skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon Plus Radom Grzecznarowskiego 28

Zobacz wszystkie salony Plus w miejscowości Radom

Grzecznarowskiego 28, Radom
popraw dane

Telefon:
48 365 58 32

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
09:00-21:00
sobota:
09:00-21:00
niedziela:
11:00-19:00

Opinie o salonie Plus Radom

Jestem zawiedziona.Obsługa nie informuje do końca rzetelnie o warunkach umowy usług Plusa.

Anonim (gov90.internetdsl.tpnet.pl) (29.01.2018 12:13)


Anonim (ihe139.internetdsl.tpnet.pl) (18.05.2017 11:19)

Bardzo polecam szybka i dobra obsluga.
Anonim (apn-31-0-34-42.dynamic.gprs.plus.pl) (09.04.2017 21:01)

Stanowczo nie polecam tego punktu plusa aroganccy i niemili ludzie tam obsługują...podaja nie prawdziwe informacje co do usług Plusa.
Anonim (apn-37-7-125-172.dynamic.gprs.plus.pl) (22.02.2017 19:47)

Ostatnio przedłużałam umowę w salonie. Pięknie i chłodno :-). Bardzo fajnie została mi wyjaśniona oferta, która w sumie nawet niezła jest, niestety nie było telefonu jaki chciałam, ale szybko w ciągu 2 dni już był i mogłam podpisać umowę . Na pewno za dwa lata jak będę przedłużała umowę to wrócę :-)
Anonim (gtn213.internetdsl.tpnet.pl) (08.09.2016 19:54)

Ogolnie fajna obsługa, fakt czasem trzeba poczekac ale niestety jak tyle ludzi to nic sie nie poradzi. Wszystko wyjasnione rzeczowo. Polecam.
Anonim (apn-31-0-69-151.dynamic.gprs.plus.pl) (25.08.2016 12:54)

Za taką obsługe na odwal się i czego tu szukasz ( bo tak odbieram) te Panie powinny natychmiast zmienić prace.
Anonim (static-155-16-119-87.radom.pilicka.pl) (19.05.2016 23:26)

Paniom wydaje sie ze klient jest dla nich a nie one dla klienta. Czy ktos analizuje ich prace. Jestem gotow zmienic siec jesli takie osoby reprezentuja firme. ZENADA
Anonim (095160156143.dynamic-ra-9.vectranet.pl) (17.05.2016 18:58)

Jestem mocno zawiedziona obsługą w tym salonie. Nie są wogule zinteresowani klientem. Nawet mogę powiedzieć że klienta zniechęcają do dalszej współpracy. Pomijam czas oczekiwania by być obsłużoną. To wina organizacyjna. Kończy mi się umowa. Poszłam do punktu i mówę czego potrzebuję. Chodziło mi o xperię Z3. Pani stwierdziła że nie mają takiego telefonu i że nie ma mi nic do zaoferowania. No skoro punk obsługi nie ma nic do zaoferowania to nie dziwmy się że klienci rezygnują z waszych usług. W punkcie pleja z przyjemnością mnie przyjeli i zaoferowali mi wiele opcji.
Anonim (178235181154.radom.vectranet.pl) (22.07.2015 15:34)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie Plus Radom

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Plus Radom:

Wpisz kod z obrazka

amp