skrzydelko.pl

Zmień operatora, nie przepłacaj!

  • Orange
  • T-Mobile
  • Plus
  • Play

salon T-Mobile Warszawa Wołoska 12

Zobacz wszystkie salony T-Mobile w miejscowości Warszawa

Wołoska 12, Warszawa CH Galeria Mokotów
popraw dane

Telefon:
224903010

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek
10:00-22:00
sobota:
10:00-22:00
niedziela:
10:00-21:00

Opinie o salonie T-Mobile Warszawa


Anonim (188.146.99.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (29.07.2018 19:12)

nie mozna sie dodzwonic, to denerwujace
Anonim (87-205-194-132.adsl.inetia.pl) (31.10.2016 21:48)

Bez możliwości dodzwonienia się! Oczekiwanie w kolejce- upiorne, nie ma gdzie usiąść; kiedy juz sie doczekamy obsługi - przy kazdym stanowisku tylko jedno miesce do siadania, jasli załatwia sie cos we dwoje( w moim przypadku tak jest zwykle) druga osoba musi stać jak baran. W salonie jest miejsca dość, nie wiem dlaczego nie moze byc jakiejs ławki przynajmniej dla czekających w kolejce. Obsługa niesłowna, nie oddzwaniają, mają gdzieś Klienta. Aby dowiedzieć sie czegokolwiek w sprawie np. naprawy telefonu- trzeba osobiście jechać do salonu.
Anonim (188.146.9.189.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (27.09.2015 15:26)

Wgl nie można się dodzwonić!!!!!!!!!! Masakra!!!!!!!!!!! słabo słabo...
Anonim (89-79-118-207.dynamic.chello.pl) (21.06.2015 15:22)

obsługa miła ,ale niekompetentna. nie można się dodzwonić
Anonim (89-73-20-83.dynamic.chello.pl) (28.04.2015 15:45)

Obsługa klienta jest na bardzo słabym poziomie!
Od ponad 1,5 miesiąc czekam na wyjaśnienie swojej sprawy, która miała się wyjaśnić po świętach wielkanocnych (2015).
Dostałem gwarancje od kierownika salonu (grubszy Pań) 2 tygodnie temu że osobiście się sprawą zajmie i po dwóch, trzech dniach oddzwoni ! Do dziś jeszcze nikt nie zadzwonił!

Anonim (89-65-17-114.dynamic.chello.pl) (17.04.2015 08:38)

bałam 25.11.2014 - zamknięte - w internecie żadnej informacji. Brak również informacji na miejscu kiedy będzie otwarte i gdzie jest najbliższy salon
Anonim (merkury.calan.com) (26.11.2014 10:27)

Generalnie, serwis kliencki w T-Mobile jest de facto ANTY-KLIENCKI. Czekają np. do ostatniego dnia okresu rozliczeniowego tylko pot o, żeby klient zapłacił według dotychczasowej, gorszej i droższej taryfy, pomimo ze powinni byli przedstawić nową, bardziej atrakcyjną - o ile chcieli żeby klient przedłużył z nimi umowę. Jestem w T-mobile od 14 lat, ma tam 2 telefony i BC, ale wszystko będę po kolei wycofywać, bo są po prostu zwyczajnie bezczelni. Nie mówię o obsłudze w tym akurat salonie, tylko o firmie ogólnie. Teraz właśnie nie przedłużam już umowy na abonament telefoniczny. A wszystko dają limitowane i za wszytko się płaci jak Cygan za matkę. Dopiero jak widzą że klient chce odejść, to przedstawiają tzw."najlepszą ofertę", ALE jest już za późno.
Anonim (213.158.218.180.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (27.10.2014 17:24)

Nie mogę się dodzwonić do salonu. Ciagle jest Abonent niedostępny... Mam problem który potrzebuje natychmiastowego rozwiązania a nikt z kadry nie jest w stanie mi pomoc...
Anonim (46.205.26.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl) (14.08.2014 18:09)

Salon jest spory ale obsługa na słabym poziomie.
Brak dobrego podejscia do klienta.
Jestem t-mobile od lat i jeszcze nigdy nie spotkałem tak mało przyjaznego personelu jak tam.
Anonim (mail3.poczta-polska.pl) (12.03.2014 10:24)

bistro Image Banner 300 x 250

Twoja opinia o salonie T-Mobile Warszawa

Pisząc odpowiedź pamiętaj o regulaminie forum

Treść Twojej opinii o salonie T-Mobile Warszawa:

Wpisz kod z obrazka

amp