Zmień operatora, nie przepłacaj!
Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Jasło
Kościuszki 31, Jasło
popraw dane
Godziny otwarcia:
Najgorsza w moim życiu obsługa, skąd biorą się tacy ludzie
Anonim (ip-211-94.ap-media.pl) (25.08.2023 12:48)
Anonim (ip-211-94.ap-media.pl) (25.08.2023 12:46)
Anonim (ip-211-94.ap-media.pl) (25.08.2023 12:42)
Totalne dno, zero kompetencji, wiedzy i jakichkolwiek umiejętności, na infolinii więcej informacji można uzyskać niż tam.
Anonim (ip-211-94.ap-media.pl) (25.08.2023 12:42)
Anonim (ip-211-94.ap-media.pl) (25.08.2023 12:40)
jak oni się tam uchowali w świecie konkurencji przy ocenie jakości obsługi klienta.
Nigdy więcej, przenoszę trzy numery
Anonim (212.244.88.120) (16.02.2019 18:40)
katastrofa byłem 5 x zawsze obsługuje 1 osoba a w kolejce 5 osób
Anonim (188.146.207.199.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (20.12.2017 11:45)
Anonim (80.50.114.42) (20.06.2017 12:28)
To jest dno totalne zero obsługi i nikt nie odbiera telefonów tą obsługę tylko do kamieniolomu wysłać niech kilofem zapierdalaja a nie za biurkiem w ciepelku
Anonim (188.146.61.11.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (07.12.2016 10:48)
Jestem pracownikiem salonu T-mobile województwo dalej.Bledy jakie popełniają w trakcie obsługi są niewybaczalne(moj kierownik mikroregionu dawno by mnie zwolnil).Kobieta rejestrując numer nie poprosiła o dowód osobisty w celu weryfikacji jak również o kartę.Nie wydała żadnego dokumentu,podpisu i kopii zapasowej klientowi.Masakra chyba czas dać szansę innym i pożegnać się z pracą.Jedno szkolenie nie robi z nas Alfy i omegi,trzeba być oczytanym i SLUCHAC klientów!
Anonim (89-68-78-67.dynamic.chello.pl) (22.08.2016 11:34)
Czy ktoś wie jak oni się nazywają? Trzeba to zgłosic gdzieś wyżej, bo T-Mobile traci klientów przez takich Leszczow.
Anonim (91.224.192.12) (13.08.2016 09:12)
Masakra!nie polecam obsługi. Babka z tępym wzrokiem i koleś wieśniak. Ciągle maja system zepsuty. Dno!
Anonim (91.224.192.12) (13.08.2016 09:04)
chodzę z problemem przez 2 miesiace juz co drugi dzien do T-mobile w Jaśle. Problem ten sami stworzyli pracownicy salonu i nie umieja go teraz rozwiązać. Tragedia! Traktuja klienta jak śmiecia! Nie polecam! Odliczam już dni do końca umowy..
Anonim (185-12-21-41.sigma.jaslo.pl) (12.08.2016 14:27)
Tragedia!!! Pan i Pani nie potrafią liczyć. Najlepsze są chamskie uwagi Pana.....
Anonim (host-89-231-94-1.pascal-net.pl) (28.07.2016 18:42)
koszmarna obsługa,klient to zŁo konieczne.Byłem tam drugi raz w celu rejestracji karty.Oczekiwało dziesięć osób.
Sprzedawca powiedział ,że jest czas do lutego.Klienci czekali cierpliwie ,wobec czego Pan poinformował iż osoby rejestrujące karty nie będą obsłużone z powodu usterki systemu.Oznajmił iż będzie obsługiwał wyłącznie nowych klientów.w tym przypadku system działał.OMIJAJCIE TEN SALON.Szkoda czasu i nerwów
Anonim (host-94-251-189-71.dynamic.mm.pl) (25.07.2016 12:30)
Ten salon to porażka. Byłam tam z kartą pani nie patrząc na nią ani nie sprawdzając nic kazała mi płacić 30 zł za wymianę karty. Byłam ich klientem przez 3 lata i nigdy więcej.
Anonim (187-170.telgam.pl) (19.05.2016 09:44)
Po prostu gówno a nie salon!
Anonim (dnx169.neoplus.adsl.tpnet.pl) (08.04.2016 13:16)
Porównując inne biura obsługi sieci komórkowych w Jaśle w T-Mobile jest najgorzej.
Ludzie pracują tam chyba za karę, do takich miejsc przychodzi się tylko raz.
Anonim (188.146.7.173.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (18.11.2015 17:15)
Pan jest troszeczkę zamotany, Pani rozwiązuje problemy ( szkoda że rodzinne), zero kontaktu z klientem. Aparatów telefonicznych brak trzeba czekać 2 tygodnie. Wolę pojechać do krosna.
Anonim (host-89-231-94-1.pascal-net.pl) (04.05.2015 23:18)
Potwierdzam opinie, brak kompetencji, pracownicy nie mają pojęcia o jakości obsługi.Tragedia
Anonim (46.205.64.197.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (27.04.2015 11:17)
Potwierdzam poprzednie, fatalna obsługa, uzyskac informację, jakby łaske robiono. Czekalem an obsluge, a pan zajmowal sie jakimis swoimi sprawami chyab,chociaz w sklepie nie bylo nikogo. Wiecej tam moja noga nie postanie!
Anonim (ip-208-250.ap-media.pl) (18.02.2015 15:13)
Fatalna obsługa. Gość tam chyba za karę pracuje. Na pewno nic tam nie kupię.
Anonim (nat50.ap-media.pl) (31.12.2014 16:06)
Co no robi tam UUUUUUUU?
Anonim (ip-37-248-254-25.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (08.10.2014 09:36)
Potwierdzam poprzednią opinię. Chamstwo i niekompetencja.
Anonim (agdg250.neoplus.adsl.tpnet.pl) (26.09.2014 10:15)
TRAGEDIA!!!! ABY, COŚ ZAŁATWIĆ, CHODZI SIĘ TAM PO 3 RAZY!!!! NIGDY NICZEGO NIE MAJĄ!!!! FACET JEST Z KOSMOSU I NIE WIE Z CZEGO ŻYJE!!!! NIE ODBIERAJĄ TEL!!!!!!!!
Anonim (213.158.219.37.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (21.08.2014 14:54)