Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony Plus w miejscowości Grudziądz
Konarskiego 45, Grudziądz
popraw dane
Godziny otwarcia:
Bardzo nie polecam salonu plusa w carrefour w Grudziądzu. Bardzo nie miła obsługa jak by za karę tam te panie siedziała, a szczególnie jedna ciemne włosy w okularach (do widzenia) będzie wiedziała że to o nią chodzi. Na szczęście byłem tam ostatni raz do widzenia.
Anonim (_host-89-238-13-69.smgr.pl) (29.03.2021 15:22)
Pani kierownik nie jest kompetentną osoba na te stanowisko jak dobrze pamiętam Pani Katarzyna stwierdza ze ona nawet nie może sprawdzić kiedy kończy się umowa. Masakra. Za to miłe zaskoczyła mnie pani doradca klienta nie pytalam się już o umowę a sama powiedziała nie pamiętam imienia ale przemiła. Sprawdźcie to bo jak traktuje się klientów to jest chore już. Drugi raz zostałam tak potraktowana i ostatni.
Anonim (apn-31-0-78-93.dynamic.gprs.plus.pl) (20.02.2021 16:19)
Odwiedziłem w dniu dzisiejszym 23.01.2021 salon Plusa na Ul. Konarskiego (Galeria Grudziądzka) w sprawie oddania sprzętu.
Obsługa bezczelna nie słucha klienta jak klient prosi o wgłębienie się w sprawę następuje dyskusja czego klient "wymaga". Klient prosi o kierownika bezczelny uśmiech że takowy nie istnieje, prośba o kogoś kompetentnego dostaję numer do kierownika gdzie po chwili okazuje że to nie numer do kierownika. Po uzyskaniu kontaktu do kierownika punktu i w trakcie dzwonienia do niego straszenie policja w końcu rozmowa z kierownikiem kolejne bezczelne potraktowanie klienta że czego ja to chce (a chce tylko oddać sprzęt zgodnie z wypowiedzeniem).
Proszę o potwierdzenie odmowy przyjęcia sprzętu zostaje przez obsługę jak i kierownika na linii telefonicznej dosłownie olany. (straciłem 1 h)
Pojechałem zawiedziony do drugiego punktu na Włodka (Kuźnia) (10 minut później) zostałem obsłużony w 5 minut numer nieczytelny na sprzęcie został przez pracownika potwierdzony po zadzwonieniu tegoż pracownika na infolinie (gdzie tego nie chciała zrobić pracownik na Konarskiego) i przyjęty.
Okazuje się ze te dwa punkty są obsługiwane przez jednego kierownika (czy właściciela) a są dwa tak różne standardy obsługi klienta. Obsługa na Konarskiego wraz z właścicielem (czy tzw kierownikiem) powinni się dużo nauczyć od obsługi na Włodka (wystarczyło tylko zadzwonić na wewnętrzną infolinie).
Oczywiście poinformowałem (właściciela czy tzw. kierownika) o załatwieniu sprawy i różnicy standardu obsługi klienta w jednej firmie w dwóch różnych punktach gdzie zostało to przyjęte milczeniem......przeprosin brak (domyślam się skąd owy standard)
Anonim (185.96.54.97) (23.01.2021 15:29)
Omijajcie z daleka. Kłamią i manipulują. Nieprofesjonalna obsługa.
Anonim (apn-31-0-45-51.dynamic.gprs.plus.pl) (12.01.2018 00:44)
Tragedia jak mowicie niemili ludzie nic zalatwic nie mozna.Porażka
Anonim (host-89-238-49-127.smgr.pl) (26.10.2017 19:17)
Bardzo niezadowolona z obslugi niemily koles zwany Dziubkiem powiedzial ze wszystko zalatwi a nic nie zrobil czekalam i czekalam i nic.Tragrdia nie polecam!!!!!
Anonim (host-89-238-49-127.smgr.pl) (26.10.2017 19:15)
Jest tylko jedna kompetentna osoba , sympatyczna młoda blondynka w okularach , reszta obsługi olewa klienta ospali , niesympatycznitraktuja klienta jak intruza
Anonim (host-89-238-25-99.smgr.pl) (10.01.2017 00:11)
Omijajcie ten punkt z daleka , Pani kierownik to oszustka i naciągaczka , bardzo niekompetentna osoba . Jestem bardzo niezdaowolona z obsługi .
Anonim (host-89-238-25-99.smgr.pl) (30.12.2016 19:36)
PO prostu jak sie idzie podpisac umowe z nimi to wchodz w dup. A jak sie dzieje cos ze sprzetem to najlepiej do nich nie przychodzic a sa tam jak dup.. od srani.. ze by tak samo milo obsłużyć klienta...
Anonim (apn-37-248-161-218.dynamic.gprs.plus.pl) (13.11.2016 08:53)
Człowiek zostaje zaproszony na umówioną godzinę,wiadomo ze można chwile poczekaj ale bez przesady prawie 45minut i nie jest obsłużony.Ogólnie to obsluga jest niezbyt mila i kompetentna.Rozważam zmiany sieci.
Anonim (apn-46-77-124-34.dynamic.gprs.plus.pl) (17.07.2015 18:13)
Odwiedziłem dziś salon plusa w galerii carrefour ponieważ miałem sprawe związaną z telefonem , niestety zostałem potraktowany jak intruz niewysoka czarna pani w okularkach rozmawiała zemną tylko chwile takim tonem jakbym jej coś zrobił oczywiscie wysłała mie z kwitkiem wróciłem ponownie bo miałem jeszcze coś załatwić poczekałem na swoją kolejke noi doznałem szoku pani wstając z fotela odwracając sie oczywiscie tyłem do mie powiedziała domie że system wysiadł i niedarady nic zrobić dodam że przede mną podpisywała umowe z klientem więc system musiał działać tak . Dodam też odwiedziłem ten salon kilka dni temu ta sama pani tzw doradca klienta szukałem telefonu dla żony tylko pani czarnulka była SŁODSZA NIŻ CUKIER dosłownie MASEŁKO . Więcej nie odwiedze tego salonu z taką miłą obsługą
Anonim (46.205.109.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (17.10.2012 21:57)