonu stacjonarnego, jakby co. :) Co jest z siecią PLAY? Czy ma tylko dobre reklamy i nic poza tym?? Proszę o wyjaśnienie, bo jestem skłonna zmieniać sieć.
Anonim (klient.box3.pl) (14.07.2015 12:14)

Mam bliżej salon w Złotoryi, jednak wolę pojechać do Jeleniej Góry, gdzie personel zna się na tym, co robi.
Anonim (5.174.31.177) (11.02.2015 17:13)

No niestety nie da rady się dodzwonić - a szkoda :-(
Anonim (5.174.31.177) (11.02.2015 17:10)

Brak kontaktu telefonicznego wynika z nawału klientów jaki osobiście miałem okazję zobaczyć. Zadzwoniłem do Playa stojąc przed salonem i faktycznie pan Paweł reagował na dźwięk telefonu, ale nie chcąc zniechęcić obsługiwanego klienta, próbował doprowadzić do punktu, w którym mógłby odebrać telefon. Klient był baaaaaardzo upierdliwy i wcale mnie nie dziwi, że odwlekał odebranie telefonu. W końcu, po 3 minutach podjął rozmowę telefoniczną( całkiem niezły wynik). Ergo, najlepsza opcja kontaktu z Playem to wizyta w salonie.
Anonim (dynamic-78-9-149-84.ssp.dialog.net.pl) (18.12.2014 22:15)

Jak zwykle nie odbierają telefonu a dzwonię juz kolejny raz. niepolecam
Anonim (bcu214.neoplus.adsl.tpnet.pl) (26.08.2014 09:51)

stacjonarny jest uszkodzony tesco nie rozwiązało nam problemu uszkodzonego kabla
Anonim (cbn144.neoplus.adsl.tpnet.pl) (05.08.2014 11:41)

Nie odbierają telefonu-próbowałam wiele razy ,o różnych porach dnia:(
Anonim (goe149.internetdsl.tpnet.pl) (05.05.2014 15:43)

brak kontaktu ;/
stały klient
Anonim (176.58.22.252) (10.02.2014 09:24)

Jednak nie odbierają telefonu
Anonim (dynamic-78-8-41-50.ssp.dialog.net.pl) (22.11.2013 15:25)

Postanowilam dołączyć swoją opinię ponieważ obsługa salonu w Tesco zasługuje na pochwały codziennie.Jestem tam czestym gościem i zawsze wychodzę zadowolona z załationą sprawą z którą tam poszłam.Obsługa jest miła,życzliwa uśmiechnięta pomocna i nie ma dla nich spraw niemożliwych do załatwienia.Nie zbywa się tam nikogo jak stoję w kolejce obserwuję naprawdę profesjonalizm i fachowość tych ludzi.Bardzo lubię ten salon chociaż w Galerii Grodzkiej również czułam się podobnie.
Pozdrowienia i wyrazy uznania dla wszystkich!
Renifer
Anonim (user-5-173-135-65.play-internet.pl) (30.11.2012 11:42)

Brak kontaktu z nr stacjonarnym salonu PLAY. Spokojnej pracy. Pozdrawiam
stała klientka.
Anonim (dynamic-78-8-44-71.ssp.dialog.net.pl) (03.10.2012 14:30)

Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ OZNAJMIAM, iż po 4 latach współpracy z beznadziejnym Plusem w końcu przeszłam do Play. Baaardzo serdecznie polecam p. Pawła Skibińskiego z salonu Play w Tesco w JG, który przez 2,5h walczył całym sercem z konsultantami plusa (by udowodnić tym gburom aka konsultanci plusa), że wszystko zależy od dobrej woli człowieka :) salon Plusa na 1maja oraz salon Plusa w Tesco ma fatalnie niemiłą obslugę (widać bardzo się przyzwyczaili do tego ze nikt tam nie przychodzi i szybko chca sie pozbywać klientów) i zbywali mnie przez pare razy, że niby nie da rady zarejestrować zniszczonej karty sim i nie da rady otrzymać puku, a jednak - da rade :) satysfakcja po powrocie do salonu Plusa z numerem karty sim - bezcenna.
Pozdrawiam serdecznie
M.Ch.
Anonim (78.8.38.118) (02.10.2012 16:34)

Brak kontaktu z nr stacjonarnym salonu PLAY.Spokojnej pracy. Pozdrawiam
stały klient.
Anonim (dynamic-78-8-59-236.ssp.dialog.net.pl) (05.11.2010 12:59)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie Play Jelenia Góra

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Play Jelenia Góra:

Wpisz kod z obrazka

amp