skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon Plus Warszawa Al. Jerozolimskie 65/79

Zobacz wszystkie salony Plus w miejscowości Warszawa

Al. Jerozolimskie 65/79, Warszawa
popraw dane

Telefon:
22 426 20 50

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
08:00-20:00
sobota:
10:00-14:00
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie Plus Warszawa

Najgorsze miejsce jakie odwiedziłam w swoim życiu mało że czeka się godzinę na spotkanie z Panem z obsługi to jeszcze jest się odsyłanym do telefonu z infolinią efektem czego była kradzież moich pieniędzy Jestem wysoko rozczarowana postępowaniem zarówno personelu jak i brak reakcji ze strony sieci Plus jak firma może dopuszczać do obsługi w tak niskiej jakości .Efektem odwiedzin tego salonu była moja natychmiastowa zmiana sieci jeszcze tego samego dnia .
Pozdrawiam
Anonim (188.146.169.112.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (21.06.2018 13:28)

Numer telefonu do salonu,chyba fikcyjny ,bo nikt nie odpowiada .Obsluga nie sympatyczna i nie pomocna.Odradzam kontakt z tym salonem
Anonim (aeni220.neoplus.adsl.tpnet.pl) (12.03.2018 15:25)

kody jak do sanatorium i czas oczkiwania na odbior telefonu przez pracownika tez ponad 2 lata.
obsługujący mają w nosie swoją pracę i klienta ,a wiec szkoda czasu i nerwów na takiego operatora,trzeba się przenosić
Anonim (188.146.94.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (01.02.2017 12:32)

Najgorszy salon jaki moze byc nikomu nie polecam plusa dostalem duplikat karty SIM ktory nie chodzi i od 3h nikt ani na infolinii ani w tym salonie nie potrafi pomoc
Anonim (87-206-254-73.dynamic.chello.pl) (29.12.2016 19:00)

Wizyta w salonie plusa przy Al. Jerozolimskich (budynek Hotelu Marriott) w dniu 12.02.2015r. Powód - niesprawny router - konieczność oddania sprzętu do serwisu. Pomijam już wielokrotne próby dodzwonienia się do salonu celem uzyskania informacji o sprzęcie zastępczym na czas oddania routera do serwisu (od dwóch do trzech tygodni czas naprawy). Ludzie nie dzwońcie tam bo cuda takie jak odebranie telefonu tam się nie zdarzają. Pofatygowałam się osobiście ponieważ w innych salonach mnie tam pokierowano jako do centrali firmy. Przywitał mnie Pan, który rozwalił się na krześle jak żaba na liściu i z całkowicie olewawczym podejściem słuchał mojego zgłoszenia. Opowiedziałam, że sprzęt nie działa, że ze strony mojego konta jest wszystko ok (dzwoniłam na infolinię plusa żeby to sprawdzić) i pytałam o możliwość sprzętu zastępczego ponieważ internet jest mi niezbędny do pracy. Usłyszałam sarkastyczne, a" a kto Pani naopowiadał, że my mamy jakieś sprzęty zastępcze? (Jakbym sobie sama to wymyśliła!!!) Po odpowiedzi, że pozostałe salony plusa udzieliły mi takiej informacji reakcja Pana była następująca: "No ja Pani na to nic nie poradzę, może sobie Pani oddać router do serwisu, a oni go naprawią i tyle" Proszę Pana jest mi niezbędny dostęp do internetu ponieważ potrzebny mi jest do pracy. Mam z Państwem umowę na dostawę internetu ale teraz się Państwo z niej nie wywiązują. Tu punkt kulminacyjny, odpowiedź Pana sprawiła, że poczułam się jak totalny debil: "ale ja Pani nie zabieram karty może sobie Pani zrobić hotspota z telefonu i dalej korzystać z internetu". Z tego co się orientuję nie mam obowiązku posiadania telefonu z plusa, żeby takie rzeczy robić(bo np. telefony mają simlocki ) i druga sprawa nie jestem demonem rozwijającej się techniki telekomunikacyjnej - dlatego też zrobienie sobie hotspota z telefonu może stanowić niejaki problem dla przeciętnego Kowalskiego. Niestety nie mogę tu w pełni zaprezentować atmosfery mojej wizyty w tym salonie plusa, a szkoda. Podsumowując - w trakcie wizyty poczułam się jak debil i kłamca, który sobie coś ubzdurał. Stosunek do klienta oraz zachowanie pracownika - ŻENADA, PONIŻEJ WSZELKIEJ KRYTYKI!!!. Konkluzja - kończę współpracę z plusem w najbliższym terminie. Plus może pogratulować swojemu pracownikowi tej zasługi. Omijajcie ten salon plusa z daleka!!
Anonim (apn-46-215-18-224.dynamic.gprs.plus.pl) (15.02.2015 16:11)

