skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

salon T-Mobile Poznań Dąbrowskiego 20/22

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Poznań

Dąbrowskiego 20/22, Poznań
popraw dane

Telefon:
616709505
faks:
616700063

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-18:00
sobota:
nieczynne
niedziela:
nieczynne

Opinie o salonie T-Mobile Poznań

Bardzo miła obsługa, trafiłam na konsultana z durzą dozą cierpliwośći a moja sprawa wymagała jej sporo.
Karolina
Anonim (ptcnat.t-mobile.pl) (29.01.2018 16:59)

Z oszukiwaniem w sprawie opłat to prawda. Pan Piotr - sympatycznie i fachowo przedstawił mi korzystną ( tylko dla t-mobile jak się okazało) ofertę dla firm, bez zmiany wysokości opłaty abonamentowej ( zapewniał, że abonament nie wzrośnie) I cóż? Okazało się już przy pierwszej fakturze: zamiast 95 zł jak płaciłam dotychczas, teraz mam do płacenia 299zł. Zapewne pan Piotr ma wyniki w myśl zasady: masz klienta, to go duś; jak się ze... to go puść. No cóż opuszczam to badziewie, niech sami się rolują.
Anonim (d223-42.icpnet.pl) (17.11.2016 22:10)

Po kilkunastu latach rezygnuję z usług T mobile ,mam numer zarejestrowany na kogo innego i mają problem to wyjaśnić -miesiąc i 13 dni czekam i cisza .konsultanci tylko dzwonią z ofertami przejścia na abonament i skupiają się na łapance klientów ŻENADA
Anonim (83-238-192-238.static.ip.netia.com.pl) (13.10.2016 00:27)

Nie polecam!! przeniosłam numer (dzięki Bogu tylko jeden) i bardzo tego żałuję. Począwszy od tego, że podczas podpisywania umów najnormalniej oszukano mnie w sprawie opłat, po dwóch miesiącach wzrosły mi opłaty do 60,00 miesięcznie. Brak dostarczania faktur, po dwóch miesiącach musiałam się prosić o faktury, za których duplikat jeszcze musiałam zapłacić, jak stwierdzono przyczyną był "błąd techniczny". Oczywiście w kolejnym miesiącu, również faktury nie otrzymałam :] Nie przyjemna infolinia, wręcz bezczelna rozłączają się w trakcie rozmowy. Po komentarzach widzę, że nie tylko ja mam taki z nimi problem! Zastanówcie się pięć razy zanim podpiszecie z nimi umowę! Najlepiej jej nie podpisujcie! Zdecydowanie drożej i nieprzyjemnej! NIE POLECAM
Anonim (ip-5-172-235-217.multi.internet.cyfrowypolsat.pl) (12.10.2016 10:57)

Pani od usług bankowych poinformowała mnie miesiąc temu (podczas składania wniosku o likwidację konta w T-mobile usługi bankowe) że moje konto jest zerowe. Dziś zadzwoniła że muszę uregulować dług (-6zł)?. W sumie dobrze że zadzwoniła bo za rok odwiedziłby mnie komornik. Przestrzegam przed zakładaniem wciskanych nachalnie kont bankowych przy okazji podpisywania umów z Tmobile.
Anonim (116-108.echostar.pl) (07.09.2015 12:09)

Jestem ciekawa czy sprawdzą się opinie które przeczytałam powyżej.
W środę będę w Poznaniu i muszę w tym salonie coś załatwić.Jak dotąd nigdy nie miałam problemów w salonach T- mobilne ale świat się szybko zmienia a pracownicy salonów jeszcze szybciej.poinformuje o moich spostrzeżeniach.
Evi
Anonim (ip-84-119-163-196.unity-media.net) (21.06.2015 10:59)

Chyba byłam w innym Salonie ?
Obsługa pan Tomasz i Piotr , bardzo sympatyczni i pomocni . Polecam .
Katarzyna
Anonim (aeeh81.neoplus.adsl.tpnet.pl) (12.03.2015 20:56)

dot. premii 500 zl za nr tel. i konto w t-mobile w dn.23.10.14:
niekompetencja osob obslugujacych uslugi bankowe;
cwaniactwo konsultanta komorkowego - po spr. danych w banku i w telefonii wmowil mi, ze nalezy mi sie premia pod warunkiem zalozenia karty do konta oszczednosciowego (u kolezanki obok). Karta zostala zalozona, ale spr. te sytuacje telefonicznie w t-mobile usl. bank. - blef, premia sie nie nalezala; polecono niepotrzebna, platna karte do konta osczednosciowego. na ktory mialo splywac co m-c 50zl tytulem rzekomej premii. Musialam zamknac karte! Uwazac na ten salon !!!
Anonim (122-189.echostar.pl) (23.10.2014 15:44)

Pan konsultant który powinien byc dla klienta bo na tym powinna polegac jego praca sprawia wrazenie bycia w swojej pracy za kare....chociaz moze gdyby nie byl tak zadufany i wpatrzony w siebie lepiej wychodzila by mu rozmowa z ludzmi...
Anonim (178.182.246.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (16.09.2014 00:43)

Arogancki konsultant płci męskiej, niekompetentny, butny, lekceważący klienta, śmiejący się w oczy, przedstawiający ofertę niekorzystną, ale i nieprawdziwą, a co gorsza - sprawiający wrażenie zadowolonego z takiego traktowania petenta. Przecież są jakieś szkolenia, czy już naprawdę nie ma kogo wybierać? Tylko takich 'bucowatych' ludzi?
Cóż, doradcy tacy jak ich pryncypałowie. Przykład idzie z góry. Skoro potrafi się zmienić warunki umowy w czasie jej trwania, to komentarz jest zbędny.
Apeluję o masowe bojkotowanie takich 'salonów' i porzucanie takiego Operatora.

Anonim (37.31.4.179.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (19.08.2014 00:49)

przez półtorej godziny nikt nie odbiera telefonu pomimo ze jest sygnał wolny jak długo t-mobile bedzie miał w nosie klienta
Anonim (46.204.5.179.dsl.dynamic.t-mobile.pl) (08.08.2014 10:27)

2 godzinie przy telefonie! kasa leci i co? i nic! co to za Firma?
to jest karygodne!!!!!!
Anonim (c169-247.icpnet.pl) (28.08.2013 12:04)

Szlag mnie chce trafić bo nie mogę dodzwonić się do ŻADNEGO sklepu t-mobile. Niby wolne, to nkt nie odbiera, albo nie ma takiego numeru, albo łączy z konsultantem a w rezultacie nie łączy. Wrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I co mam przyjechać do Poznania bo chcę o coś zapytać? A mam ok 40 km.
I jak tu nie przeklinać?
Anonim (c197-48.icpnet.pl) (07.09.2011 17:52)

Twoja opinia o salonie T-Mobile Poznań

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Poznań:

Wpisz kod z obrazka

amp