skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

salon T-Mobile Katowice Chorzowska 107

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Katowice

Chorzowska 107, Katowice Silesia City Center
popraw dane

Telefon:
327264074
faks:
327251829

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-21:00
sobota:
10:00-21:00
niedziela:
10:00-21:00

Opinie o salonie T-Mobile Katowice

12.07.2021 przenosiłam numer do T-Mobile w salonie SCC w Katowicach.
Byłam pozytywnie zaskoczona po olewaniu klientów w innej dużej firmie telekomunikacyjnej.
Pan Damian Poliwka przeprowadził operację szybko, profesjonalnie, sprawnie, bez zbędnych i natrętnych reklam. Przy tym jak powiedziałam, że idealnie byłoby, żeby jeszcze był wcześniejszy termin, to zakomunikował, że to też jest możliwe i przeniósł na bliższą datę.
Wielkie dzięki i polecam placówkę innym.
Anonim (87-206-247-148.dynamic.chello.pl) (15.07.2021 22:11)

Ostatnio byłem żeby przedłużyć umowę która kończy mim się w lutym,obsługiwała mnie pani w długich przedłużanych rzęsach była tak nie miła i opryskliwa że nie przedłużyłem w tym doni umowy i rozważam zmianę sieci komórkowej.Totalne dno nawet nic nie zaproponowała wstyd dla T-MOBILE !!!
Anonim (188.146.26.178.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (18.01.2017 08:23)

Fakt coś z tymi zastępczymi mają krucho, zostawiłem telefon w ramach ubezpieczenia i nie mogli dać mi nawet zwykłego "klawiaturowca" poza tym duży minus nikt tam nie podnosi słuchawki telefonu bez względu kiedy tam próbujesz zadzwonić, dla mnie powinni w ogole nie podawać nr kontaktowego skoro nie odbierają.
Anonim (89-71-214-12.dynamic.chello.pl) (27.02.2015 17:22)

przepraszam pomyliłem się! Pisałem że łatwiej wygrać w totolotka niż dodzwonić się do tego salonu, to nie prawda,
łatwiej wygrać w totolotka niż się tam dodzwonić !!!!!!!!!! Grzegorz Barański
Anonim (agki98.neoplus.adsl.tpnet.pl) (21.02.2015 23:40)

W dniu 11.01.2015 oddałem telefon do naprawy w ramach ubezpieczenia, nie otrzymałem telefonu zastępczego bo coś tam mieli zepsute w systemie,do dzisiaj t.j.15.02.2015 telefon nie został naprawiony a przynajmniej ja nie uzyskałem wiadomości o możliwości odebrania telefonu lub ewentualnych trudnościach z naprawą (regulamin mówi o 14 dniach) do salonu dodzwonić się to chyba łatwiej wygrać w totolotka.W salonie załatwiał sprawę Sylwester Sykulski.
Pozdrowienia Grzegorz Barański
Anonim (dus108.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.02.2015 12:28)

W dniu 11.01.2015 oddałem telefon do naprawy w ramach ubezpieczenia, nie otrzymałem telefonu zastępczego bo coś tam mieli zepsute w systemie,do dzisiaj t.j.15.02.2015 telefon nie został naprawiony a przynajmniej ja nie uzyskałem wiadomości o możliwości odebrania telefonu lub ewentualnych trudnościach z naprawą (regulamin mówi o 14 dniach) do salonu dodzwonić się to chyba łatwiej wygrać w totolotka.W salonie załatwiał sprawę Sylwester Sykulski.
Pozdrowienia Grzegorz Barański
Anonim (dus108.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.02.2015 12:27)

W dniu 11.01.2015 oddałem telefon do naprawy w ramach ubezpieczenia, nie otrzymałem telefonu zastępczego bo coś tam mieli zepsute w systemie,do dzisiaj t.j.15.02.2015 telefon nie został naprawiony a przynajmniej ja nie uzyskałem wiadomości o możliwości odebrania telefonu lub ewentualnych trudnościach z naprawą (regulamin mówi o 14 dniach) do salonu dodzwonić się to chyba łatwiej wygrać w totolotka.W salonie załatwiał sprawę Sylwester Sykulski.
Pozdrowienia Grzegorz Barański
Anonim (dus108.neoplus.adsl.tpnet.pl) (15.02.2015 12:26)

wszystko ok
Anonim (46.205.227.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (24.01.2015 13:33)

Po rozmowie telefonicznej rano. Od ponad h nikt nie odbiera telefonu czasem jest zajęte, po czym nikt dalej nie odbiera! Katastroa.
Anonim (36.159.246.94.ip4.artcom.pl) (25.08.2014 15:42)

w czasie rozmowy odniosłem wrażenie, że chcą się mnie jak najszybciej pozbyć. Skandal.
Anonim (89-70-134-234.dynamic.chello.pl) (25.08.2014 13:34)

najgorszy salon w jakim kiedykowiek byłem. Obsługa bezczelna, wadliwy sprzęt
Anonim (aeso183.neoplus.adsl.tpnet.pl) (03.04.2014 10:40)

Porażka najniższy poziom obsługi klienta i do tego wadliwy sprzęt mają
Anonim (user-94-254-147-11.play-internet.pl) (15.03.2014 17:23)

Najgorszy salon w którym kiedykolwiek byłam, pani kierownik powinna być degradowana do rangi pani sprzątającej, zero zorientowania. Przenosiłam numer, a ona "goniła" mnie, że wszystko mam załatwiać sama. Po prostu kpina, sprawy nie potrafiła załatwić przez trzy miesiące. ODRADZAM PÓJŚCIE TAM!!!!!!!!!
Anonim (178-37-11-212.adsl.inetia.pl) (10.11.2013 20:18)

Bez rewelacji! pracownicy słabo zorientowani w ofercie na czele z Panią kierownik punktu. Mam zaufanie tylko do jednego doradcy. Wydaje mi się, że pozostali ptracują tam, bo muszą.
Anonim (46.205.10.46.dsl.dynamic.t-mobile.pl) (28.11.2012 12:33)

Dlaczego w tym salonie nikt nie odbiera telefonów. W poniedziałek wydano duplikat karty i do dzisiaj nie mam aktywacji. Proszę o uruchomienie telefonów.
JoannaPrzewiezlik (17.02.2010 11:18)

Twoja opinia o salonie T-Mobile Katowice

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Katowice:

Wpisz kod z obrazka

amp