PLUS - to najgorszy operator na naszym rynku. Powinien zniknąć z pola widzenia - natychmiast. Obsługa gorzej jak tragiczna.
Anonim (e1.lucka15.waw.supermedia.pl) (06.02.2015 13:52)

Widzę, że nie odbieranie telefonu w tym salonie to norma. Od wczoraj próbuję się tam bezskutecznie dodzwonić.
Anonim (81-18-203-242.static.chello.pl) (04.02.2015 12:30)

DLACZEGO nikt NIE ODBIERA telefonu którego nr. jest przypisany do tego Salonu ? Jak tak będą pracownicy PLUS GSM podchodzić do pracy to niedługo NIKT nie będzie chciał z usług PLUS GSM korzystać. Solorz się zapłacze.
Anonim (89-77-46-163.dynamic.chello.pl) (05.12.2014 22:52)

Od dwóch godzin nie mogę się dodzwonić do punktu Plus na Alejach Jerozolimskich :(((
Anonim (hdb198.internetdsl.tpnet.pl) (01.04.2014 12:05)

Telefonu nikt nie odbiera godzinami. Pracownicy aroganccy.
Anonim (cxd159.internetdsl.tpnet.pl) (22.08.2013 09:33)

Najlepszy salon to na Targowej to dopiero porażka nie dosc ,ze zapisuja na zestaw Oba ma to jeszcze nie dotrzymuja obietnic i wciskaja kity personel łaske robi ,ze w ogóle udzieli informacji kto zatrudnia te flegmatyczne dziewczyny??? bedę niegezeczna i napisze ,ze u mnien w pracy takich to na pysk wyrzucam jak Dyzma mawiał.Czy ktos sprawdza parcę tych ludzi i ocenia? wątpie i dziwia sie pozniej ,ze ludzie mają pretensje

Anonim (85-222-40-90.home.aster.pl) (27.12.2012 13:40)

Ja dostałem kod odblokowujący, ale błędny, teraz to mam dopiero blokadę. Mimo e-maili i telefonów zero odpowiedzi. ten salon firmowy to porażka.
Anonim (apn-77-115-46-226.dynamic.gprs.plus.pl) (23.09.2010 12:57)

Hmm ja również złożyłem wniosek o zdjęcie blokady sim-lock w dniu 01.03.2010 i również do dnia dzisiejszego nie dostałem sms-a na mój nr telefonu z kodem odblokowującym. Opieszałość Plus\'a jest dość irytująca. Napisałem już do nich maila, oczywiście bez odzewu, będę musiał pewnie dzwonić do nich albo nawet jeszcze raz się tam wybrać-czyli tracę czas, pieniądze i nerwy w dodatku;/. Podejrzewam, że gdybym podpisywał z nimi umowę o usługi telekomunikacyjne wszystko byłoby załatwione błyskawicznie..
Anonim (188.33.66.19) (09.03.2010 20:53)

Dzień Dobry!
Nazywam się Waldemar Krakowiak.W dniu wczorajszym złożyłem w Salonie W-wa 3 (w budynku Hotelu Mariot) formularz zdjęcia blokady SIMLOCK z aparatu Motorola K1 numer IMEI aparatu: 353023018312814. Do chwili obecnej nie otrzymałem na nr 600037400 sms-a z kodem specjalnym. Proszę o interwencję lub o informację, kiedy otrzymam ww. kod.
Z góry dziękuję,
Waldemar Krakowiak
tel. 600037400,
krakowiak.waldemar@gmail.com
Anonim (88-199-162-10.tktelekom.pl) (12.02.2010 12:11)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie Plus Warszawa

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie Plus Warszawa:

Wpisz kod z obrazka

amp